Глава от КР
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
K_Power написа:Е че как да не може! КР-а е с равни бутала, и има степен 10:1, 8 клапановите са с вдлъбнати бутала и имат степен 10:1! КР-а има доста по-голяма горивна камера в главата от 8 клапановия! Такив амотори се сгъстяват до 12-13:1!
Колега...престани да пишеш глупости защото някой ще си строши мотора и после на тебе ще се дължи. Колко мотора 16V си отворил или си видял отворени? А на колко си мерил лиф на клапан, горивна камера?!?! А с колко се отклоняват белезите на ролките при 0,5..1..1,5мм свалена глава ?!?!?
Моето уважение към ентусиазма ти да отговаряш смело, но дали помагаш или подвеждаш

РАСО
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
tns написа:Ами купих,глава и на нея клапаните и надстар4ат и искам да разбера колко е отнета,защото по нея има язви и ако я дам пак на сваляне да не не би да стане много и да занося главата.Мерси.
Измери колко кубика е горивната камера и ми пиши на лични за да ти кажа колко е отрязано, но бъди точен.
РАСО
п.п. С колко октана бензин се кара мотор сгъстен до 12:1 за да се избегнат детонации


- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
paco написа:tns написа:Ами купих,глава и на нея клапаните и надстар4ат и искам да разбера колко е отнета,защото по нея има язви и ако я дам пак на сваляне да не не би да стане много и да занося главата.Мерси.
Измери колко кубика е горивната камера и ми пиши на лични за да ти кажа колко е отрязано, но бъди точен.
РАСО
п.п. С колко октана бензин се кара мотор сгъстен до 12:1 за да се избегнат детонации![]()
Да те питам, белезите на кои ролки се отклоняват?
Аз не съм казал на някой да си сгъстява мотора на 12:1, казах, че има предостатъчно такива мотори сгъстени до толкова! Ако обичаш не чети между редовете, казах му, че 0,1 спокойно може да й мине шлайф!
Та за какви ролки става въпрос, и кви белези? Имаш белези на ангр. колело, на паразитен вал(при 16клапана той не би трябвало да има значение) и на колянов вал! И имаш една обтягаща ролка, която повярвай, ще може да опъне ремъка при 0,5-1,0мм шлайфана глава!
С какъв бензин трябва, ми на някой ако му е останало 86 отпреди 15на години може с него да пробва, но аз бих карал със Шел-Рейсинг Солюшън 108-114 октана, има и за турбо и за атмоферни автомобили, предназначен главно за рали-спорт, цената му е около 5 евро за литър!
може, достигаш лимита на главата, но все пак става.
Аз имам една такава глава за продаване но е за специални хора и е доста скъпа! Главата е рециклирана
(полирана, разтворена, сгъстена, 16 нови клапана, 16 нови водача) Готова е за слагане на кола и с рошави валове ще работи перфектно
Баце, белезите се разминават с много градуси!!!! (достатъчно да ти объркат газоразпределението с доста....) и колата ще умре в някакви обороти. Никой Не съветвам да сгъстява до толкова ако ще си кара колата в градски условия.... 0,1 е козметично сваляне което няма да премахне язви по челото. Ролката може и да стигне за обтягане .... а бензина- ти ако искаш карай и със супер специални горива щом можеш да си го позволиш......
....айде стига с глупостите че осрахме темата на колегата.....
Аз имам една такава глава за продаване но е за специални хора и е доста скъпа! Главата е рециклирана

Да те питам, белезите на кои ролки се отклоняват?
Аз не съм казал на някой да си сгъстява мотора на 12:1, казах, че има предостатъчно такива мотори сгъстени до толкова! Ако обичаш не чети между редовете, казах му, че 0,1 спокойно може да й мине шлайф!
Та за какви ролки става въпрос, и кви белези? Имаш белези на ангр. колело, на паразитен вал(при 16клапана той не би трябвало да има значение) и на колянов вал! И имаш една обтягаща ролка, която повярвай, ще може да опъне ремъка при 0,5-1,0мм шлайфана глава!
С какъв бензин трябва, ми на някой ако му е останало 86 отпреди 15на години може с него да пробва, но аз бих карал със Шел-Рейсинг Солюшън 108-114 октана, има и за турбо и за атмоферни автомобили, предназначен главно за рали-спорт, цената му е около 5 евро за литър!
Баце, белезите се разминават с много градуси!!!! (достатъчно да ти объркат газоразпределението с доста....) и колата ще умре в някакви обороти. Никой Не съветвам да сгъстява до толкова ако ще си кара колата в градски условия.... 0,1 е козметично сваляне което няма да премахне язви по челото. Ролката може и да стигне за обтягане .... а бензина- ти ако искаш карай и със супер специални горива щом можеш да си го позволиш......
....айде стига с глупостите че осрахме темата на колегата.....
Мотора го правя за пистовия и планински шампионат за догодина,колата няма да се кара грацко.Исках просто да разбера дали без да слагам отново главата на мотора мога мога да разбера колко е отнета преди това,а тя е отнемана сигурен съм в това,за да не получа обратен ефект от цялата работа.Ако мяма начин ще послушам колегата PACO и ще измеря камерата.Благодаря.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта