...::: Монтаж на Blow Off клапан :::...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
patzo
Мнения: 338
Регистриран на: Чет 06 юли 2006 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот patzo » Чет 03 яну 2008 10:21


Приятели,
хайде за много години първо

искам да питам нещо, т.к. признавам съм малко по невеж от вас
от известно време ми харесва тази "екстра" ако мога така да го нарека и все по често го чувам по коли около мен..
та питането ми е, може ли да се направи подобно "блоу оф" у-во на по-простовати двигатели като моя.. дизел без дебитомер, с мех помпа, норм турбо без компютърни регулатори,клапани и т.н...
може да ми се изсмеете малко, но наистина не ми е ясно, а и до тук написаното не ми дава отговор на въпроса..
мерси предварително :)

patzo




Потребителски аватар
same_man
Мнения: 17
Регистриран на: Пет 15 фев 2008 23:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот same_man » Пон 25 фев 2008 23:36


Абе колеги на Golf TDI 90 HP може ли да се сложи такав клапан ?? А и ако може на каква цена ще е клапана приблизително ?


Потребителски аватар
belqta
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот belqta » Вто 26 фев 2008 9:30


едно мнение и от мен

имам такъв фордж. колата не става по бърза ами по рязка. има си налягане турбото( поне при мен) още на 1500 оборота те лепи. при превключване на скорости пак си държи налягането(нямаш загуба на налягане между предавките), а как съска не е реален(приятелката го сравни със звука на тир :Д). тия на греди нещо са по пищящи и не ме радват толкова. цената няма да я коментирам, но тоя клапан не го заменям за нищо :)


а да питам по запознатите. в комплекта на клапана има и една капачка която се навива на мястото на нарязаната тръбичка. четох в инструкциите за монтаж и пише че дигало налягането. но било опасно. какво представлява това затваряне?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Вто 26 фев 2008 19:43


belqta написа:едно мнение и от мен

имам такъв фордж. колата не става по бърза ами по рязка. има си налягане турбото( поне при мен) още на 1500 оборота те лепи. при превключване на скорости пак си държи налягането(нямаш загуба на налягане между предавките), а как съска не е реален(приятелката го сравни със звука на тир :Д). тия на греди нещо са по пищящи и не ме радват толкова. цената няма да я коментирам, но тоя клапан не го заменям за нищо :)


а да питам по запознатите. в комплекта на клапана има и една капачка която се навива на мястото на нарязаната тръбичка. четох в инструкциите за монтаж и пише че дигало налягането. но било опасно. какво представлява това затваряне?

Дай някакъв линк към този клапан, и от къде го взе. Благодаря.


Потребителски аватар
belqta
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот belqta » Вто 26 фев 2008 21:19


http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... =FMDVSPLTR

някои го беше постнал по-назад. от хед91 го взех моя около 500лв с монтажа.


nasko1975
Мнения: 62
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 17:17
Автомобил: GOLF 2 SYNCHRO TURBO
Двигател: 2.0 16V
Местоположение: Пловдив

Мнениеот nasko1975 » Сря 27 фев 2008 11:28


NenoG60 написа:Здравеите и от мен!Не че нещо ама турбо колите са ми слабост та реших и аз да драсна нещо пак може да е от полза на някого!
1.Blow off е клапан за разтоварване на налягането което остава между затворения дросел и студената нагнетателна част на Турбинката!При липса на такав клапан и при работа на турбината над 0.6 Бар ви гарантирам счупване на Турбината(Оста се усуква от двоицата сили които деистват в пртотивоположна посока на топлата и студената част и резултата е скъсване! Имам вече две на парчета! :lol:
2.Единственото нещо което може да направи този клапан е да спаси вашата Турбина и да увеличи живота и!
3.Мощност от него не се вдига!
4.Настроива се при какво налиагане да разтовари!
много та е духал прославкия вятар :heeeavy metal


Потребителски аватар
MaRsMaN
Мнения: 158
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот MaRsMaN » Сря 27 фев 2008 17:05


Здравейте колеги :) И аз имам един въпрос!
Някои знае ли при корадо G60 как се постава такъв клапан?!Знам че има заводски , но искам да си сложа друг :)


ibiza20vt
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 13:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ibiza20vt » Пет 07 мар 2008 12:39


emmko написа:
ibiza20vt написа:Преди малко монтирахме клапан Greddy. Съскането почти не се чува, но ефекта е осезаем, когато се превключва от 1-а на 2-ра въобще не се замисля, както досега. Обаче започна да гасне на свободна и дори по сфетофари. Доста неприятно и постоянно. Някой може ли да подскаже как може да се реши проблема?


Колега ,колега Greddy ама какъв хибрид с рециркулация или обикновен,ако обикновен забрави ,ще си гасне и това е иначе Forge имат много добър хибрид ,но цената е 450 лв.!С него няма да ти гасне колицата!!!Виж тук :arrow:

http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... =FMDVSPLTR


чак сега влизам :lol: ето го моят клапан =>
http://www.turbo-garage.com.ua/item.php ... bov&part=3


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 07 мар 2008 12:46


MaRsMaN написа:Здравейте колеги :) И аз имам един въпрос!
Някои знае ли при корадо G60 как се постава такъв клапан?!Знам че има заводски , но искам да си сложа друг :)


някой беше сложил на г60 такъв.. и си разтоварваше през цялото време :lol:
твоя е на дросела до колкото знам
и попринцип на теб не ти трябва такъв клапан..


Потребителски аватар
MaRsMaN
Мнения: 158
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот MaRsMaN » Пет 07 мар 2008 21:21


Vizor написа:
MaRsMaN написа:Здравейте колеги :) И аз имам един въпрос!
Някои знае ли при корадо G60 как се постава такъв клапан?!Знам че има заводски , но искам да си сложа друг :)


някой беше сложил на г60 такъв.. и си разтоварваше през цялото време :lol:
твоя е на дросела до колкото знам
и попринцип на теб не ти трябва такъв клапан..


Знам че не ми трябва....но звука......ООоооода :wink:


Потребителски аватар
AutoGrozdanov
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 26 авг 2008 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: ...::: Монтаж на Blow Off клапан :::...

Мнениеот AutoGrozdanov » Чет 21 май 2009 20:52


Виждам, че сте доста компетентни и малко ме е срам да поразпитам, но ми е любопитно. Искам да сложа blow-off клапан на 1.8Т двигател, като ефекта искам да е "съскане" и евентуално след ъпгрейд, "пъргавина" на турбината. За момента съм си със сток 150к.с., като май този клапан няма да има голям ефект при тези коне. Клапана от ТТ, ще ми свърши ли работа или да не се заблуждавам и да се подготвя за по-скъп клапан? Разхода вдига ли се на колата и какви са минусите?

P.S. Моля да се обърнете малко по-сериозно към темата и да не ме "храните" колко заблуден съм бил и т.н.


sotko80
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 22 май 2009 11:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: ...::: Монтаж на Blow Off клапан :::...

Мнениеот sotko80 » Пет 22 май 2009 12:07


Здравейте на всички.Набързо вметвам и изчезвам,става въпрос за турбо дизелите не ви е нужен никакъв блоу оф клапан имате си го на колиците тъй наречения EGR клапан на който ролята е да разтовари турбината и част от изгорелите газове да се връщат за доработка с цел по-ниски вредни емисии.Карам сценик 1,9ТД и си го разкихах по следния начин-махнах тръбичката от ЕГР клапана до колектора като за целта затапвате колектора да не ръмжи.Понеже оригиналния ми клапан имаше известно забавяне сложих отделнно клапан от друго ренде и вакум събирател от VW за да издърпва по-бързо и рязко пружината на клапана.Останалото което е нужно е да си пуснете една простичка инсталация с микрек от 2 лв.който да дава инпулс на клапана така,че като върнете газта да отваря клапана,а като подавате да го затваря.Това е всичко работа за 20 минути и инвестиция от 5лв за микрек и кабелчета.Ефекта какъв е ,не се увеличава мощноста на колата както се заблуждават мнозина,а турбо дупката между смяна на предавките намалява поради простата причина,че с бързото разтоварване на турбината тя остава развъртяна и в оборот така,че като смените предавката и дадете газ тя си има обороти и тръгва да надува веднага.Съскането което кефи всички също го има,а силата му зависи от това доколко ви надува турбината.На чипната ибиза 90 коня сега около 110 и надута торбина до към 1,8 бара киха като икарос още на 1800-2000 оборота при мен на около 0,8 -0,9 е малко по-слабо ,но пак кефи и се чува .Това е от мен дано съм бил полезен и съм ви спестил някой лев,че с тая криза трябва да си помагаме,не да се набутваме.Ако има мераклии ще наснимам как съм го направил и ще ви ги пратя на лични.


P.S.-За тези които имат и използват автопилот препоръчвам да се допитат до някой по-отворен електричар,че по този начин който съм ви писал при включване на автопилота и вдигане на крака от газта клапана остава отворен а това не е добре.


Потребителски аватар
golf II gti
Мнения: 483
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
Автомобил: Jetta GL
Двигател: RP
Местоположение: Сливен

Re: ...::: Монтаж на Blow Off клапан :::...

Мнениеот golf II gti » Пет 29 май 2009 12:07


Приятел може ли да ми пратиш снимки как е станало и дали ще има същия ефект при бмв е46 320д 99г.По същия начин ли ще се направи?


sotko80
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 22 май 2009 11:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: ...::: Монтаж на Blow Off клапан :::...

Мнениеот sotko80 » Вто 09 юни 2009 11:29


Здрасти става на абсолютно всяка кола с турбо разбира се,разлика може да има единствено в поставянето на микрека и по-точно ако ти е с електронна газ се слага долу на педала,ако си със жило може и на педала и на рейката ще дам снимки след някой ден като си взема колата от сервиза.Може и да си вдигнете налягането на турбините да ви казвам ли как или си знаете.За пример давам Рено 19 1,9 турбо дизел с интерколер което сме правили става за 5 минути,а ефекта е от 0,8 атмосфери в момента е ва 1,4,разбира се това не е фабричната настройка и всеки си носи сам отговорноста евентуално ако му се вгъзяса турбината.Едно уточнение при това деиствие е хубаво и малко повечко гориво да се пусне та да се усети асъл ,асъл ефекта.


Reaperr
Мнения: 27
Регистриран на: Пон 30 май 2005 19:34
Автомобил:
Двигател:

Re: ...::: Монтаж на Blow Off клапан :::...

Мнениеот Reaperr » Вто 13 юли 2010 10:50


Здравейте ! Темата е малко стара , но имам въпрос и реших да не отварям нова . Имам възможност да взема изгодно този http://www.forgemotorsport.com/content. ... ct=FMDV004 . Двубутален е . Ще стане ли за Ибиза 1.8Т 2000г. , без да има гаснене и други проблеми ?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 153 госта