Здравейте,
Пиша във Вашият форум, защото знам, че 1.8t е двигател на VW.
Идеята ми е да направя лек тунинг на моторчето. Опитах се само с четене да намеря всички отговори, които ме интересуват, но явно ще трябва и да попитам.
Идеята е да се смени турбината к03 с к04. До колкото разбирам освен това ще трябва да се смени и клапана за разтоварване с такъв от ТТ (710N) и инжекторите. Въпросите ми са следните.
1. К04 има доста модификации (цифрички след К04) има ли значение коя точно ще избера (ако може конкретна препоръка)?
2. Трябва ли да се смени интеркулер?
3. Какви точно инжектори трябва да се поставят?
4. Ще се наложи ли настройка на ECUто (задължителна или препоръчителна е)?
5. Ще се наложат ли други промени по автомобила (например съединител)?
Принципно идеята е да се докара до около 200HP и да кажем 300нм ако това е възможно.
Лек тунинг на А4 1.8T
Re: Лек тунинг на А4 1.8T
Благодаря за линка.
Така доколкото разбирам събрах следните неща:
1. GT28R
2. Кулер - тук ще помоля за малко по-конкретна насока.
3. Инжектори 440cc (за да не стане бедна сместта).
4. Бензинова помпа
5. Изпускателна система 63мм
6. BOV
7. Съединител
8. Дино
Каква е основната разлика м-у китайските и марковите кулери (предполагам, че едното е здравина)?
Имам и още един въпрос, който май се пропуска на повечето места. С какво масло ще трябва да се кара колата след тунингчето? Примерно подходящо ли е това: http://www.maslayacco.com/yacco/%D0%B0% ... sae-15w50/
Така доколкото разбирам събрах следните неща:
1. GT28R
2. Кулер - тук ще помоля за малко по-конкретна насока.
3. Инжектори 440cc (за да не стане бедна сместта).
4. Бензинова помпа
5. Изпускателна система 63мм
6. BOV
7. Съединител
8. Дино
Каква е основната разлика м-у китайските и марковите кулери (предполагам, че едното е здравина)?
Имам и още един въпрос, който май се пропуска на повечето места. С какво масло ще трябва да се кара колата след тунингчето? Примерно подходящо ли е това: http://www.maslayacco.com/yacco/%D0%B0% ... sae-15w50/
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Лек тунинг на А4 1.8T
1) Yacco аз лично не бих сложил
2) забрави колектора
3) забрави една дузина малки неща (маслени магистрали и така нататъка.. които като калкулираш излизат доста пари
4) тая турбина от баш тоя сайт не бих си я купил..
5) ако събереш дино обади се да дойда да покарам малко :D
2) забрави колектора
3) забрави една дузина малки неща (маслени магистрали и така нататъка.. които като калкулираш излизат доста пари
4) тая турбина от баш тоя сайт не бих си я купил..
5) ако събереш дино обади се да дойда да покарам малко :D
- VeilSide
- Мнения: 856
- Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Лек тунинг на А4 1.8T
Колега, колко ти е бюджета
- xploid91
- Мнения: 180
- Регистриран на: Съб 09 окт 2010 19:38
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AGU 2002
- Местоположение: Пловдив
Re: Лек тунинг на А4 1.8T
Ами до колкото знам само с чип става към 180-190hp- 270Nm
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Лек тунинг на А4 1.8T
onty написа:Айде да си го кажем, че между 5-8к са нужни да се подкара подобен сетьп
Ела да те повозя на един сбирщайн да видим дали ще ти хареса, а после ще ти кажа и кой го прави :)
Re: Лек тунинг на А4 1.8T
Като гледам бюджета отива към 5-6000лв.
Направих си една сметка, че и да се прави 200/250/300 коня разликата в цената ще е минимална естествено избрах турбина за около 300 кончета.
По-голямата идея тук е сам да си свърша повечето работа.
Направих си една сметка, че и да се прави 200/250/300 коня разликата в цената ще е минимална естествено избрах турбина за около 300 кончета.
По-голямата идея тук е сам да си свърша повечето работа.
- VeilSide
- Мнения: 856
- Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Лек тунинг на А4 1.8T
onty написа:Айде да си го кажем, че между 5-8к са нужни да се подкара подобен сетьп
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Лек тунинг на А4 1.8T
GT28R известно още като GT2560 не бих си губил времето изобщо да слагам на 1.8Т, прекалено е малко и доста бързо омръзва, най-подходящи за 1.8Т са от GT2860RS включително нагоре до GT3076 зависи какви са целите и парите, с които се разполага
Re: Лек тунинг на А4 1.8T
niikoo_1 темата е лек тунинг :)
За това което предлагаш ще трябва да се сменят вече и биелите и буталата (стоковите доколкото знам държат до около 300hp). Доста сериозен съединител (предполагам с двоен притискател).
Както писах бюджета е около 5-6к.
За това което предлагаш ще трябва да се сменят вече и биелите и буталата (стоковите доколкото знам държат до около 300hp). Доста сериозен съединител (предполагам с двоен притискател).
Както писах бюджета е около 5-6к.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Лек тунинг на А4 1.8T
Дали ще слагаш ГТ2560 или ГТ2860/71, ГТ3071 е все тая тунинга е един и същ и при всички варианти не е задължително да се слагат биели стига да си рамките на ~400Nm и 300-330к.с.
За съединителя също си в грешка.
Бутала не се пипат и изобщо (освен ако не правиш строукър на 2.0литра или блока е износен), заводските са най-добри!!!
За съединителя също си в грешка.
Бутала не се пипат и изобщо (освен ако не правиш строукър на 2.0литра или блока е износен), заводските са най-добри!!!
- vackooo
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
- Автомобил:
- Двигател: 1.8 20VT AEB
- Местоположение: Пловдив Майна!!!
Re: Лек тунинг на А4 1.8T
niikoo_1 написа:Дали ще слагаш ГТ2560 или ГТ2860/71, ГТ3071 е все тая тунинга е един и същ и при всички варианти не е задължително да се слагат биели стига да си рамките на ~400Nm и 300-330к.с. :thup
За съединителя също си в грешка.
Бутала не се пипат и изобщо (освен ако не правиш строукър на 2.0литра или блока е износен), заводските са най-добри!!!
Не е ли малко рисковано на стокови карантии 300-330 коня?
П.п Питам от чисто любопитство и дано поста не ми се разбере,като заяждане или нещо такова!
Re: Лек тунинг на А4 1.8T
vackooo написа:Не е ли малко рисковано на стокови карантии 300-330 коня?
П.п Питам от чисто любопитство и дано поста не ми се разбере,като заяждане или нещо такова!
Не е проблем, важно е на какви обороти и как идва силата и нютоните.За всеки двигател има разлика в карантии-за този двигател карантия която се сменя за по-голяма мощност са биелите!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 174 госта