Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
bace_go6o
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 14 май 2011 23:21
Автомобил: lek
Двигател: AFN 97
Местоположение: Sofia, Dupnica, Bulgaria

Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот bace_go6o » Чет 20 сеп 2012 8:25


Здравейте колеги!
Преди няколко дни един приятел ми заговори за някаква негова идея, имал дюзи от 2.5 тди и могъл да ги сложи на 1.9 тди голф3? А аз имам такъв. Казваше също, че с един чип всичко ще стане добре.
Исках да получа мнение от хората които им се занимава да обърнат внимание на въпроса който ме дерзае.. Който има какво да каже, да заповяда! :beer




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8382
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот samo_pechka » Чет 20 сеп 2012 8:39




Потребителски аватар
bace_go6o
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 14 май 2011 23:21
Автомобил: lek
Двигател: AFN 97
Местоположение: Sofia, Dupnica, Bulgaria

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот bace_go6o » Чет 20 сеп 2012 14:27


samo_pechka написа:http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=174


Доста полезна тема! Благодаря! :beer
Все пак ако някой има какво да каже, за това съм отворил тази тема heavy metal zork


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот IvailoOo » Чет 20 сеп 2012 19:21


Само с дюзи няма да стане.От там се почва с турбината,от там пък с кулера,понеже Stock-овия ще малее,от там пък помпата няма да насмогва,и накрая вероятно съединителя ти ще се предаде.


Потребителски аватар
Special mk3
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
Автомобил: Vw Golf Mk3
Двигател: TDI
Местоположение: Видин.
Контакти:

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот Special mk3 » Чет 20 сеп 2012 19:58


Първо почистване на дебитомера+спортен филтър ще има разлика.
По голяма турбина
По големи дюзи
По голям интерколер с турбопътища.
По голям елемент на помпата в зависимост от това каква мощност за в бъдеще ще искате да извадите от мотора.
Цялостен ремап.
Това са главно нещата в последствие има и др.


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот Ludiq » Чет 20 сеп 2012 22:51


Човека пита само за разпръсквачи вие веднага го хвърлихте на други турбини и буталца.
С тези разпръсквачи и VA ще им удари тавана на има няма 150 коня.
С тях и по-голяма турбина пак няма да видиш повече коне.
Така,че за разликата от има няма 10кс да се вкарваш с други турбини поне за мен не е оправдано.При положение,че с хубав ремап V или VNT15(с каквото си там) и тези 216ки преполагам ще изкараш 140кс.


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2923
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Mercedes W210
Двигател: 290TD
Местоположение: Силистра

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот Golf_Diesel_ » Чет 20 сеп 2012 22:58


На 1z слагат дюзи от AFN + чип и ставало нещо около 140 коня


Потребителски аватар
bace_go6o
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 14 май 2011 23:21
Автомобил: lek
Двигател: AFN 97
Местоположение: Sofia, Dupnica, Bulgaria

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот bace_go6o » Пет 21 сеп 2012 7:46


Точно това имам предвид. Че не искам да се заигравам ( поне за в близкото бъдеще) със супер силов тунинг.
Турбината мисля, че не е нужно да се сменява, моята е с променлива геометрия и до колкото прочетох вчера може да се нагласи да издържа на 216 разпръсквачи .. 1 спортен филтър + чип, мисля около 140-150к.с. за сега ще ми вършат работа ... Съгласен съм за дебитомера, той си е задълже .. :да:


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8382
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот samo_pechka » Пет 21 сеп 2012 7:52


Golf_Diesel_ написа:На 1z слагат дюзи от AFN + чип и ставало нещо около 140 коня

Ако е уестгейттурбо -трудна работа тези коне :wink: Над 115-116 коня...е мисията невъзможна :Mr Green Fun Ще кади яко :!:


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8382
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот samo_pechka » Пет 21 сеп 2012 7:59


bace_go6o написа:Точно това имам предвид. Че не искам да се заигравам ( поне за в близкото бъдеще) със супер силов тунинг.
Турбината мисля, че не е нужно да се сменява, моята е с променлива геометрия и до колкото прочетох вчера може да се нагласи да издържа на 216 разпръсквачи .. 1 спортен филтър + чип, мисля около 140-150к.с. за сега ще ми вършат работа ... Съгласен съм за дебитомера, той си е задълже .. :да:

Без спортния филтър ,чел съм, че не се отразява добре на дебитомера (поврежда се ).За останалото ,щом е с пром.геометрия -екстра, само и кулера да е челен ( ще е добре и с малко по-голям литраж да е ) .За съединителя - предполагам ,че вече си наясно ,щото може да се наложи и там смяна ( ако е "тръгнал"...)


Потребителски аватар
bace_go6o
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 14 май 2011 23:21
Автомобил: lek
Двигател: AFN 97
Местоположение: Sofia, Dupnica, Bulgaria

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот bace_go6o » Пет 21 сеп 2012 9:20


samo_pechka написа:Без спортния филтър ,чел съм, че не се отразява добре на дебитомера (поврежда се ).За останалото ,щом е с пром.геометрия -екстра, само и кулера да е челен ( ще е добре и с малко по-голям литраж да е ) .За съединителя - предполагам ,че вече си наясно ,щото може да се наложи и там смяна ( ако е "тръгнал"...)


Не съм слушал че спортния филтър разваля дебитомера.. Но може и да има нещо... За съединителя бяхме забравили да кажем, а със сигурност трябва да се смени.. :)

Искам да питам колегите с мотор 110к.с. ( дизел ест. ) имат ли проблеми с дебитомера, често ли се задръства? Какво влияние им оказва на ускорението? Турбото също как е? Бързо ли се запушва?


Потребителски аватар
ranji
Мнения: 77
Регистриран на: Чет 18 юни 2009 22:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот ranji » Пет 21 сеп 2012 9:59


Извинявам се че ползвам темата на колега,но искам да попитам колко коня може да се изкарат на Ауди А3 (код на мотота ALH с променлива геометрия е турбото) с дюзи от ASV (110 коня) без пушаци разбирасе.Благодаря предварително.


Потребителски аватар
izcrazy
Мнения: 334
Регистриран на: Пон 20 дек 2010 0:35
Автомобил: Vw Golf 3 Variant 1995
Двигател: AAZ
Местоположение: Добрич

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот izcrazy » Съб 22 сеп 2012 19:28


Привет колеги,доста интересна ми стана темата,не искам да спамя темата но освен по ДВГ-то не се ли сменя електроника,смисал запалване,компютър примерно megasquirt и тем подобни.Още веднъж се извинявам ако съм спамил по темата :) love.vwclub


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот IvailoOo » Съб 22 сеп 2012 19:35


Няма смисъл нищо да се сменя.Прави се само един "къстъм" софтуер за този хардуер и това е . А относно запалването..не ми стана ясно. Това е дизел все пак.


Потребителски аватар
izcrazy
Мнения: 334
Регистриран на: Пон 20 дек 2010 0:35
Автомобил: Vw Golf 3 Variant 1995
Двигател: AAZ
Местоположение: Добрич

Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи

Мнениеот izcrazy » Съб 22 сеп 2012 22:35


Питам защото съм чувал от други че като си правят перфонменси си смят и компютъра



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта