...::: Монтаж на Blow Off клапан :::...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

а

Мнениеот emmko » Съб 24 ное 2007 16:44


Сега и от мен малко , така,така от къде да я почнем:

1-во ако напправите това от снимката в началото на темата колата положително ще изпушва черно при смяна на скорости,а по някога и ще гасне!!!Причината е дебитомера ,който вече е премерил определено количество въздух ,което в последствие е направило така желаното цъссссс в атмосферата,а не в двигатела :lol: !!!
2-ро Тия с дизелите да се бягат от тая тема :lol: !!!
3-то Клапана по принцип си е затворен,както каза Пацо ,а се отваря при затваряне на дроселната клапа ,тоест като върнеш газта,предполагам ви е ясно защо :lol: (се отваря)
4-то Тоя който кара 1,8Т и иска фъссссс требва да купи от така наречените клапани хибрид тоест с рециркулация и с разтиварване на вън тоест фъсссс,като количествата вън ,вътре се регулират,желателно е повече вътре по малко вън!!!И така хем има фъсссссс хем нема пушеци и гаснене по светофарите!!!!
5-то Това е цената, хибритчето си е малко скъпичко убавите са около 300-350$
6-то Може и да греша :lol:




Потребителски аватар
hosetovw
Мнения: 801
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
Автомобил: VW MK5 GTI DSG
Двигател: 2.0 TFSI BWA
Местоположение: Бургас / Варна
Контакти:

Re: а

Мнениеот hosetovw » Съб 24 ное 2007 17:36


emmko написа:Сега и от мен малко , така,така от къде да я почнем:

1-во ако напправите това от снимката в началото на темата колата положително ще изпушва черно при смяна на скорости,а по някога и ще гасне!!!Причината е дебитомера ,който вече е премерил определено количество въздух ,което в последствие е направило така желаното цъссссс в атмосферата,а не в двигатела :lol: !!!
2-ро Тия с дизелите да се бягат от тая тема :lol: !!!
3-то Клапана по принцип си е затворен,както каза Пацо ,а се отваря при затваряне на дроселната клапа ,тоест като върнеш газта,предполагам ви е ясно защо :lol: (се отваря)
4-то Тоя който кара 1,8Т и иска фъссссс требва да купи от така наречените клапани хибрид тоест с рециркулация и с разтиварване на вън тоест фъсссс,като количествата вън ,вътре се регулират,желателно е повече вътре по малко вън!!!И така хем има фъсссссс хем нема пушеци и гаснене по светофарите!!!!
5-то Това е цената, хибритчето си е малко скъпичко убавите са около 300-350$
6-то Може и да греша :lol:



:kef: :kef: :kef: :kef: :kef: Браво колега !!! Е те това се искаше да е написано. Чисто и просто ( къпан полицай ) :lol:


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Нед 25 ное 2007 17:55


А принципно като няма смисъл от такова цссс, защо да се слага, след като заводски са преценили, че тези газове им трябват обратно в системата, а не извън нея... ако имаше покачване на мощността или друго подобно, ок, но само заради едното съскане... ;) :roll:


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Нед 25 ное 2007 18:19


VW_FEN написа:А принципно като няма смисъл от такова цссс, защо да се слага, след като заводски са преценили, че тези газове им трябват обратно в системата, а не извън нея... ако имаше покачване на мощността или друго подобно, ок, но само заради едното съскане... ;) :roll:



Гъзарията бе колега гъзарията и fun донякъде,че кой иначе ще те знае,че си мурбо :lol: пък и честно казано мен лично фъскането ми ми предизвиква едно такова спортно настроение :024:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 25 ное 2007 20:51


:shock Честно по големи глупости не бях чел..

VW_FEN виждам че в аляска ли там където беше още те гони турбо треската.. не се обаждай неподготвен :lol:

При бензинова турбо кола Blow-off служи да разтовари налягането на турбината към атмосферата когато върнеш газта и дроселната клапа затвори смукателния колектор. Всички турбо бензинови коли си имат такава система. Само че там се казва Compressor Bypass Valve. Дава на късо смукателната и нагнетателна страна на компресора. Предимството и недостатъка е че не съска като удушена змия. Без Blow-off затворената дроселна клапа вкарва турбината в помпаж и после тя трудно набира обороти.


Потребителски аватар
bijuto_nx
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 15 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: а

Мнениеот bijuto_nx » Чет 06 дек 2007 19:11


emmko написа:Сега и от мен малко , така,така от къде да я почнем:

1-во ако напправите това от снимката в началото на темата колата положително ще изпушва черно при смяна на скорости,а по някога и ще гасне!!!Причината е дебитомера ,който вече е премерил определено количество въздух ,което в последствие е направило така желаното цъссссс в атмосферата,а не в двигатела :lol: !!!
2-ро Тия с дизелите да се бягат от тая тема :lol: !!!
3-то Клапана по принцип си е затворен,както каза Пацо ,а се отваря при затваряне на дроселната клапа ,тоест като върнеш газта,предполагам ви е ясно защо :lol: (се отваря)
4-то Тоя който кара 1,8Т и иска фъссссс требва да купи от така наречените клапани хибрид тоест с рециркулация и с разтиварване на вън тоест фъсссс,като количествата вън ,вътре се регулират,желателно е повече вътре по малко вън!!!И така хем има фъсссссс хем нема пушеци и гаснене по светофарите!!!!
5-то Това е цената, хибритчето си е малко скъпичко убавите са около 300-350$
6-то Може и да греша :lol:







а зашто тея с дизелите да бягат ? :(


Потребителски аватар
Individual
R.I.P
Мнения: 324
Регистриран на: Чет 11 окт 2007 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Individual » Пет 07 дек 2007 11:04


Защото нямаме дроселна клапа :( :wink:


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Пет 07 дек 2007 23:01


има доста tdi-та с блоу офф клапан последно монтирах на пежо 306 1.9 tdi ,иначе да няма дросел изпълнението е малко по сложно но не невъзможно


ibiza20vt
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 13:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ibiza20vt » Нед 23 дек 2007 14:06


Преди малко монтирахме клапан Greddy. Съскането почти не се чува, но ефекта е осезаем, когато се превключва от 1-а на 2-ра въобще не се замисля, както досега. Обаче започна да гасне на свободна и дори по сфетофари. Доста неприятно и постоянно. Някой може ли да подскаже как може да се реши проблема?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 23 дек 2007 15:04


На каква кола?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 23 дек 2007 16:29


Ами като гледам ника му .. :lol: май ми идва на идея на каква кола ... ;)


ibiza20vt
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 13:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ibiza20vt » Нед 23 дек 2007 16:43


leonardo_vd написа:На каква кола?


Seat Ibiza 1.8T


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Нед 23 дек 2007 23:35


ibiza20vt написа:Преди малко монтирахме клапан Greddy. Съскането почти не се чува, но ефекта е осезаем, когато се превключва от 1-а на 2-ра въобще не се замисля, както досега. Обаче започна да гасне на свободна и дори по сфетофари. Доста неприятно и постоянно. Някой може ли да подскаже как може да се реши проблема?


Колега ,колега Greddy ама какъв хибрид с рециркулация или обикновен,ако обикновен забрави ,ще си гасне и това е иначе Forge имат много добър хибрид ,но цената е 450 лв.!С него няма да ти гасне колицата!!!Виж тук :arrow:

http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... =FMDVSPLTR


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Чет 27 дек 2007 19:15


А ето и нещо за дизелаците :lol: !

http://cgi.ebay.de/Blow-Pop-Off-Set-fue ... dZViewItem


Потребителски аватар
NenoG60
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 11 окт 2007 14:50
Автомобил: Audi S2
Двигател: 2.2_20V
Местоположение: Пловдив

Мнениеот NenoG60 » Чет 27 дек 2007 21:46


Здравеите и от мен!Не че нещо ама турбо колите са ми слабост та реших и аз да драсна нещо пак може да е от полза на някого!
1.Blow off е клапан за разтоварване на налягането което остава между затворения дросел и студената нагнетателна част на Турбинката!При липса на такав клапан и при работа на турбината над 0.6 Бар ви гарантирам счупване на Турбината(Оста се усуква от двоицата сили които деистват в пртотивоположна посока на топлата и студената част и резултата е скъсване! Имам вече две на парчета! :lol:
2.Единственото нещо което може да направи този клапан е да спаси вашата Турбина и да увеличи живота и!
3.Мощност от него не се вдига!
4.Настроива се при какво налиагане да разтовари!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта