Принудително Вентилаторно... - Next Level - Стр.21

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 13 ное 2007 6:37


nasodotcom написа:О да от това ефект ще има, ама ако ще сменяш вал, сложи направо един с други градуси шрик нещо еип. Мога да ти покажа ефекта :wink:.........

А ти с какъв двигател и разпределителен вал си... :roll:




didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Вто 13 ное 2007 6:50


Ако искаш този двигател да "тръгне", първата ти стъпка е да разкараш моното (справка - Стенли). :)


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Вто 13 ное 2007 7:32


Stenly написа:А ти сложил ли си вече този вал от 2Е мотор ?

Не още


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Вто 13 ное 2007 8:28


didoriginal написа:Ако искаш този двигател да "тръгне", първата ти стъпка е да разкараш моното (справка - Стенли). :)

Я разправяй ? :039:


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Вто 13 ное 2007 9:06




Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Вто 13 ное 2007 9:44


Дидо, тази тема я гледах, ама няма нищо "софт" в нея - това си е сериозен ребилд на мотора, отделно че трябва да имам кажи-речи още един мотор под ръка за интервенцията. Това за което говоря е да преодолея по-лесно вътрешните съпротивления на смукателния тракт.
Мусурски, ако се сметне дебита на мотора при 4000 оборота ( 4000 / 2 * 0.0018 = 3.6 м3/минута = 216 м3/час (за работа на всичките цилиндри трябват 2 оборота, следователно 4000/2, умножено по работния обем от 1.8 литра или 0.0018 м3 и накрая умножено по 60 минути)) и се подбере вентилатор с дебит да речем 220 - 250 м3/час и макс. налягане от 0.001 бара напълно запушен ще се елиминира съпротивлението което този вентилатор би имал при скорости над 120 км/час, още повече че при попътен поток той ще се разтоварва и ще си вдига оборотите сам.
Даже имам и идея къде да е клапанчето - на мястото където сега влизат картерните газове, а вентилатора - в самата филтърна кутия - тоест инвестираш само в един капак за филтъра, кихалка, пускащо ключе, малко жица и един Хитър Хосе :lol: (както казва Ваското 1 - Heater Hose) за отвеждане на картерните газове под купето.
готов съм да го пробвам, трябва ми само един капак от кутията за филтъра (ако някой колега от софия има излишен - нека пише на лични да се разберем)
а за налягането от попътния вятър и влиянието му на газовите уредби - според мен е повече поради турболенциите и супер бедната смес при тихи обороти + увеличеното предварение на запалването, което при тихи обороти е доста преди горивната смес да се е "смачкала" до необходимото за стабилно запалване. Но определено ефекта го има, но тогава би трябвало тогава да надува и картерните газове назад по системата и съответно да излизат от другаде (то не че е великото налягане (колкото го имо) ама все пак...) И за това се чеша там, където не ме сърби... :lol:

Едит: нещо съм се изсилил със сметките - коригирано!

Последна промяна от dimitarpetrov на Вто 13 ное 2007 13:42, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 13 ное 2007 10:05


супер си е моното ...бегайте с тея механични инжекции :)


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Вто 13 ное 2007 10:11


Tyan написа:супер си е моното ...бегайте с тея механични инжекции :)


Напълно съгласен, и за това и се опитвам да му подобра максимално работата.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 13 ное 2007 18:52


При мен Пасатора смуче въздух от предната емблема.Дали има ефект ... не знам.Със сигурност при движение с 120км/ч. да кажем през емблемата се нагнетява известно количество въздух от насрещния поток.Друг е въпроса, че има 90 градусови чупки до филтърната кутия, а и самите тръбопроводи до там са пластмасови и не много добре уплътнени.


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Вто 13 ное 2007 22:04


Ами дайте да търсим капак на филтърната кутия ;) има ли някъде по моргите...?


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9875
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Вто 13 ное 2007 22:44


nasodotcom написа:.......... Та така по-добре студен въздух, отколкото повече, поне на мойта кола така се отразява, ...........

Тук ми е мястото да вметна една идея на един известен опелджия, която ми сподели когато ме видя как си блъскам главицата заради по-студен въздух.
Идеята накратко е да се 'шмугне' една тръбичка, която излиза от климатика със добре охладен въздух, в тръбата след филтърната кутия. Така външния въздух от филтъра ще си отива към мотора, но ще му се добави свеж алпийски дъх :lol:
Дали някой има идея този студен въздух ще е достатъчен ли за да се усети подобряване и най-важното - ще компенсира ли работещия климатик :?:


Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwg3 » Вто 13 ное 2007 22:50


Колеги следя темата с интерес и ще се радвам на мнения и решения ,именно за студения въздух ,даже бях пускал тема за студен въздух ,но....нямаше почти нищо смислено в нея...


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Сря 14 ное 2007 1:33


Въпреки, че е от климатика, тръбичката трябва да влиза преди въздушния филтър, не след него. За студения въздух много ясно, че само глупости ще се пишат то е ясно, или турбо с кулер, или перфектно изолиран въздуховод смучещ само отвън.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Сря 14 ное 2007 8:29


Хммммм...... и аз ще помисля малко:
Да речем че този вентилатор го монтираш..... имаш ли представа колко голями и като бройка трябва да са витлата за да създадеш налягане? тази перка не е възможно да създаде налягане!!!! Тя само може да улесни с една идея засмукването от ниски обороти....
За да си обясниш на практика че няма да надуе ето един птактически пример:
Вземи ПВЦ тръба и в едниня край монтирай вентилатора а другия го запуши с ръка.... Моторчето си вдига оборотите .... въздуха започва дасе връща назад към входа...... Да не говориме че самото то работи при примерно 10000оборота макс с дебот доста по-малък от нужния на мотора....
това няма да надуе посмъртно!!!!!!!


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 14 ное 2007 10:03


Bobby_ написа:Хммммм...... и аз ще помисля малко:
.....

Айде и аз да помисля малко...;)
Какво ли ще се случи на вентилаторчето при екстремно ускорение - например включваш на първа правиш 6000 оборота, при превключването на втора дросела се затваря за момент, след което пак пълна газ и пак така....
Има и друг проблем - ако пък по някакъв начин успееш да вкараш някакво надналягане, компа изобщо няма да знае какво се случва, нито пък дюзата ще има необходимия дебит да компенсира с гориво повечето въздух и т.н.

А да се разчита на обогатяването от ламбдата е несериозно...

Все пак ако колегата има достатъчно излишно време за губене може да направи експеримента - ще следим с интерес...
:wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта