Принудително Вентилаторно... - Next Level - Стр.21

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Чет 15 ное 2007 16:05


Tyan написа:па аз на лични не ти ли казах ..или съм се отнесъл :??? :??? :010: :010:


Аха ще се сетиш :lol:
Иначе мерси братле ;)




Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Чет 15 ное 2007 18:59


baivan написа: А по темата по рано ми се въртеше из главата кислородна бутилка и маркучле вкарано под ъгъл във въздуховода, ма знам ли, май нищо няма да стане.

Ако някога решиш да вкарваш чист кислород в двигателя - гледай да си на достатъчно разстояние от автомобила... :)
Ефектът е разтърсващ в истинския смисъл на думата... :)


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 15 ное 2007 19:07


не се ебавайте с чистия кислород ей...... че вижте фо стана с екипажа на Аполо 1 :) изпържиа се зверски


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Чет 15 ное 2007 19:51


Абе не сьм чел много по-тази глупава за мен тема но и аз да си кажа
Абе братле или си вземаш компресор или турбо кви са тези перки и куп други недомисленици
Аз лично продавам компресор от Г40 ела го вземи пробваи и после плащаи.



Пп ей деб...а и вентилаторите


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Чет 15 ное 2007 20:36


joro_g400 написа:Абе не сьм чел много по-тази глупава за мен тема но и аз да си кажа
Абе братле или си вземаш компресор или турбо кви са тези перки и куп други недомисленици
Аз лично продавам компресор от Г40 ела го вземи пробваи и после плащаи.



Пп ей деб...а и вентилаторите


Жоре, твое мнение, само дето за втори път ми звучиш като стария лаф за Сталин - "Относно плурализма две мнения няма!" :lol: тоест или високо налягане или са глупости и недомислици. Не знам на колко години си и с какво се занимаваш, но аз се базирам на опита си във високотехнологичните производства, с които съм се занимавал с години и на познанията ми по динамика на флуидите като инженер-физик. Пак повтарям - идеята е подобрено пълнене, а не наддув като типичният силов тунинг.
Поздрави!


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Вто 20 ное 2007 18:41


Като искаш толкова с електрическо вентилаторче да го правиш потърси някое Рено 5гт Турбо на части имат специален вентилатор който охлажда карбуратора им.Този вентилатор е тип охлюв мисля и е на 12В но развива доста обороти бях го видял на едно рено как върти. Ейй ама си упорит да му се незнае:)


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Вто 20 ное 2007 23:33


Господин инжинер-физик, няма да подобриш пълненето с вентилатор. За това има високотехнологични методи, които отдавна са измислени. Загуби времето си за нещо което ще е по-полезно на човешкия род.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 21 ное 2007 9:32


1bar написа:Господин инжинер-физик, няма да подобриш пълненето с вентилатор. За това има високотехнологични методи, които отдавна са измислени. Загуби времето си за нещо което ще е по-полезно на човешкия род.


:lool :lool :lool :lool :lool :lool :lool :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Сря 21 ное 2007 13:49


1bar написа:Господин инжинер-физик, няма да подобриш пълненето с вентилатор. За това има високотехнологични методи, които отдавна са измислени. Загуби времето си за нещо което ще е по-полезно на човешкия род.


Това ми хареса! :lol:
Би ли споделил какви високотехнологични методи освен компресор и турбина знаеш за да се просветя и аз - в крайна сметка нали това е идеята на форума и за това направих тази тема - да се споделят опит и знания. Също и хора които са опитвали различни решения да споделят опит, а не просто - "абе това няма да стане!" - "Защо, имате ли тестови или теоретични резултати от подобен експеримент, които го отхвърлят?"
"Не, ама или компресор, или турбина, другото са глупости!"
Позволи ми да имам мнение, различно от общоприетото. Както и да правя с времето си каквото аз реша, пък резултата ще го постна тук, най-малкото за да знаят други ентусиасти има ли смисъл да се пробват такива решения или не (Отрицателният резултат също е резултат :idea: )
Все още очаквам мненията на хора, които са опитвали подобни решения.
Поздрави!


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Сря 21 ное 2007 16:35


абе :?: на какво викате таралеж :?: че нещо не мога да се отворя.четох в началото на темата и маи нещо не се сетих :dummy:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 21 ное 2007 16:52


на моноинжекциите и карбураторите един реотан алуминиев с бодли точно на пътя на сместта в смукателни колектор


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Сря 21 ное 2007 18:41


:wink: ясно .....мерси


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Чет 22 ное 2007 12:05


Единия ми колега беше пробвал вентилатор от подобен род на москвича си някъде в началото на деведесетте. Резултатът е бил нулев, имал един баир за мерилка, тоест доказано е, не само на усет.
Различното мнение го уважавам, стига да е подплатено.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 22 ное 2007 18:35


[quote="dimitarpetrov"][/quote]

Много пъти е писано, за това, че дросела на 1.8 моно е колкото 50стотинки, всмукателните му колектори също са много тесни и супер къси, така, че колко и да напъваш въздух отвън ефект няма да има дросела и колекторите са последната стъпка преди въздуха да влезе в мотора и те при 1.8ми са най-спъващия фактор.

Разглоби моното и ще се убедиш.
На един приятел дето си разглоби 1.8ми мотора като видях дросела и колекторите гледах ей така :shock


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Чет 22 ное 2007 21:10


dimitarpetrov написа:........


Баце, аз не съм турбо специалист или нещо подобно... Моите познания се ограничават до атмосферните мотори..... но:

нещо имам усещането че можеш да промениш или подобриш пълненето с "отваряне" на гърлото.... но не знам какво ще накара мотора да пуска нужното гориво и предварение???

Уважавам желанието ти за опити но аз съм малко скептично настроен към този. Просто не го виждам успешен....

Мога да си представя какви трябва да са перките (витлата) на моторчето за да напълни мотора с 900сс въздух за един оборот на мотора......2 цилиндъра са в такт "пълнене" ..... много въздух е това ей!!!!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 62 госта