Въпрос за колектор 4-2-1 за Г2 1.6

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Въпрос за колектор 4-2-1 за Г2 1.6

Мнениеот sashobas » Пет 02 ное 2007 20:23


Искам да попитам по запознатите заслужава ли си да сложа такъв колектор.Имам го и е свален от 2000куб. 115к.с.Та въпроса ми е дали ще се поотпуши това малко двигателче и да тръгне малко по добре.Дали ще има някакви последствия за мотора чувал съм че изсушавал буталата.Не съм запознат със тия неща и за това търся помощ и съвет от вас.




Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Пет 02 ное 2007 22:01


Ефект 0


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Мнениеот fast_t » Пет 02 ное 2007 22:21


joro_g400 написа:Ефект 0

:да:
Може ефекта да е дори -..., защото при прекалено отпушен двигател(става въпрос за изпускателната система) се получава обратният ефект(губене на мощност при определени обороти).


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 02 ное 2007 22:28


на мен ми се измести въртящия момент приблизително 1000 оборота нагоре след смяната на колектор и генерация ..... забърза се доста до 160 но определено поумря в ниските за сметка на високите... максималната скорост обаче ми падна поради вече не подходящата скоростна кутия към така сетнатият двигател .... а може и да обедних сместа откъм бензин понеже по това време полишнах и разкарах некакви глупости дето немеца беше сложил да пречат на въздуха .... като цяло ако намалиш бекпрешъра по скоро очаквай негативен резултат ако не пипаш друго .......


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Пет 02 ное 2007 23:22


Благодаря на тези които да отговорили но ако няко го е правил вече на подобен ако не такъв ДВГ със карбуратор да пише.Аз във момента съм със 4-1 докато има и модели май EZ-та са със двуцевка след колектора.


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Съб 03 ное 2007 4:36


Сашо,за тоз колектор не мисля,че ще е загуба ако го сложиш.Предполагам изхода от главата и входа на колектора нямат кой знае каква разлика(най-много милиметър и нещо трябва да е)
Аз на твое място бих пробвал и не мисля че може да "съхнат бутала"или каквито и да е други карантии...но ако разликата в отворите е повече от това,може само да се гадае :?
Защо не пробваш и един вал от 1.8,разликата е доста голяма с 1.6...и вече имаш и кейхин да го храниш :D


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Съб 03 ное 2007 7:37


И аз съм на мнение,че резултата ще е полужителен,имаше една тема за колектори потърси я 8)


Потребителски аватар
h4p
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 23:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот h4p » Съб 03 ное 2007 21:33


мемфиса е с такъв колектор и отрицателен ефект няма :twisted: :wink: :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта