Golf 1.3S тунинг
- AUDI
- Мнения: 47
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 11:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Golf 1.3S тунинг
Един приятел има Голф 1.3 55коня карбураторен мисля че беше около 95нм 900 кила е измерен има катализатор, добра количка, а е и само на 95000км. Той малко е недоволен от динамиката(доускорението) му и иска да го направи по-бърз, за да е по-сигурен когато задминава и т.н. Какво ще предложите за лек тунинг към 5-6 коня отгоре(колкото повече по-добре, но финансите са ограничени )
- Selqatin
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 11:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 1.3S тунинг
AUDI написа:Един приятел има Голф 1.3 55коня карбураторен мисля че беше около 95нм 900 кила е измерен има катализатор, добра количка, а е и само на 95000км. Той малко е недоволен от динамиката(доускорението) му и иска да го направи по-бърз, за да е по-сигурен когато задминава и т.н. Какво ще предложите за лек тунинг към 5-6 коня отгоре(колкото повече по-добре, но финансите са ограничени )
Ми да си купи нова кола,то така се качва мощноста с 10-15% за без пари
- Selqatin
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 11:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
DragoCL написа:човек говорили сме го много пъти това
просто тези двигатели нищо смислено и евтино неможе да се направи
аз съм 1.4 60коня и ме е човъркало същото нещо
просто продава тази купува нова това е най-евтиното и нормално нещо което може да се направи
Aбе от 1,4 мое се извадят мн.коне,ама ако е италиански...
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 13:07, променено общо 1 път.
- AUDI
- Мнения: 47
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 11:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Благодаря ти, значи спряхме се на вариатнта спортен филтър+нова ауспухова система, после ще кажа какъв е резултатаvw_golf_2_Memphis написа:Еми AUDI...първначалните неща са - спортен филтър, нова изпускателна генерация, полиране на колекторите, изпускателния го правиш "паяк" от Астра ГСИ примерно, почерпи го с хубаво масалце, хубав бензинец, смъкни излишните килца, лети джанти сложи, по твърди пружини на клапаните примерно...нататък всичко става яко цифра!Не че това е евтино ама...така е то
- guard
- Мнения: 975
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Silicon Valley, CA
Re: Golf 1.3S тунинг
AUDI написа:Един приятел има Голф 1.3 55коня карбураторен мисля че беше около 95нм 900 кила е измерен има катализатор, добра количка, а е и само на 95000км. Той малко е недоволен от динамиката(доускорението) му и иска да го направи по-бърз, за да е по-сигурен когато задминава и т.н. Какво ще предложите за лек тунинг към 5-6 коня отгоре(колкото повече по-добре, но финансите са ограничени )
по евтино ще му излезне друга кола да ти кажа.
Аз сега горе долу същото се чудя, дори съм по-зле от твоя приятел 1.1 45кс. И реших да не инвестирам в тази щайга. Живот и здраве, ще изчакам година две и направо друго ауто, просто не си струват инвестициите в тези мотори, то няма и смисъл.
- Selqatin
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 11:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
madmen написа:Selqatin написа:Aбе от 1,4 мое се извадят мн.коне,ама ако е италиански...
Мда най-малко 12-15 к.с. дига лепенката ГТи, ма Драго това си го знае Mr Green Fun
По темата: Може да му промениш само звука с филтри и т.н.
А и по принцип 1.3 мотора си върви. Дали пък не е скапано нещо по карба.
Говорех за 1,4 турбо де Там конете се вадат лесно
Selqatin написа:madmen написа:Selqatin написа:Aбе от 1,4 мое се извадят мн.коне,ама ако е италиански...
Мда най-малко 12-15 к.с. дига лепенката ГТи, ма Драго това си го знае Mr Green Fun
По темата: Може да му промениш само звука с филтри и т.н.
А и по принцип 1.3 мотора си върви. Дали пък не е скапано нещо по карба.
Говорех за 1,4 турбо де Там конете се вадат лесно
ти не гледай на жоро пунтото което отдавна не е това което е било ... той никога най-вероятно пича няма да сподели точно колко пари е вкарал в колата си за да може да имаме база на която да се каже - лесно и трудно ... но ти разбирам че имаш 2-3 италянки ... и 3-те да ги продадеш пак нема да стигнат ...
коне от нищо не се вадат лесно ... аз се позаинтересувах колко ще ми е кит 1 ниво за голф 3 гти 16в. и определено не съм съгласен че лесно се вадят конете ... прекалено много пари за нищо ... като тръгнеш си викаш с тия 6к можеш поне да направиш една много добра атмосферна кола ... обаче се оказва че нищо не правиш ... и се чудя от къде идва оскъпяването в бг при положение че всеки може да проследи на какви цени са чарковете в европа ...
бтв. съжелявам че малко оффтопик и отдавна не съм писал - дълго време се двуомих ... и т.н. минах през типо-та разни и т.н. въпреки суеверния ми страх колеги май пак съм се насочил към едно гти .. тоя път 16в. след катастрофата ми малко време се лутах ...
поздрави
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
AUDI написа:Благодаря ти, значи спряхме се на вариатнта спортен филтър+нова ауспухова система, после ще кажа какъв е резултатаvw_golf_2_Memphis написа:Еми AUDI...първначалните неща са - спортен филтър, нова изпускателна генерация, полиране на колекторите, изпускателния го правиш "паяк" от Астра ГСИ примерно, почерпи го с хубаво масалце, хубав бензинец, смъкни излишните килца, лети джанти сложи, по твърди пружини на клапаните примерно...нататък всичко става яко цифра!Не че това е евтино ама...така е то
Ти за тия пари си земеш некфа кола ве да не мислеш,4е евтина целата генерация нещо?
Звер ше стане еиииии.
Мемфисе ама с по-твърди пружини и бели стаат да знаеш
vw_golf_2_Memphis написа:Еми AUDI...първначалните неща са - спортен филтър, нова изпускателна генерация, полиране на колекторите, изпускателния го правиш "паяк" от Астра ГСИ примерно, почерпи го с хубаво масалце, хубав бензинец, смъкни излишните килца, лети джанти сложи, по твърди пружини на клапаните примерно...нататък всичко става яко цифра!Не че това е евтино ама...така е то
Ти носил ли си няколко метра една гума с обикновенна железна джанта и с една лета джанта? Противоречиш си остро когато му казваш да свали кила и едновременно с това да си сложи лети джанти.
Полиране на колекори има единствено смисъл при коне около 400 и отгоре. При по-малко ще има резултат, но ще не незначителен.
Преди да ме успорва някой - това ми го сподели механик от Нотхеле когато имах честта да посетя тази фирма преди време.
Твърди пружини на клапаните какво точно ще донеста като предимство? Нали трябва да има нов по-остър вал, който да опражнява по-голям натиск в/у тези нови твърди пружини?
Колегата AUDI, твоя човек ясно ли му е, че не 5, ами 15 коня да искара отгоре няма да ги усети толкова силно? А трудът, парите, нервите и времето, което ще е хвърлил ще са минали предполагам границата на допустимото.
Моят съвет е да се вслушаш в думите на колегите, които предлагат направо да смени колата с по-мощна или просто да се убеди, че сегашната му е в перфектно технично състояние. 55 коня си мисля, че са принципно достатъчни на това сравнително леко купе, пък и предавките са му къси от където има повече мощност.
Може би единственият хинт за тунинг, който бих могъл да дам, ако е мераклия да си смени всичките тръби на ауспуха с нови и по-дебели. По този начин колата почва да "диша" свободно и принципно само това би могло да качи така желаните 5 коня, та и отгоре, а не струва чак толкова много. Спортен въздушен филтър не е сигурно, че ще донесе нещо. Придържам се към мнението на колегата, който спомена, че само звука ще промени.
Ако има заченаци на G-Kat да го изкърти с бесна сила и да го метне през рамо на пълнолуние!
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 123 госта