VR6 12v

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
G60

VR6 12v

Мнениеот G60 » Вто 11 дек 2007 21:25


Вълнува ме следното,докато рових в нета и по точно в саита на "EIPTUNING" попаднах на нещо доста странно за мен ВР6-12в аз до сега си мислех че са само 24 клапанови мотори ако някои знае нещо по конкретно ще се радвам да ме :idea: http://www.eiptuning.com/ecomm/proddeta ... 000020530G




Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 11 дек 2007 21:33


това че има два разпределителни вала не значи че има по 4 клапана на цилиндър ...напротив старите вр6ци си имат по два клапана тоест 12 и няма как на V образен мотор да стане лесно само с един вал :)...мисля обаче че има тунинг глави с 24 клапана ...а и новите ВР мотори са вентилирани


G60

Мнениеот G60 » Вто 11 дек 2007 21:41


ОК, но кои мотори имаш в предвид под "старите" ААА и ABV към кои спадат? по стари ВР6 има ли? да не би случаино ААА 2.8 да е 12 клапанов а 2.9 да е 24 :roll:

Последна промяна от G60 на Вто 11 дек 2007 21:45, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 11 дек 2007 21:44


на тях им казвам стари ...нови са четворковите


G60

Мнениеот G60 » Вто 11 дек 2007 21:48


Ясно мерси много за инфо-то :да: но къде е разликата в мощността тогава? защото си мисля че 2.8 ВР6 на ГОЛФ 4 пак си е със същите коне както и ГОЛФ3 ако греша ме поправи :oops:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 11 дек 2007 22:41


разликата идва в кубатурата.. единствената разлика между двата мотора е диаметъра на буталото.. иначе и 2-та са си 12 клапанови, с верига... ;)
п.п.аз до колкото помня май 4-ките нямат 12 клапанови... възможно е и да бъркам.. но знам че взимат глави от 4-кови двигатели (24 клапанови глави) и във вортекса им викат Elite VR6 24v :)


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 11 дек 2007 22:44


На Голф4 е 205 коня, VR6-ка (2.8 литра, 24V).
Другия е ... Golf IV (1J1) / 3.2 i VR6 24V RSI (240 Hp) ... това май е мотора на R32 :roll:


G60

Мнениеот G60 » Вто 11 дек 2007 22:49


Мерси това определено не го знаех :oops:


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Мнениеот fast_t » Сря 12 дек 2007 1:17


Винаги съм се чудил, защо върху капака на главата на VR6 двигателите на Corrado, mk3, Passat и Vento пише DOCH, като този надпис предполага, че клапаните са по 4 на цилиндър :gruebel (това обърква хората,че тези двигатели са 24V)??? Ама то и от друга страна друг такъв V-образен двигател на света няма(нещо като редови, ама е V :) ), така че кво ли се чудя :)


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Сря 12 дек 2007 1:40


DOHC озна4ава 2 вала,а не 4е е с по 4 клапана,и аз по рано си мислех 4е Абартовия двигател е 16В ,а ма не е :cry:


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Мнениеот fast_t » Сря 12 дек 2007 2:30


vlado_88 написа:DOHC озна4ава 2 вала,а не 4е е с по 4 клапана

Знам, че DOCH(Double Overhead Camshaft) ознчава с два разпредели телни вала, но по принцип повечето хора асоциират този надпис с наличието на 4 клапана на цилиндър(на редови двигател). А за мен тъпотията идва от това, че V-образен двигател просто не може да не е поне с два разпределителни вала и защо тогава са го написали това върху капака на VR6 двигателя? И по тая логика, защо на моя двигател не пише SOCH? :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
nadasdi
Мнения: 576
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 5:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nadasdi » Сря 12 дек 2007 2:33


bobcho написа:На Голф4 е 205 коня, VR6-ка (2.8 литра, 24V).
Другия е ... Golf IV (1J1) / 3.2 i VR6 24V RSI (240 Hp) ... това май е мотора на R32 :roll:

205 коня ако вкараш кинти :wink: На шестцилиндровите четворки след 2002-а са 200 коня, иначе преди тва са си като тройките - 174 коня. Чак един приятел с vr6-a 2003-а ми се жалва че много му харчела, а те не стига че са с 6 скорости и харчат по-малко, че и по мощни.


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Сря 12 дек 2007 13:51


vlado_88 написа:DOHC озна4ава 2 вала...

:да:
И ако са два вала на редови двигател,не значи че са с 4 клапана на цилиндър(има си 16в с един и 8в с два вала) :D



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта