Има няколко теми за спирачни ъпгрейди, но конкретните въпроси не са разисквани.
Предни спирачки:
- апарати ате57 и диск 312х25мм
- 4 бутално бремно и диск 312х25мм
освен тях има ли някакъв вариан за двубутални апарати и диск 312х25мм?
Задни спирачки
- апарати лукас и вентилиран диск 256мм
някакъв вариант за двубутален апарат със сходен размер диск, не по-голям?
Естествено трябва да се съобрази всичко с размера на джантата - ъпгрейда трябва да се събере в 16 инча!
Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?
- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?
Чудно как ще събереш диск на 312мм в 16 инча джанта
.

- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?
Диск 312 мм се събира в 16 цолова джанта. Това от опит с моето Ауди А4. Въпросът е, че може да не събере апарата ако не е заводски. Като гледам при мен колко близо минава до джантата.
- Tipsy
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?
312мм диск с апарат ате 54 или ате 57 се събира в 16ка джанта така както 288мм диск с такива апарати се събира в 15ка джана - на милиметри.
Друг е въпроса, че не всяка 16ка побира тази комбинация - някои са с по-малък диаметър, други с по-голямо ет... Ет-то поне се коригира лесно с дистанционен фланец.
За съдържанието на следващите редове не съм 100% сигурен.
По схеми и таблици пише, че апаратие брембо, 4 буталните, са няколко вида - едните влизат в 16ка с 312мм диск, а другите не. Накои казват, че ате апарата е по-голям от бремто апарата и не би трябвало да има проблем с 16ка джанта и 312мм диск.
Като цяло намерението ми е, ако има OEM вариант, да сложа 4/2 бутални апарати отпред и 2/1 бутални апарати отзад и не по-голяма от 16" джанта.
Ако няма такъв вариан ще си карам с ате 54/57 апарат отпред с 312мм диск и лукас отзад с 256 вентилиран диск.
Друг е въпроса, че не всяка 16ка побира тази комбинация - някои са с по-малък диаметър, други с по-голямо ет... Ет-то поне се коригира лесно с дистанционен фланец.
За съдържанието на следващите редове не съм 100% сигурен.
По схеми и таблици пише, че апаратие брембо, 4 буталните, са няколко вида - едните влизат в 16ка с 312мм диск, а другите не. Накои казват, че ате апарата е по-голям от бремто апарата и не би трябвало да има проблем с 16ка джанта и 312мм диск.
Като цяло намерението ми е, ако има OEM вариант, да сложа 4/2 бутални апарати отпред и 2/1 бутални апарати отзад и не по-голяма от 16" джанта.
Ако няма такъв вариан ще си карам с ате 54/57 апарат отпред с 312мм диск и лукас отзад с 256 вентилиран диск.
Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?
И аз потвърждавам. 312мм , АТЕ57 и стоковия BBS Monreal 2 - 16".
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?
Аз за отзад съм замислил друг ъпгрейд - на 280, но ще пусна тема евентуално при успех.
Става въпрос да използвам предни дискове от 4ка на 280мм и предни спирачни апарати от Ситроен Ксантия, ако има развитие ще пиша
Става въпрос да използвам предни дискове от 4ка на 280мм и предни спирачни апарати от Ситроен Ксантия, ако има развитие ще пиша

Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?
чакаме с инерес, за ръчната помислил ли си как ще работи?
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?
morfei1 написа:чакаме с инерес, за ръчната помислил ли си как ще работи?
Нали затова от ксантия - ръчната е на предните колела и са с апарати Лукас 54

- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?
Аз само мога отговоря по друг мит, че порше апаратите тежали повече и било безмислено на слаба кола. Суха статистика:
312 Ате54 апарати с накладки и съпорти 10.5кг
Порше 996 турбо задни апарати с накладки: 7,5кг
996 турбо предни апарати с накладки: 8,9кг
всеки сам да си прави сметките кое колко и как
ате57 11+кг 
данните са за 2-ка апарати НЕ за 1бр
Мойто виждане е ако ти се наливат пари търси Порше апарати, по-добре задни обаче НЕ ОТ БОКСТЕР, а от 996 карера (имат разлика) спокойно се събира 312х25 диск и е доста по-добро решение от ате-то. Друг е въпроса че 312-ки може да намериш за 200 лева, докато поршетата са от 500 нагоре
312 Ате54 апарати с накладки и съпорти 10.5кг
Порше 996 турбо задни апарати с накладки: 7,5кг
996 турбо предни апарати с накладки: 8,9кг
всеки сам да си прави сметките кое колко и как


данните са за 2-ка апарати НЕ за 1бр
Мойто виждане е ако ти се наливат пари търси Порше апарати, по-добре задни обаче НЕ ОТ БОКСТЕР, а от 996 карера (имат разлика) спокойно се събира 312х25 диск и е доста по-добро решение от ате-то. Друг е въпроса че 312-ки може да намериш за 200 лева, докато поршетата са от 500 нагоре

- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?
HP2 апарати за отпред събират до 320 диск в 16-ка: http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... OEM-Rotors
същите се слагат в Passat W8, но на 334. Има варянт на двубутален апарат от същия модел от първите модификации: http://www.ebay.co.uk/itm/Volkswagen-Pa ... 926wt_1163
същите се слагат в Passat W8, но на 334. Има варянт на двубутален апарат от същия модел от първите модификации: http://www.ebay.co.uk/itm/Volkswagen-Pa ... 926wt_1163
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?
Tipsy написа:Има няколко теми за спирачни ъпгрейди, но конкретните въпроси не са разисквани.
Предни спирачки:
- апарати ате57 и диск 312х25мм
- 4 бутално бремно и диск 312х25мм
освен тях има ли някакъв вариан за двубутални апарати и диск 312х25мм?
Задни спирачки
- апарати лукас и вентилиран диск 256мм
някакъв вариант за двубутален апарат със сходен размер диск, не по-голям?
Естествено трябва да се съобрази всичко с размера на джантата - ъпгрейда трябва да се събере в 16 инча!
не че нещо, но не ти разбрах въпроса, изброил си няколко варианта- какво за тях, чудиш се кой да избереш ли?
С каква спирачна система си в момента?
дай малко инфо, за да има какво да се дискутира, до момента единственото което се дискутира в тази тема е дали 312 влиза в 16"
П.П пишеш за оем вариант за 4 бутални- едиснствения известен ми е на сеат купра- 305мм дискове 4х100, все пак кажи с какво си в момента?
- Tipsy
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?
racing_team_vidin написа:не че нещо, но не ти разбрах въпроса, изброил си няколко варианта- какво за тях, чудиш се кой да избереш ли?
С каква спирачна система си в момента?
дай малко инфо, за да има какво да се дискутира, до момента единственото което се дискутира в тази тема е дали 312 влиза в 16"
П.П пишеш за оем вариант за 4 бутални- едиснствения известен ми е на сеат купра- 305мм дискове 4х100, все пак кажи с какво си в момента?
Е как не е ясен въпроса ми? Изброил съм няколко вариянта и след това съм писал "ОСВЕН ТЯХ", мисля, че се подразбира, че търся и други варианти.
В момента съм със стокови спирачки на г4 гти - ате 54 апарати отпред с 288мм диск и отзад лукас апарати с плътен диск май 232, не съм сигурен.
Точното значение на ОЕМ не ми е ясно, в смисъл такъв дали говорим само за vw или целия vag като цяло... Аз мисля, че за vag е следно да се говори/пък и аз не се ограничавам само до vw/, а и щом спомена сеат е редно да се спомене и порше/те също са от друпата и имат 4 бутални апарати/.
Не знаех за апарата споменат от колегата dancing_niki, ше проуча какво са драскали по форумите, изглежда добро решение.
Aprilia, имаш предвид да сложа задни апарати отпред или не съм разбрал?
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?
Като спомена порше- наясно ли си с тяхното захващане?
Така зададен въпроса (други варианти) е много относително, но пък 16" джанта, веднага приключва всичко- 312 с ате 57!
4брембото- ме съмнява, че ще го събереш със 312 в 16", още повече ЕТ-то е много различно.
Иначе най-лесния(евтин) вариант за брембо е от БМВ Е38 с 312ки от голф 4 и преходни адаптери за апаратите.
Така зададен въпроса (други варианти) е много относително, но пък 16" джанта, веднага приключва всичко- 312 с ате 57!
4брембото- ме съмнява, че ще го събереш със 312 в 16", още повече ЕТ-то е много различно.
Иначе най-лесния(евтин) вариант за брембо е от БМВ Е38 с 312ки от голф 4 и преходни адаптери за апаратите.

- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: Какъв OEM ъпгрейд на спирачките на голф 4?
racing_team_vidin написа:Като спомена порше- наясно ли си с тяхното захващане?
Така зададен въпроса (други варианти) е много относително, но пък 16" джанта, веднага приключва всичко- 312 с ате 57!
4брембото- ме съмнява, че ще го събереш със 312 в 16", още повече ЕТ-то е много различно.
Иначе най-лесния(евтин) вариант за брембо е от БМВ Е38 с 312ки от голф 4 и преходни адаптери за апаратите.
Мисля че задните от 996-цата се събират в 16-ка обаче наистина трябва малко ет на джантата, но да не подведа колегата, не съм 100% сигурен


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта