Лек тунинг на А4 1.8T

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
LordIso
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 31 яну 2013 10:26
Автомобил: Audi A4
Двигател: 1.8T

Лек тунинг на А4 1.8T

Мнениеот LordIso » Чет 31 яну 2013 10:52


Здравейте,
Пиша във Вашият форум, защото знам, че 1.8t е двигател на VW.
Идеята ми е да направя лек тунинг на моторчето. Опитах се само с четене да намеря всички отговори, които ме интересуват, но явно ще трябва и да попитам.

Идеята е да се смени турбината к03 с к04. До колкото разбирам освен това ще трябва да се смени и клапана за разтоварване с такъв от ТТ (710N) и инжекторите. Въпросите ми са следните.

1. К04 има доста модификации (цифрички след К04) има ли значение коя точно ще избера (ако може конкретна препоръка)?
2. Трябва ли да се смени интеркулер?
3. Какви точно инжектори трябва да се поставят?
4. Ще се наложи ли настройка на ECUто (задължителна или препоръчителна е)?
5. Ще се наложат ли други промени по автомобила (например съединител)?

Принципно идеята е да се докара до около 200HP и да кажем 300нм ако това е възможно.




Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Лек тунинг на А4 1.8T

Мнениеот S.Raikov » Чет 31 яну 2013 17:44


Чети колега http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=71757 успех!


LordIso
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 31 яну 2013 10:26
Автомобил: Audi A4
Двигател: 1.8T

Re: Лек тунинг на А4 1.8T

Мнениеот LordIso » Пет 01 фев 2013 10:30


Благодаря за линка.

Така доколкото разбирам събрах следните неща:
1. GT28R
2. Кулер - тук ще помоля за малко по-конкретна насока.
3. Инжектори 440cc (за да не стане бедна сместта).
4. Бензинова помпа
5. Изпускателна система 63мм
6. BOV
7. Съединител
8. Дино

Каква е основната разлика м-у китайските и марковите кулери (предполагам, че едното е здравина)?

Имам и още един въпрос, който май се пропуска на повечето места. С какво масло ще трябва да се кара колата след тунингчето? Примерно подходящо ли е това: http://www.maslayacco.com/yacco/%D0%B0% ... sae-15w50/


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Лек тунинг на А4 1.8T

Мнениеот Vizor » Пет 01 фев 2013 19:30


1) Yacco аз лично не бих сложил
2) забрави колектора
3) забрави една дузина малки неща (маслени магистрали и така нататъка.. които като калкулираш излизат доста пари
4) тая турбина от баш тоя сайт не бих си я купил..
5) ако събереш дино обади се да дойда да покарам малко :D


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Лек тунинг на А4 1.8T

Мнениеот VeilSide » Съб 02 фев 2013 7:27


Колега, колко ти е бюджета


onty
Мнения: 156
Регистриран на: Пет 01 юли 2011 17:43
Автомобил:
Двигател: aeb

Re: Лек тунинг на А4 1.8T

Мнениеот onty » Съб 02 фев 2013 20:04


Айде да си го кажем, че между 5-8к са нужни да се подкара подобен сетьп :aaaaa


Потребителски аватар
xploid91
Мнения: 180
Регистриран на: Съб 09 окт 2010 19:38
Автомобил: Golf 4
Двигател: AGU 2002
Местоположение: Пловдив

Re: Лек тунинг на А4 1.8T

Мнениеот xploid91 » Съб 02 фев 2013 21:01


Ами до колкото знам само с чип става към 180-190hp- 270Nm :mhihi


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Лек тунинг на А4 1.8T

Мнениеот Vizor » Съб 02 фев 2013 21:04


onty написа:Айде да си го кажем, че между 5-8к са нужни да се подкара подобен сетьп :aaaaa


Ела да те повозя на един сбирщайн да видим дали ще ти хареса, а после ще ти кажа и кой го прави :)


LordIso
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 31 яну 2013 10:26
Автомобил: Audi A4
Двигател: 1.8T

Re: Лек тунинг на А4 1.8T

Мнениеот LordIso » Нед 03 фев 2013 14:10


Като гледам бюджета отива към 5-6000лв.
Направих си една сметка, че и да се прави 200/250/300 коня разликата в цената ще е минимална естествено избрах турбина за около 300 кончета.
По-голямата идея тук е сам да си свърша повечето работа.


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Лек тунинг на А4 1.8T

Мнениеот VeilSide » Нед 03 фев 2013 15:34


onty написа:Айде да си го кажем, че между 5-8к са нужни да се подкара подобен сетьп :aaaaa


:thup


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Лек тунинг на А4 1.8T

Мнениеот niikoo_1 » Нед 03 фев 2013 20:08


GT28R известно още като GT2560 не бих си губил времето изобщо да слагам на 1.8Т, прекалено е малко и доста бързо омръзва, най-подходящи за 1.8Т са от GT2860RS включително нагоре до GT3076 зависи какви са целите и парите, с които се разполага :mrgreenfun


LordIso
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 31 яну 2013 10:26
Автомобил: Audi A4
Двигател: 1.8T

Re: Лек тунинг на А4 1.8T

Мнениеот LordIso » Пон 04 фев 2013 14:24


niikoo_1 темата е лек тунинг :)
За това което предлагаш ще трябва да се сменят вече и биелите и буталата (стоковите доколкото знам държат до около 300hp). Доста сериозен съединител (предполагам с двоен притискател).
Както писах бюджета е около 5-6к.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Лек тунинг на А4 1.8T

Мнениеот niikoo_1 » Пон 04 фев 2013 15:38


Дали ще слагаш ГТ2560 или ГТ2860/71, ГТ3071 е все тая тунинга е един и същ и при всички варианти не е задължително да се слагат биели стига да си рамките на ~400Nm и 300-330к.с. :thup

За съединителя също си в грешка.

Бутала не се пипат и изобщо (освен ако не правиш строукър на 2.0литра или блока е износен), заводските са най-добри!!!


Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: Лек тунинг на А4 1.8T

Мнениеот vackooo » Сря 06 фев 2013 11:36


niikoo_1 написа:Дали ще слагаш ГТ2560 или ГТ2860/71, ГТ3071 е все тая тунинга е един и същ и при всички варианти не е задължително да се слагат биели стига да си рамките на ~400Nm и 300-330к.с. :thup

За съединителя също си в грешка.

Бутала не се пипат и изобщо (освен ако не правиш строукър на 2.0литра или блока е износен), заводските са най-добри!!!

Не е ли малко рисковано на стокови карантии 300-330 коня? :dontknow

П.п Питам от чисто любопитство и дано поста не ми се разбере,като заяждане или нещо такова!


Потребителски аватар
ELFA
Мнения: 120
Регистриран на: Сря 09 юли 2008 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Лек тунинг на А4 1.8T

Мнениеот ELFA » Сря 06 фев 2013 12:56


vackooo написа:Не е ли малко рисковано на стокови карантии 300-330 коня? :dontknow

П.п Питам от чисто любопитство и дано поста не ми се разбере,като заяждане или нещо такова!

Не е проблем, важно е на какви обороти и как идва силата и нютоните.За всеки двигател има разлика в карантии-за този двигател карантия която се сменя за по-голяма мощност са биелите!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 174 госта