Здравейте казвам на всички!отдавна посещавам сайта и сам изчел всичко но вече искам да ви попитам нещо за мен!имам 2-ка 1.6 ТД 1984 год.
Много сам доволен от колата вьпреки че е стара!Двигателят ми е в добро сьстояние вьпреки че показва не скромните 280000км а вече и повече (забравих да кажа че имам колата от декември и досега сцм минал 10 000км)!Но ви пиша за6тото си имам "една мечта" двигател 1.9 ТДИ от 3-ка или от последните 2-ки!Вьзможна ли е такава замяна и колко струва един такьв двигател!някой може ли да ми помогне!предварително благодаря!
Двигател 1.9 TDI от 3-ка в 2-ка
- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
ТДИ моторите са с много електроника, компютър и сензори. Разбира се всичко е вазможно но е доста сложно. Като начало се сменят носачите. Това е най-лесното, за мене електрониката е по сложна. Има и механични помпи за ТДИ но са доста скъпи и мошността пада. Ако те интересува по точна информация за определен мотор пиши. Аз карам 1,7 Д с турбо от ТДИ, това за мен беше най доброто и елементарно решение, разбира се с по високо налягане на турбото и голям интеркулер и радиатор за маслото.
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 19:26
- Автомобил: transporter 3 doka
- Двигател: ky 1987
- Местоположение: варна
- Контакти:
ама ти сигурно си с опел или какав е този двигател 1.7!ами аз не сам много запознат с разли4ните двигатели тди но просто искам такав двигател!а аз мога ли да подобря моя мотор както ти си направил с твоя!благодаря ти все пак!аз не очаквах някои да ми пише!но както и да е ще се радвам ако ми помогнеш да си направя зеяра по-добар!
- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
1,7 D има само в бусовете Т3, Транспортер и подобни. Колко коня е твоя двигател, има 3 модификации на един и същ блок на двойката. Едниниат е мислиа около 60 кноя и е само с турбо но без насттройка на помпата, другият е 70коня и има регулировка на впръскването в зависимост от налягането на турбото, а третият модел GTD е с интеркулер и по високо налягане на турбото, та ако си с първите 2 модела може да дигнеш малко налягането на турбото но внимавай да не прегрееш двигателя, за това е добре да имаш интеркулер, както и допълнително охлаждане на маслото. При по високо налягане (до 1 бар) е добре и да се настрои помпата да впръсква по рано.
Успех!
Успех!
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Относно TDI всякакви други такива трансплантации....трябва да си намериш катастрофирала кола с желания мотор, да си намериш и голям гараж.....разколачваш твоята и прехвърляш всичко от другата като се правят нужните доработки....Хвърли едно око на синята двойка от www.pajalle.com
[/list]

- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта