Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1085
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Мнениеот Tipsy » Вто 22 май 2012 18:26


Има няколко теми за спирачни ъпгрейди, но конкретните въпроси не са разисквани.

Предни спирачки:
- апарати ате57 и диск 312х25мм
- 4 бутално бремно и диск 312х25мм
освен тях има ли някакъв вариан за двубутални апарати и диск 312х25мм?

Задни спирачки
- апарати лукас и вентилиран диск 256мм
някакъв вариант за двубутален апарат със сходен размер диск, не по-голям?

Естествено трябва да се съобрази всичко с размера на джантата - ъпгрейда трябва да се събере в 16 инча!




Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Мнениеот Supawiza » Вто 22 май 2012 22:04


Чудно как ще събереш диск на 312мм в 16 инча джанта :shock .


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Мнениеот brabus » Вто 22 май 2012 22:49


Диск 312 мм се събира в 16 цолова джанта. Това от опит с моето Ауди А4. Въпросът е, че може да не събере апарата ако не е заводски. Като гледам при мен колко близо минава до джантата.


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1085
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Мнениеот Tipsy » Вто 22 май 2012 23:02


312мм диск с апарат ате 54 или ате 57 се събира в 16ка джанта така както 288мм диск с такива апарати се събира в 15ка джана - на милиметри.
Друг е въпроса, че не всяка 16ка побира тази комбинация - някои са с по-малък диаметър, други с по-голямо ет... Ет-то поне се коригира лесно с дистанционен фланец.

За съдържанието на следващите редове не съм 100% сигурен.
По схеми и таблици пише, че апаратие брембо, 4 буталните, са няколко вида - едните влизат в 16ка с 312мм диск, а другите не. Накои казват, че ате апарата е по-голям от бремто апарата и не би трябвало да има проблем с 16ка джанта и 312мм диск.

Като цяло намерението ми е, ако има OEM вариант, да сложа 4/2 бутални апарати отпред и 2/1 бутални апарати отзад и не по-голяма от 16" джанта.
Ако няма такъв вариан ще си карам с ате 54/57 апарат отпред с 312мм диск и лукас отзад с 256 вентилиран диск.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Мнениеот morfei1 » Вто 22 май 2012 23:16


И аз потвърждавам. 312мм , АТЕ57 и стоковия BBS Monreal 2 - 16".


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Мнениеот 6669 » Вто 22 май 2012 23:17


Аз за отзад съм замислил друг ъпгрейд - на 280, но ще пусна тема евентуално при успех.
Става въпрос да използвам предни дискове от 4ка на 280мм и предни спирачни апарати от Ситроен Ксантия, ако има развитие ще пиша :beer


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Мнениеот morfei1 » Вто 22 май 2012 23:22


чакаме с инерес, за ръчната помислил ли си как ще работи?


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Мнениеот 6669 » Вто 22 май 2012 23:31


morfei1 написа:чакаме с инерес, за ръчната помислил ли си как ще работи?

Нали затова от ксантия - ръчната е на предните колела и са с апарати Лукас 54 :wink:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Мнениеот morfei1 » Вто 22 май 2012 23:42


Браво, това ще е интересно. Дано се получат нещата :да: !


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Мнениеот Aprilia » Сря 23 май 2012 1:08


Аз само мога отговоря по друг мит, че порше апаратите тежали повече и било безмислено на слаба кола. Суха статистика:

312 Ате54 апарати с накладки и съпорти 10.5кг

Порше 996 турбо задни апарати с накладки: 7,5кг

996 турбо предни апарати с накладки: 8,9кг

всеки сам да си прави сметките кое колко и как :lol: ате57 11+кг mhihi

данните са за 2-ка апарати НЕ за 1бр


Мойто виждане е ако ти се наливат пари търси Порше апарати, по-добре задни обаче НЕ ОТ БОКСТЕР, а от 996 карера (имат разлика) спокойно се събира 312х25 диск и е доста по-добро решение от ате-то. Друг е въпроса че 312-ки може да намериш за 200 лева, докато поршетата са от 500 нагоре :wink:


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Мнениеот dancing_niki » Сря 23 май 2012 10:14


HP2 апарати за отпред събират до 320 диск в 16-ка: http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... OEM-Rotors
същите се слагат в Passat W8, но на 334. Има варянт на двубутален апарат от същия модел от първите модификации: http://www.ebay.co.uk/itm/Volkswagen-Pa ... 926wt_1163


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Мнениеот racing_team_vidin » Сря 23 май 2012 16:44


Tipsy написа:Има няколко теми за спирачни ъпгрейди, но конкретните въпроси не са разисквани.

Предни спирачки:
- апарати ате57 и диск 312х25мм
- 4 бутално бремно и диск 312х25мм
освен тях има ли някакъв вариан за двубутални апарати и диск 312х25мм?

Задни спирачки
- апарати лукас и вентилиран диск 256мм
някакъв вариант за двубутален апарат със сходен размер диск, не по-голям?

Естествено трябва да се съобрази всичко с размера на джантата - ъпгрейда трябва да се събере в 16 инча!

не че нещо, но не ти разбрах въпроса, изброил си няколко варианта- какво за тях, чудиш се кой да избереш ли?
С каква спирачна система си в момента?
дай малко инфо, за да има какво да се дискутира, до момента единственото което се дискутира в тази тема е дали 312 влиза в 16"

П.П пишеш за оем вариант за 4 бутални- едиснствения известен ми е на сеат купра- 305мм дискове 4х100, все пак кажи с какво си в момента?


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1085
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Мнениеот Tipsy » Сря 23 май 2012 20:17


racing_team_vidin написа:не че нещо, но не ти разбрах въпроса, изброил си няколко варианта- какво за тях, чудиш се кой да избереш ли?
С каква спирачна система си в момента?
дай малко инфо, за да има какво да се дискутира, до момента единственото което се дискутира в тази тема е дали 312 влиза в 16"

П.П пишеш за оем вариант за 4 бутални- едиснствения известен ми е на сеат купра- 305мм дискове 4х100, все пак кажи с какво си в момента?

Е как не е ясен въпроса ми? Изброил съм няколко вариянта и след това съм писал "ОСВЕН ТЯХ", мисля, че се подразбира, че търся и други варианти.

В момента съм със стокови спирачки на г4 гти - ате 54 апарати отпред с 288мм диск и отзад лукас апарати с плътен диск май 232, не съм сигурен.

Точното значение на ОЕМ не ми е ясно, в смисъл такъв дали говорим само за vw или целия vag като цяло... Аз мисля, че за vag е следно да се говори/пък и аз не се ограничавам само до vw/, а и щом спомена сеат е редно да се спомене и порше/те също са от друпата и имат 4 бутални апарати/.


Не знаех за апарата споменат от колегата dancing_niki, ше проуча какво са драскали по форумите, изглежда добро решение.

Aprilia, имаш предвид да сложа задни апарати отпред или не съм разбрал?


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Мнениеот racing_team_vidin » Сря 23 май 2012 22:14


Като спомена порше- наясно ли си с тяхното захващане?
Така зададен въпроса (други варианти) е много относително, но пък 16" джанта, веднага приключва всичко- 312 с ате 57!
4брембото- ме съмнява, че ще го събереш със 312 в 16", още повече ЕТ-то е много различно.
Иначе най-лесния(евтин) вариант за брембо е от БМВ Е38 с 312ки от голф 4 и преходни адаптери за апаратите. :kissy:


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?

Мнениеот Aprilia » Чет 24 май 2012 0:35


racing_team_vidin написа:Като спомена порше- наясно ли си с тяхното захващане?
Така зададен въпроса (други варианти) е много относително, но пък 16" джанта, веднага приключва всичко- 312 с ате 57!
4брембото- ме съмнява, че ще го събереш със 312 в 16", още повече ЕТ-то е много различно.
Иначе най-лесния(евтин) вариант за брембо е от БМВ Е38 с 312ки от голф 4 и преходни адаптери за апаратите. :kissy:

Мисля че задните от 996-цата се събират в 16-ка обаче наистина трябва малко ет на джантата, но да не подведа колегата, не съм 100% сигурен :roll: Но изглеждат доста компактни апарати :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта