Глава от КР

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
tns
Мнения: 391
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Глава от КР

Мнениеот tns » Пет 02 ное 2007 19:15


Някои можели да ми каже колко максимално може да се отнеме главата на един КР.




Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Пет 02 ное 2007 20:13


не сьм на 100% сигурен ама май макс беше 0.5 ако обаче до момента нее пипана


Потребителски аватар
tns
Мнения: 391
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tns » Пет 02 ное 2007 21:01


Ами купих,глава и на нея клапаните и надстар4ат и искам да разбера колко е отнета,защото по нея има язви и ако я дам пак на сваляне да не не би да стане много и да занося главата.Мерси.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 02 ное 2007 21:45


Еми трябва да провериш височината на главата колко ти е! Например на 8 клапановите, минималната височина е 132,6мм, а от един шлайф контролен на 0,10 спокойно може да минеш! Повече е от 0,5!


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Пет 02 ное 2007 21:53


Смело до 1.6мм


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Пет 02 ное 2007 22:39


joro_g400 написа:Смело до 1.6мм

:shock :shock :shock :shock :shock :shock
Тва на КР-а ли :?:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 02 ное 2007 23:51


nando 16v написа:
joro_g400 написа:Смело до 1.6мм

:shock :shock :shock :shock :shock :shock
Тва на КР-а ли :?:


Е че как да не може! КР-а е с равни бутала, и има степен 10:1, 8 клапановите са с вдлъбнати бутала и имат степен 10:1! КР-а има доста по-голяма горивна камера в главата от 8 клапановия! Такив амотори се сгъстяват до 12-13:1!


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Съб 03 ное 2007 0:39


всмукателните клапани на 16клапановата глава са под наклон така че при шлаифане ще стигнеш до леглата на клапаните това е максимума и е 0.7 0.8 но маи нее важно щом 0.10 е повече от 0.50


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Съб 03 ное 2007 1:02


K_Power написа:Е че как да не може! КР-а е с равни бутала, и има степен 10:1, 8 клапановите са с вдлъбнати бутала и имат степен 10:1! КР-а има доста по-голяма горивна камера в главата от 8 клапановия! Такив амотори се сгъстяват до 12-13:1!


Колега...престани да пишеш глупости защото някой ще си строши мотора и после на тебе ще се дължи. Колко мотора 16V си отворил или си видял отворени? А на колко си мерил лиф на клапан, горивна камера?!?! А с колко се отклоняват белезите на ролките при 0,5..1..1,5мм свалена глава ?!?!?
Моето уважение към ентусиазма ти да отговаряш смело, но дали помагаш или подвеждаш :idea:

РАСО


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Съб 03 ное 2007 1:08


tns написа:Ами купих,глава и на нея клапаните и надстар4ат и искам да разбера колко е отнета,защото по нея има язви и ако я дам пак на сваляне да не не би да стане много и да занося главата.Мерси.


Измери колко кубика е горивната камера и ми пиши на лични за да ти кажа колко е отрязано, но бъди точен.

РАСО

п.п. С колко октана бензин се кара мотор сгъстен до 12:1 за да се избегнат детонации :idea: :idea:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 03 ное 2007 2:24


paco написа:
tns написа:Ами купих,глава и на нея клапаните и надстар4ат и искам да разбера колко е отнета,защото по нея има язви и ако я дам пак на сваляне да не не би да стане много и да занося главата.Мерси.


Измери колко кубика е горивната камера и ми пиши на лични за да ти кажа колко е отрязано, но бъди точен.

РАСО

п.п. С колко октана бензин се кара мотор сгъстен до 12:1 за да се избегнат детонации :idea: :idea:


Да те питам, белезите на кои ролки се отклоняват?
Аз не съм казал на някой да си сгъстява мотора на 12:1, казах, че има предостатъчно такива мотори сгъстени до толкова! Ако обичаш не чети между редовете, казах му, че 0,1 спокойно може да й мине шлайф!
Та за какви ролки става въпрос, и кви белези? Имаш белези на ангр. колело, на паразитен вал(при 16клапана той не би трябвало да има значение) и на колянов вал! И имаш една обтягаща ролка, която повярвай, ще може да опъне ремъка при 0,5-1,0мм шлайфана глава!
С какъв бензин трябва, ми на някой ако му е останало 86 отпреди 15на години може с него да пробва, но аз бих карал със Шел-Рейсинг Солюшън 108-114 октана, има и за турбо и за атмоферни автомобили, предназначен главно за рали-спорт, цената му е около 5 евро за литър!


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Съб 03 ное 2007 3:18


когато изрежеш главата с толкова, валовете отиват в закъснение.....
степента при 1,6мм рязане отива над 12:1 което налага и каране със смески на бензина че .....


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Съб 03 ное 2007 9:36


Bobby_ написа:когато изрежеш главата с толкова, валовете отиват в закъснение.....
степента при 1,6мм рязане отива над 12:1 което налага и каране със смески на бензина че .....

Боби ама наистина ли е възможно да се свали толкова главата
струва ми се много :roll:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Съб 03 ное 2007 11:27


може, достигаш лимита на главата, но все пак става.

Аз имам една такава глава за продаване но е за специални хора и е доста скъпа! Главата е рециклирана :) (полирана, разтворена, сгъстена, 16 нови клапана, 16 нови водача) Готова е за слагане на кола и с рошави валове ще работи перфектно

Да те питам, белезите на кои ролки се отклоняват?
Аз не съм казал на някой да си сгъстява мотора на 12:1, казах, че има предостатъчно такива мотори сгъстени до толкова! Ако обичаш не чети между редовете, казах му, че 0,1 спокойно може да й мине шлайф!
Та за какви ролки става въпрос, и кви белези? Имаш белези на ангр. колело, на паразитен вал(при 16клапана той не би трябвало да има значение) и на колянов вал! И имаш една обтягаща ролка, която повярвай, ще може да опъне ремъка при 0,5-1,0мм шлайфана глава!
С какъв бензин трябва, ми на някой ако му е останало 86 отпреди 15на години може с него да пробва, но аз бих карал със Шел-Рейсинг Солюшън 108-114 октана, има и за турбо и за атмоферни автомобили, предназначен главно за рали-спорт, цената му е около 5 евро за литър!


Баце, белезите се разминават с много градуси!!!! (достатъчно да ти объркат газоразпределението с доста....) и колата ще умре в някакви обороти. Никой Не съветвам да сгъстява до толкова ако ще си кара колата в градски условия.... 0,1 е козметично сваляне което няма да премахне язви по челото. Ролката може и да стигне за обтягане .... а бензина- ти ако искаш карай и със супер специални горива щом можеш да си го позволиш......

....айде стига с глупостите че осрахме темата на колегата.....


Потребителски аватар
tns
Мнения: 391
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tns » Съб 03 ное 2007 13:17


Мотора го правя за пистовия и планински шампионат за догодина,колата няма да се кара грацко.Исках просто да разбера дали без да слагам отново главата на мотора мога мога да разбера колко е отнета преди това,а тя е отнемана сигурен съм в това,за да не получа обратен ефект от цялата работа.Ако мяма начин ще послушам колегата PACO и ще измеря камерата.Благодаря.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта