Здравейте колеги!
Преди няколко дни един приятел ми заговори за някаква негова идея, имал дюзи от 2.5 тди и могъл да ги сложи на 1.9 тди голф3? А аз имам такъв. Казваше също, че с един чип всичко ще стане добре.
Исках да получа мнение от хората които им се занимава да обърнат внимание на въпроса който ме дерзае.. Който има какво да каже, да заповяда!
Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
- bace_go6o
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 14 май 2011 23:21
- Автомобил: lek
- Двигател: AFN 97
- Местоположение: Sofia, Dupnica, Bulgaria
Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи
samo_pechka написа:http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=174
Доста полезна тема! Благодаря!
Все пак ако някой има какво да каже, за това съм отворил тази тема
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи
Само с дюзи няма да стане.От там се почва с турбината,от там пък с кулера,понеже Stock-овия ще малее,от там пък помпата няма да насмогва,и накрая вероятно съединителя ти ще се предаде.
- Special mk3
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
- Автомобил: Vw Golf Mk3
- Двигател: TDI
- Местоположение: Видин.
- Контакти:
Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи
Първо почистване на дебитомера+спортен филтър ще има разлика.
По голяма турбина
По големи дюзи
По голям интерколер с турбопътища.
По голям елемент на помпата в зависимост от това каква мощност за в бъдеще ще искате да извадите от мотора.
Цялостен ремап.
Това са главно нещата в последствие има и др.
По голяма турбина
По големи дюзи
По голям интерколер с турбопътища.
По голям елемент на помпата в зависимост от това каква мощност за в бъдеще ще искате да извадите от мотора.
Цялостен ремап.
Това са главно нещата в последствие има и др.
- Ludiq
- Мнения: 733
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи
Човека пита само за разпръсквачи вие веднага го хвърлихте на други турбини и буталца.
С тези разпръсквачи и VA ще им удари тавана на има няма 150 коня.
С тях и по-голяма турбина пак няма да видиш повече коне.
Така,че за разликата от има няма 10кс да се вкарваш с други турбини поне за мен не е оправдано.При положение,че с хубав ремап V или VNT15(с каквото си там) и тези 216ки преполагам ще изкараш 140кс.
С тези разпръсквачи и VA ще им удари тавана на има няма 150 коня.
С тях и по-голяма турбина пак няма да видиш повече коне.
Така,че за разликата от има няма 10кс да се вкарваш с други турбини поне за мен не е оправдано.При положение,че с хубав ремап V или VNT15(с каквото си там) и тези 216ки преполагам ще изкараш 140кс.
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2923
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Mercedes W210
- Двигател: 290TD
- Местоположение: Силистра
Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи
На 1z слагат дюзи от AFN + чип и ставало нещо около 140 коня
- bace_go6o
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 14 май 2011 23:21
- Автомобил: lek
- Двигател: AFN 97
- Местоположение: Sofia, Dupnica, Bulgaria
Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи
Точно това имам предвид. Че не искам да се заигравам ( поне за в близкото бъдеще) със супер силов тунинг.
Турбината мисля, че не е нужно да се сменява, моята е с променлива геометрия и до колкото прочетох вчера може да се нагласи да издържа на 216 разпръсквачи .. 1 спортен филтър + чип, мисля около 140-150к.с. за сега ще ми вършат работа ... Съгласен съм за дебитомера, той си е задълже ..
Турбината мисля, че не е нужно да се сменява, моята е с променлива геометрия и до колкото прочетох вчера може да се нагласи да издържа на 216 разпръсквачи .. 1 спортен филтър + чип, мисля около 140-150к.с. за сега ще ми вършат работа ... Съгласен съм за дебитомера, той си е задълже ..
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи
Golf_Diesel_ написа:На 1z слагат дюзи от AFN + чип и ставало нещо около 140 коня
Ако е уестгейттурбо -трудна работа тези коне Над 115-116 коня...е мисията невъзможна Ще кади яко
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи
bace_go6o написа:Точно това имам предвид. Че не искам да се заигравам ( поне за в близкото бъдеще) със супер силов тунинг.
Турбината мисля, че не е нужно да се сменява, моята е с променлива геометрия и до колкото прочетох вчера може да се нагласи да издържа на 216 разпръсквачи .. 1 спортен филтър + чип, мисля около 140-150к.с. за сега ще ми вършат работа ... Съгласен съм за дебитомера, той си е задълже ..
Без спортния филтър ,чел съм, че не се отразява добре на дебитомера (поврежда се ).За останалото ,щом е с пром.геометрия -екстра, само и кулера да е челен ( ще е добре и с малко по-голям литраж да е ) .За съединителя - предполагам ,че вече си наясно ,щото може да се наложи и там смяна ( ако е "тръгнал"...)
- bace_go6o
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 14 май 2011 23:21
- Автомобил: lek
- Двигател: AFN 97
- Местоположение: Sofia, Dupnica, Bulgaria
Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи
samo_pechka написа:Без спортния филтър ,чел съм, че не се отразява добре на дебитомера (поврежда се ).За останалото ,щом е с пром.геометрия -екстра, само и кулера да е челен ( ще е добре и с малко по-голям литраж да е ) .За съединителя - предполагам ,че вече си наясно ,щото може да се наложи и там смяна ( ако е "тръгнал"...)
Не съм слушал че спортния филтър разваля дебитомера.. Но може и да има нещо... За съединителя бяхме забравили да кажем, а със сигурност трябва да се смени..
Искам да питам колегите с мотор 110к.с. ( дизел ест. ) имат ли проблеми с дебитомера, често ли се задръства? Какво влияние им оказва на ускорението? Турбото също как е? Бързо ли се запушва?
Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи
Извинявам се че ползвам темата на колега,но искам да попитам колко коня може да се изкарат на Ауди А3 (код на мотота ALH с променлива геометрия е турбото) с дюзи от ASV (110 коня) без пушаци разбирасе.Благодаря предварително.
- izcrazy
- Мнения: 334
- Регистриран на: Пон 20 дек 2010 0:35
- Автомобил: Vw Golf 3 Variant 1995
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Добрич
Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи
Привет колеги,доста интересна ми стана темата,не искам да спамя темата но освен по ДВГ-то не се ли сменя електроника,смисал запалване,компютър примерно megasquirt и тем подобни.Още веднъж се извинявам ако съм спамил по темата
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи
Няма смисъл нищо да се сменя.Прави се само един "къстъм" софтуер за този хардуер и това е . А относно запалването..не ми стана ясно. Това е дизел все пак.
- izcrazy
- Мнения: 334
- Регистриран на: Пон 20 дек 2010 0:35
- Автомобил: Vw Golf 3 Variant 1995
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Добрич
Re: Тема за размисъл: Голф3 tdI+чип+дюзи
Питам защото съм чувал от други че като си правят перфонменси си смят и компютъра
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта