Готвя се пролетта да сложа челен intercoоler kit с цели метални тръби за въздух, и след това гледам и за смяна на турбо-то и разпръсквачите. Но трябва преди да взема kit-а да реша дали да се разделя с EGR-то.
При тунинговане с чип, предполагам няма разлика дали има EGR или няма, но какво става ако сменим турбото с по-голямо заедно с разпръсквачите?
Като цяло въпроса ми е може ли да се остави EGR-то, или задължително се маха при силов тунинг? Бих желал да го оставя, понеже някои хора пишат, че с него двг работи по-меко и загрява по-бързо.
И какво е ASV Clip Connector?
Подготовка за силов тунинг
- xploda
- Мнения: 1644
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
- Автомобил: Civic
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Подготовка за силов тунинг
StrEagle написа:И какво е ASV Clip Connector?
http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/clip-connector-adapters-for-egr-asv-turbo-intercooler.html
StrEagle написа:Бих желал да го оставя, понеже някои хора пишат, че с него двг работи по-меко и загрява по-бързо.
Ако си наясно с работата на EGR, би трябвало да си обясняваш защо загрява по-бързо. Щом задаваш подобни въпроси значи не ти е ясно. Потърси и прочети как работи EGR. Накратко - не ти трябва никакво EGR, без значение дали е в стоково състояние колата, само с чип или напълно назобена от А до Я.
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: Подготовка за силов тунинг
Добре, а може ли да се изолира EGR без да се спре Anti Shutter Valve-a?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта