...::: Монтаж на Blow Off клапан :::...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

...::: Монтаж на Blow Off клапан :::...

Мнениеот POLO GTI » Вто 20 ное 2007 2:11


Монтаж на Blow Off клапан
при Audi TT / Golf IV / Audi A3 / Audi S3 / Seat Ibiza и т.н.



1. Обобщение:

Напътствия по сигурността:
Не поемаме отговорност за следните данни.

Необходими познания:
Необходимо е притежаването на малко сръчност при работа с инструменти.

Необходими части:
Blow Off клапан, продукт 40428 (за надув до 1,00 бар, в противен случай попитайте за други пружинки за до 1,5 бара!)

Необходими инструменти:
Отверки (права и крилчата) и резач..

2. Монтаж

Изображение
Изображение

Тук се виждат оригиналния клапан и Blow off клапана в моторния кош, при свалена обвивка(кора)! "1" е вакумния маркуч на оригиналния клапан, който се изважда от "2" и се пуха в едно и се стяга със скобичка (продукт 41487)! Алуминиевата пробка (продукт 41500) се намушва във всмукателния тракт и го запушва!

Изображение
Изображение

Тук се вижда входа за налягането "3", който се вкарва в25мм вход на Blow off клапана и расбира се трябва да се подсигури със скоба! Оригиналния вентил остава монтиран като “стопор”!

Изображение
Изображение

А така изглежда резултатът от монтажа(около 15 минути работа!).

Изображение

Необходими части:
1 Blow Off клапан (продукт 40428, с до 1,5 bar налягане, според пружинката!)
2 Скобички за маркучи (продукт 41487)
1 Пробка (продукт 41500)

3. Алтернатива:
Ако нямате представа как трябва да изпълните това, има няколко майстора, с които blauerTacho.de работи съвместно. Може да си заслужава да попитате. Евентуално местният VW/Audi-Club ще помогне с монтажа. При това положение бъдете напълно изчерпателни когато давате данните, че не само blauerTacho.de но и WilTec Wildanger Technik GmbH да могат да проведът съответстващия монтаж или да изпратят необходимите части. Моля обърнете внимания, че при тези превозни средства трябва да имате необходимото налягане (и най-вече за моторите със 150 к.с.), за да съответства клапана, в противен случай трябва да изберете друг клапан като например Monzä-Super Blaster-Competition BO-200 (продукт 40460), който реагира по-рано и работи на рециркулация!




Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Вто 20 ное 2007 21:38


Много гот, само едно въпросче върху което да помислим:
Мотора е с дебитомер, той мери някакво количество въздух, въпросния клапан обаче разпада в атмосферата... какво си мисли въздухомера в този момент, след като му се губи определено количество въздух :idea: :?:


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Вто 20 ное 2007 21:51


нищо не си писли за мотори с дебитомер се използват двубутални блоу оф клапани за стабилизиране на празния ход на мотора, защо си мислиш че дебитомера е толкова прецизен че да отчете липсата на въздуха разтоварен в атмосверата знам поне десетина коли с дебитомер и клапан разтоварващ на вън


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Сря 21 ное 2007 20:10


Колега, ако го напишеш разбираемо ще е много по-добре за всички. Никаде не съм казал какво мисля аз....
Моля да ми посочиш един мотор 1.8Т който да ползва такъв вид стабилизация за която говориш ти...
Аз лично почти не съм срещал 1.8Т със здрава мембрана на разтоварващия клапан, и грешки не се натрупват...
Идеята ми беше,че има колеги които не знаят същността на работа на много от системите обслужващи мотора и правят бели, прочели непрочели разни неща в нета (не визирам колегата пуснал темата).
И накрая, има мотори 1.8Т които могат да работят само с разтоварващ клапан от рециркулационен тип...


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Сря 21 ное 2007 22:47


Аз не разбрах нещо? Има ли смисъл да се сменя заводския? И ако ДА с какъв и от къде може да се закупи?


Потребителски аватар
hosetovw
Мнения: 801
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
Автомобил: VW MK5 GTI DSG
Двигател: 2.0 TFSI BWA
Местоположение: Бургас / Варна
Контакти:

Мнениеот hosetovw » Чет 22 ное 2007 12:12


leonardo_vd написа:Аз не разбрах нещо? Има ли смисъл да се сменя заводския? И ако ДА с какъв и от къде може да се закупи?


Колегата е прав. Хайде да обясните на по-разбираем език предимства и недостатъци от тази *джиджавка* PLS :wink: :wink: :wink:


Потребителски аватар
Individual
R.I.P
Мнения: 324
Регистриран на: Чет 11 окт 2007 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Individual » Чет 22 ное 2007 18:09


И аз искам да знам защото и аз съм с 4-ка дизел и искам да знам какви са предимствата и какви са минусите,дали има полза и дали качва някакви коне :roll:


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Чет 22 ное 2007 23:45


монтираш на 1.8т еднобутален/мембанен клапан разтоварващ в атмосверата в момента в които разтовари и не подадеш газ мотора ще угасне, това е така защото при затворен дросел в колектора има вакуум следователно поп оф клапана е отворен мотора дърпа въздух който не минава прес дебитното и по нататък е ясно
При двубуталните второто бутало винаги е затворено при липсата на бууст, въздуха който постъпва в мотора вече е отчетен от дебитомера и всичко е ок
Разликата между рециркулационния и този който изпуска в атмосверата е звука които издава втория тин нищо друго, няма повишаване на мощност други такива


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 23 ное 2007 9:56


prokopoff написа:монтираш на 1.8т еднобутален/мембанен клапан разтоварващ в атмосверата в момента в които разтовари и не подадеш газ мотора ще угасне, това е така защото при затворен дросел в колектора има вакуум следователно поп оф клапана е отворен мотора дърпа въздух който не минава прес дебитното и по нататък е ясно
При двубуталните второто бутало винаги е затворено при липсата на бууст, въздуха който постъпва в мотора вече е отчетен от дебитомера и всичко е ок
Разликата между рециркулационния и този който изпуска в атмосверата е звука които издава втория тин нищо друго, няма повишаване на мощност други такива


Е ти ако само прочетеш каква глупост си написал сам ще почнеш да си се смееш ве колега :lol: :lol: :lol: Как въобще ти мина през главата, че клапана седи отворен :shock За да разтовари клапана са му нужни вакум от горната страна на мембраната и надув от долната...говоря за афтърмаркет клапани. Само вакума в случая не може да преодолее силата на пружината и му помага надува отдоло за да отвори...е да де ама след като разтовари налягането под въздействието на пружината клапана се затваря пак без значение дали има вакум от смукателя :idea:

РАСО


Потребителски аватар
hosetovw
Мнения: 801
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
Автомобил: VW MK5 GTI DSG
Двигател: 2.0 TFSI BWA
Местоположение: Бургас / Варна
Контакти:

Мнениеот hosetovw » Пет 23 ное 2007 12:55


... явно ще се търси от другаде информация ... :red card


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 23 ное 2007 15:22


hosetovw написа:... явно ще се търси от другаде информация ... :red card


Какво те интересува ?


РАСО


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Пет 23 ное 2007 17:52


и аз така знам че за дебитомери се ползва dual piston(двуботален).не знам за коне ама с отворения блоу офф се получава готеното цъскане при смяна на скорости.иначе това за угасването на мотора не бях го чувал,ама наистина като не се отчете въздуха има леко проблемо с пускането на повече гориво необходимо за отчетения въздух :drive


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Пет 23 ное 2007 19:32


явно трябва да снимам едно клипче как работи моя(мембранен) за да не си говорим празни приказки при работа на празен ход при вакум в колектора клапана винаги е ОТВОРЕН


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 23 ное 2007 21:14


Снимай каквото щеш, но ако седи отворен значи пружината няма сила да говърне обратно или ако ползваш обикновен като този на снимките горе си го монтирал на обратно :lol:

РАСО


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пет 23 ное 2007 22:17


leonardo_vd написа:Аз не разбрах нещо? Има ли смисъл да се сменя заводския? И ако ДА с какъв и от къде може да се закупи?

И какви са плюсовете и минусите. Това се питаше?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта