Турбиниран голф3 гти 2Е мотор+видео

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
iurimil
Мнения: 244
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Мнениеот iurimil » Пет 14 дек 2007 19:44


Браво колега чудесен резултат.
Имам следния въпрос: имаш ли климатик и наложи ли се демонтажът му за да побереш интеркулера?




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 14 дек 2007 19:45


Кулера мисля че не е проблем да се вмести пред радиатора за водата.. така че.. това да ти е проблема общо взето ;)


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пет 14 дек 2007 19:47


Дай още видео. Това, освн че турбината влиза над 3000 оборота и не я режеш в лютеницата, друго не се вижда.


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Пет 14 дек 2007 22:19


Що така наси4а бре колега :shock боксува ли ко става :?:


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4190
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Съб 15 дек 2007 0:09


брато екстра е!
200 за норматив какво повече може да се желае
: vw fen


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hose » Съб 15 дек 2007 0:40


bbboiko2004 написа:брато екстра е!
200 за норматив какво повече може да се желае
: vw fen





По бърз норматив..... :wink: :wink: :wink:


kircheto

Мнениеот kircheto » Съб 15 дек 2007 8:07


Само на мен ли ми се струва че върви като нормална 16ка?


Потребителски аватар
moleo
0888
Мнения: 755
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот moleo » Съб 15 дек 2007 9:11


тя влиза в обороти бързо, евала екстра се развърта но с мойто направих на магистралата 220 , а е 115 коня сток.


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hose » Съб 15 дек 2007 11:16


kircheto написа:Само на мен ли ми се струва че върви като нормална 16ка?




Колегата не я развърта в лютеницата може би затова..... :roll: :roll:


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9875
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Съб 15 дек 2007 11:43


От едно видео неможе да се прецени как върви колата :idea: Недейте да трошите на човека рахатлъка с прибързани заключения ... все пак труд е положен тука, за което ЕВАЛА ;)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 15 дек 2007 13:39


Ох какви глупости говорите пак..
на пича колата му правела 220.. ми и моята прави 220 само че има малка разлика с твоята.. времето за което ги прави..
виж за колко време ще направиш 220 и тогава се мери с турбо 2е-то


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 15 дек 2007 19:02


kircheto написа:Само на мен ли ми се струва че върви като нормална 16ка?




Колегата не я развърта в лютеницата може би затова..... :roll: :roll:[/quote]

От филмчето си личи, че момчето не и дава цялата газ на 1-ва и 2-ра, от 160-170км нагоре се усеща, че колата можеби върви повече от 16-ка.
Иначе читава 16ка до към 160км/ч набира за същото време като на клипчето :wink: с тая разлика, че на 16ката, ако е сухо и си с хубави гуми може да и даваш цялата газ без притеснения, че колата ще върти гуми или ще ги запали на старта.




П.С
Един познат е замисили същото нещо на неговия голф, дано по-бързо да стане. :lol:


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Съб 15 дек 2007 19:17


пич дай още ено видео ма тоя път я сцепи до т.нар. лютеница :headbang
иначе евалата за успеха.мен ми се струва че ко я сриташ както требе ше върви малко повече от 16волтова. поне от клипчето така се гледа.


Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Мнениеот Cee » Съб 15 дек 2007 19:35


Браво,браво колега голфарата е изтребител много добре ... интересно ми е колко излиза това удоволстие .. защото сме замислили един проект за TDI BiTurbo чета на сам на там теми и като гледам възможно е на 4 цилиндров двигател да се сложи още една турбинка .. но за сега сме във застой .... за сега имаме едно TDI 110hp .... мислим да го правим за божура стискайте палци ... :D :!: :D :!:


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Мнениеот MITKOGOLF » Съб 15 дек 2007 19:41


Пичове ако я вкарам в червено на първа или втора просто си оставам на едно място можеби трябва да сложа 205(50(15 сега в момента съм с195(50(15



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 133 госта