Сега и от мен малко , така,така от къде да я почнем:
1-во ако напправите това от снимката в началото на темата колата положително ще изпушва черно при смяна на скорости,а по някога и ще гасне!!!Причината е дебитомера ,който вече е премерил определено количество въздух ,което в последствие е направило така желаното цъссссс в атмосферата,а не в двигатела !!!
2-ро Тия с дизелите да се бягат от тая тема !!!
3-то Клапана по принцип си е затворен,както каза Пацо ,а се отваря при затваряне на дроселната клапа ,тоест като върнеш газта,предполагам ви е ясно защо (се отваря)
4-то Тоя който кара 1,8Т и иска фъссссс требва да купи от така наречените клапани хибрид тоест с рециркулация и с разтиварване на вън тоест фъсссс,като количествата вън ,вътре се регулират,желателно е повече вътре по малко вън!!!И така хем има фъсссссс хем нема пушеци и гаснене по светофарите!!!!
5-то Това е цената, хибритчето си е малко скъпичко убавите са около 300-350$
6-то Може и да греша
...::: Монтаж на Blow Off клапан :::...
- hosetovw
- Мнения: 801
- Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
- Автомобил: VW MK5 GTI DSG
- Двигател: 2.0 TFSI BWA
- Местоположение: Бургас / Варна
- Контакти:
Re: а
emmko написа:Сега и от мен малко , така,така от къде да я почнем:
1-во ако напправите това от снимката в началото на темата колата положително ще изпушва черно при смяна на скорости,а по някога и ще гасне!!!Причината е дебитомера ,който вече е премерил определено количество въздух ,което в последствие е направило така желаното цъссссс в атмосферата,а не в двигатела !!!
2-ро Тия с дизелите да се бягат от тая тема !!!
3-то Клапана по принцип си е затворен,както каза Пацо ,а се отваря при затваряне на дроселната клапа ,тоест като върнеш газта,предполагам ви е ясно защо (се отваря)
4-то Тоя който кара 1,8Т и иска фъссссс требва да купи от така наречените клапани хибрид тоест с рециркулация и с разтиварване на вън тоест фъсссс,като количествата вън ,вътре се регулират,желателно е повече вътре по малко вън!!!И така хем има фъсссссс хем нема пушеци и гаснене по светофарите!!!!
5-то Това е цената, хибритчето си е малко скъпичко убавите са около 300-350$
6-то Може и да греша
Браво колега !!! Е те това се искаше да е написано. Чисто и просто ( къпан полицай )
- emmko
- Мнения: 301
- Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
- Автомобил: BMW E92 330d
- Двигател: 2007
- Местоположение: Русе
- Контакти:
VW_FEN написа:А принципно като няма смисъл от такова цссс, защо да се слага, след като заводски са преценили, че тези газове им трябват обратно в системата, а не извън нея... ако имаше покачване на мощността или друго подобно, ок, но само заради едното съскане...
Гъзарията бе колега гъзарията и fun донякъде,че кой иначе ще те знае,че си мурбо пък и честно казано мен лично фъскането ми ми предизвиква едно такова спортно настроение
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Честно по големи глупости не бях чел..
VW_FEN виждам че в аляска ли там където беше още те гони турбо треската.. не се обаждай неподготвен
VW_FEN виждам че в аляска ли там където беше още те гони турбо треската.. не се обаждай неподготвен
При бензинова турбо кола Blow-off служи да разтовари налягането на турбината към атмосферата когато върнеш газта и дроселната клапа затвори смукателния колектор. Всички турбо бензинови коли си имат такава система. Само че там се казва Compressor Bypass Valve. Дава на късо смукателната и нагнетателна страна на компресора. Предимството и недостатъка е че не съска като удушена змия. Без Blow-off затворената дроселна клапа вкарва турбината в помпаж и после тя трудно набира обороти.
- bijuto_nx
- Мнения: 36
- Регистриран на: Чет 15 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: а
emmko написа:Сега и от мен малко , така,така от къде да я почнем:
1-во ако напправите това от снимката в началото на темата колата положително ще изпушва черно при смяна на скорости,а по някога и ще гасне!!!Причината е дебитомера ,който вече е премерил определено количество въздух ,което в последствие е направило така желаното цъссссс в атмосферата,а не в двигатела !!!
2-ро Тия с дизелите да се бягат от тая тема !!!
3-то Клапана по принцип си е затворен,както каза Пацо ,а се отваря при затваряне на дроселната клапа ,тоест като върнеш газта,предполагам ви е ясно защо (се отваря)
4-то Тоя който кара 1,8Т и иска фъссссс требва да купи от така наречените клапани хибрид тоест с рециркулация и с разтиварване на вън тоест фъсссс,като количествата вън ,вътре се регулират,желателно е повече вътре по малко вън!!!И така хем има фъсссссс хем нема пушеци и гаснене по светофарите!!!!
5-то Това е цената, хибритчето си е малко скъпичко убавите са около 300-350$
6-то Може и да греша
а зашто тея с дизелите да бягат ?
- Individual
- R.I.P
- Мнения: 324
- Регистриран на: Чет 11 окт 2007 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- emmko
- Мнения: 301
- Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
- Автомобил: BMW E92 330d
- Двигател: 2007
- Местоположение: Русе
- Контакти:
ibiza20vt написа:Преди малко монтирахме клапан Greddy. Съскането почти не се чува, но ефекта е осезаем, когато се превключва от 1-а на 2-ра въобще не се замисля, както досега. Обаче започна да гасне на свободна и дори по сфетофари. Доста неприятно и постоянно. Някой може ли да подскаже как може да се реши проблема?
Колега ,колега Greddy ама какъв хибрид с рециркулация или обикновен,ако обикновен забрави ,ще си гасне и това е иначе Forge имат много добър хибрид ,но цената е 450 лв.!С него няма да ти гасне колицата!!!Виж тук
http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... =FMDVSPLTR
- NenoG60
- Мнения: 46
- Регистриран на: Чет 11 окт 2007 14:50
- Автомобил: Audi S2
- Двигател: 2.2_20V
- Местоположение: Пловдив
Здравеите и от мен!Не че нещо ама турбо колите са ми слабост та реших и аз да драсна нещо пак може да е от полза на някого!
1.Blow off е клапан за разтоварване на налягането което остава между затворения дросел и студената нагнетателна част на Турбинката!При липса на такав клапан и при работа на турбината над 0.6 Бар ви гарантирам счупване на Турбината(Оста се усуква от двоицата сили които деистват в пртотивоположна посока на топлата и студената част и резултата е скъсване! Имам вече две на парчета!
2.Единственото нещо което може да направи този клапан е да спаси вашата Турбина и да увеличи живота и!
3.Мощност от него не се вдига!
4.Настроива се при какво налиагане да разтовари!
1.Blow off е клапан за разтоварване на налягането което остава между затворения дросел и студената нагнетателна част на Турбинката!При липса на такав клапан и при работа на турбината над 0.6 Бар ви гарантирам счупване на Турбината(Оста се усуква от двоицата сили които деистват в пртотивоположна посока на топлата и студената част и резултата е скъсване! Имам вече две на парчета!
2.Единственото нещо което може да направи този клапан е да спаси вашата Турбина и да увеличи живота и!
3.Мощност от него не се вдига!
4.Настроива се при какво налиагане да разтовари!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта