Мех. инжекция + турбо - как става...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
waleto
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 23:38
Автомобил: VW PASSAT B6
Двигател: BMP-2006
Местоположение: София

Мнениеот waleto » Чет 29 ное 2007 22:51


Здравейте!Иво не е в България.Ще се включи тези дни.Много интересна темичка сте си заформили.
Аз съм участвал в голяма част от проекта.Да както каза Сашко,колата е на газ.И се кара на 0.8 бара.Турбо изпарител и никакви проблеми от към празен ход ниски и високи обороти.На Ванката(Cordoba16vt)ще му дам само един пример за разхода.Варна-София 3:20часа разход 12/100км.Иначе в градски условия 12-15/100км.Газта при турбо колите няма как да гръмне,щото влиза непосредствено преди дросела.Иначе като изключим двете гарнитури и подложка,всичко си е сток по мотора.Инжекцията си върви перфектно до към 4500об.,което задоволява нуждите напълно за сега.Все пак говориме за шосейна кола,която и сега трудно се удържа.
За другата част от спора,а именно МС.Да това е електроника,която много ми харесва и ще си сложа на колата,но малко по натам.Казвате 300кинта.Това добре,да ама никой не иска да ми обяви цена за настройка под 500 кинта.И тука идва проблема.Много пари накуп.Дет се вика,толкова струваше цялата конверсия.Е някой може да каже,че е скрапер,ама тоз скрапер се движи около 30 000км.
Аванс контролера на ДЕК пък ми направи много добро впечатление,щото аз карам едно Пежо,което е с турбо и на газ.При мен не може да се върти аванса от делкото.Таз работа свърши авансатора и то доста успешно.
Ще оставя нещо и за Иво,да не се сърди после.Поздрави.




Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Чет 29 ное 2007 23:19


The_Machine написа:
vladko_g40 написа:не че съм експерт в тубринираните автомобили, но съм виждал доста двигатели с турбо и газ, които си работят много добре (сток коли де) :wink: едната от които е ауди 200 2.2 турбо, беше на брат ми и беше с обикновен БРЦ изпарител :shock много газаджии казваха, че като надуе турбото изпарителя няма да пуска газ(то е логично де), но колата си се набираше до 6000 оборота без никакви проблеми :shock дори и на 5-та предавка :lol: и до ден днешен не знам как ставаше този номер :roll:

п.п. плочката беше СЛЕД турбото :?


Номера става с изравняване на наляганията (взима се едно надналягане от всм. колектор и се вкарва на гърба на изпарителя - БРЦ-тата даже си имат резба (на атмосферките просто седи дупката с резба и се изравнява налягането с атмосферното) от двете страни на мембраната за ниското налягане :)
НО, има едно голямо НО... така настроена , турбо колата постоянно работи на доста преобогатени смеси с цел да се намали риска да "кихне" -> разход-капут... :shock
дам, разхода на градско беше от 14 при МНОГО леко каране до 22 при ръчкане :lol:


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Чет 29 ное 2007 23:19


waleto ... колега ти 4ак и регистрация си направи за един отговор :lol: ... благодаря за вниманието ....

Vizor ... ето от каде знам 4е колата е на гас :wink:


waleto
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 23:38
Автомобил: VW PASSAT B6
Двигател: BMP-2006
Местоположение: София

Мнениеот waleto » Чет 29 ное 2007 23:45


А не!Регистрацията ми е от преди година.Не си обърнал внимание!Просто повече чета тук и по някога,некое лично съобщение


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 30 ное 2007 17:51


http://www.snimka.bg/album.php?album_id=88228
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=36714

дерзайте ;) в понеделника като вляза ще гледам какви сте ги писали :wink:


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Пет 30 ное 2007 22:25


браво, браво. Мярнах и изпарителя там някъде.а някой да каже какви пари е един турбо изпарител, дали се намира лесно, може ли да се преправи обикновен такъв.10Х предварително. А за ГОЛФа :bowdown


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пет 30 ное 2007 22:32


Ехх Визоре опасен си :lol:


Потребителски аватар
disc
Мнения: 146
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
Автомобил: Karmann Ghia x2
Двигател:
Местоположение: провинцията
Контакти:

Мнениеот disc » Съб 01 дек 2007 0:10


Айде ся, в малко странен вид идвали, горели им транзисторите и не четели незнам какво си...

Какво им е странното? Че ги получаваш без кутия и можеш да спестиш някой лев, ако си направиш сам кутията? А ако е с кутия странен ли им е видът?

За съжаление много хора имат желанието да си поиграят с двигателя си, но на малко от тях се удава възможността поради финансовата компонента в уравнението. И след като 50 лв. ти се струват много - получаваш го в "странен вид" (без кутия). Да, и понякога висят разни жички свързващи това със онова, но нали няма кутия която иначе ще ги скрие...

Платката е стандартна V2.2, и ако в google напишеш Megasquirt, сам ще може да си обслужиш платката (ако искаш) защото всичко е едно към едно със документацията!

И какво горяло? Някой си, незнам кой разправял че били правени с НЕКАЧЕСТВЕНИ части :shock (втора употреба ли, какви?!?)
Може да запалиш и цялата платка! Зависи колко ти е акъла. Хората са изписали стотици страници, а някой който не е виждал поялник и компютър в живота си решава че може да направи чудеса! Гори обикновено неправилно свързаното или неправилно настроеното. Предполагам, че внесените от US са от негорими материали...

Рядко има двигатели които да имат "нечетими" датчици или зъбни колела. Ако говорим за VW, то 99% от двигателите които някой ще си позволи да тунингова и да им сложи МС, се "четат" като отче наш.

Такива пропаганди е имало и ще има... чуждото винаги е по-лошо. Щото нашето е по-скъпо и по-убаво.
А за настройките дума не искам да обелвам.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Съб 01 дек 2007 1:50


DISK, Аз ще карам с твое произведение и после ше мога да дам мнение и впечатления....

А доколкото имам впечатление от разговори с небезизвестни спецове в силовия тунинг...... Само суперлативи чувам....


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 01 дек 2007 9:03


disc написа:.....

Ще се радваме ако пишеш по-често във форума :да:


tom
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 01 дек 2007 19:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот tom » Съб 01 дек 2007 20:01


И аз искам да споделя мнението си за мегаскуиртите които прави колегата disc. Досега той ми е направил осем мегаскуирта и не съм имал НИКАКВИ проблеми с тях :!: Напротив, мога да заявя че съм много доволен от тях и ако е имало какъвто и да било проблем, то ВИНАГИ се е дължал на проблем в инсталацията :!: Също така съм много доволен и от оказването на всякаква помощ относно инсталирането и след това употребата на мегаскуирта. Та ако някой има съмнения относно здравината, използваните части и качеството на Мегаскуирта, може спокойно да ги отдаде на опитите на конкуренцията да злепостави един наистина отличен, и повече от наполовина :wink: по-евтин :wink: Мегаскуирт :!:


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivo16VTI » Съб 01 дек 2007 20:20


нека Ви покажа горе-долу как изглежда един KR на 40000 км каран на Газ при 14-16 PSI!
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=4618473
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=4618478
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=4618480
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=4618527
mod edit: musura


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 01 дек 2007 20:45


Колега ако си в България ще бъдем много доволни да демонстрираш как върви това чудо :)


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Съб 01 дек 2007 20:53


Целта ми в никакъв случаи не е да злепоставя ТВОЯ мегаскуирт, или тези които ти зглобяваш. Описаните проблеми срещнах с поръчани от щатите компютри. Това беше и причината да се преработи платката. Ако нямаше проблеми с дюзите никои нямаше да седне да нанажда флаибек бордове. Проблеми с четенето на датчиците и шумове има, просто не си имал достатъчно частни случаи. Работил съм с твои компютри и не са ми направили проблеми.
Колкото до външния вид - по-добре не ги продаваи без кутия, единственото което правиш е да се злепоставяш. Знам че всеки иска по-евтино, наи-евтино, ама ми омръзна да гледам турбо коли с добре подпряни неща в тях.


Потребителски аватар
disc
Мнения: 146
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
Автомобил: Karmann Ghia x2
Двигател:
Местоположение: провинцията
Контакти:

Мнениеот disc » Нед 02 дек 2007 1:37


Незнам дали си имал предвид МС-ите правени от мен, но в БГ никой друг не предлага МС на 300 лв. ,било то и внесен от Щатите.

Не ме интересува кой как ще реши да си похарчи парите, дали ще даде 100 или 500 лева за дадена част. Освен мен има поне още 2 места от които човек може да си вземе МС в БГ, така че избора е достатъчен както на цени така и на продукти (тези които правя аз; такива но "оригинални" внесени от US на kit-ове; както и такива които са изцяло с преработени схема и плакта - на ДЕК). Няколко годишният опит вече показа, че пазара е отворен и към трите продукта, хора и вкусове всякакви. Но не приемам за нормално да се говори против, само и само да се продаде нещо защото има по-голяма финансова изгода за посредника. По начало МС-а е за DIY (направи си сам) конверсиите и като такъв предполага, че човек ще вложи нещо и от себе си. И аз го предлагам като такъв продукт. От всичките ми "клиенти" нямам нито един недоволен, а двигателите са всякакви - като почнем от Москвич 412 (не е смешно! колко от вас са преработили карбуратор на инжекцион, и колко от тези са го направили като не са ползвали стандартни детайли от инжекционен модел на същият двигател?) минем през Cosworth, VW, Lancia, Алфа Ромео, Жигули, Лада, Ауди, Рено, Опел, Форд, Фиат, Тойота, Мерцедес и завършим със бялото М3 от последният кръг на Божурище (пропуснатите моля да не се обиждат, не е нарочно). Не искам да преча на ничий бизнес, но не ми харесва когато някой говори неверни неща за мен.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 141 госта