Подготовка за силов тунинг

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
StrEagle
Мнения: 792
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
Автомобил: Polo 6C
Двигател: DAJA
Местоположение: София

Подготовка за силов тунинг

Мнениеот StrEagle » Сря 02 окт 2013 16:07


Готвя се пролетта да сложа челен intercoоler kit с цели метални тръби за въздух, и след това гледам и за смяна на турбо-то и разпръсквачите. Но трябва преди да взема kit-а да реша дали да се разделя с EGR-то.

При тунинговане с чип, предполагам няма разлика дали има EGR или няма, но какво става ако сменим турбото с по-голямо заедно с разпръсквачите?
Като цяло въпроса ми е може ли да се остави EGR-то, или задължително се маха при силов тунинг? Бих желал да го оставя, понеже някои хора пишат, че с него двг работи по-меко и загрява по-бързо.

И какво е ASV Clip Connector?




Потребителски аватар
xploda
Мнения: 1644
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
Автомобил: Civic
Двигател:
Местоположение: София

Re: Подготовка за силов тунинг

Мнениеот xploda » Чет 03 окт 2013 14:10


StrEagle написа:И какво е ASV Clip Connector?


http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/clip-connector-adapters-for-egr-asv-turbo-intercooler.html

StrEagle написа:Бих желал да го оставя, понеже някои хора пишат, че с него двг работи по-меко и загрява по-бързо.


Ако си наясно с работата на EGR, би трябвало да си обясняваш защо загрява по-бързо. Щом задаваш подобни въпроси значи не ти е ясно. Потърси и прочети как работи EGR. Накратко - не ти трябва никакво EGR, без значение дали е в стоково състояние колата, само с чип или напълно назобена от А до Я.


StrEagle
Мнения: 792
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
Автомобил: Polo 6C
Двигател: DAJA
Местоположение: София

Re: Подготовка за силов тунинг

Мнениеот StrEagle » Пон 14 окт 2013 22:20


Добре, а може ли да се изолира EGR без да се спре Anti Shutter Valve-a?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта