VW Golf 1 Подобряване...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
vladi_racing
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

VW Golf 1 Подобряване...

Мнениеот vladi_racing » Нед 23 дек 2007 19:03


Здравейте, искам помощ малко от ваша страна, става въпрос за 1.8 двигател с механична инжекция. Искам този мотор да го направя да варви, но незнам точно как да стане това, какво точно трябва да направя, затова някой който знае нещо което може да ми помогне....Благодаря предварително!




Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Нед 23 дек 2007 20:54


малиииии................. 2000лв и ще тръгне доста добре :)


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Нед 23 дек 2007 21:01


атмосверка или турбо :stll think: -те тава е въпроса :?:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Нед 23 дек 2007 21:12


Къса кутия от единица 1,6 гти . Това е ключът. Трудно ще я намериш понеже са редки. Смея да кажа че на моя голф 1,6 гти дето го купих скоро е с такава кутия и се уплаших как върви. Ти си и 112 коня трябва да тръгне добре с такива скорости.


vladi_racing
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот vladi_racing » Нед 23 дек 2007 22:27


Ами аз си мислех да сложа кутия от 1.6 Diesel, защото имам един приятел той има Golf 1 1.6 Diesel и неговата кутия си е по-къса от мойта, защото като караме тука на една писта аз карам само на 1/2 -ра предавка а той си кара 2/3 -та предавка и затова мисля такава да си сложа. А другото нещо е какво мога да направя с маховика, ако го олекотя дали ще стане по-добре :?:


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Нед 23 дек 2007 23:04


батко има теми дали дизеловите кутии стаат.прегледай ги .струва ми се че идеята на колегата за кутия от 1.6 гт е по0добрия вариант.


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Пон 24 дек 2007 5:39


на едини4ка гти ако не се лажа е с фм=4т а 4т е мноооооо далга скоростна кутия и кои те лъже 4е от дизел са по каси боб да яде :D само на 4истия дизел може да са по каси но на турбо дизла са си бая далги ,ако се сложат в слу4ея на бензинка направо безкраиииини :wink:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пон 24 дек 2007 10:38


Само незнам откъде стигна до извода че ФМ кутията е като 4Т ;)
ФМ е с много къси предавки затова се слага на малък като кубатура мотор за да може да компенсира вървежа откъм скорости.Без тях е загинал..


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пон 24 дек 2007 13:11


Ето ги двете кутий! А относно засилването на мотора има доста варианти зависи само от бюджета :lol:
4T диф-3.89 ,1ва-3.45,2ра-1.94,3та-1.29,4та-0.91 ,5та-0.71
FD диф-3.89,1ва-3.45,2ра-2.12,3та-1.44,4та-1.13,5та-0.91


vladi_racing
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот vladi_racing » Пон 24 дек 2007 18:19


Ами на моя приятел дизела е без турбо...Сега ще си зема такава кутия искам да видя как ще е ускорението. Маховика ще зема да го олекотя малко да видя да ли ще се развърта по-добре. Мотора ми е 1.8 95 коня незнам защо но в каталога пише толкова щото става дума за кабрио Golf 1.


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Пон 24 дек 2007 19:38


те тоя мотор и на широкото го водят 95 к.с. ама ти смяташ да го разхвърляш целия мотор ли :?: щото ко смяташ да олекотяваш маховика ще е полесно повтарям полезно да се закара после монтиран ра коляновия вал и да се балансират и двете неща :D


vladi_racing
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот vladi_racing » Пон 24 дек 2007 21:41


Баланса на 100% трябва да се направи щото може да има фалчета...Освен това намаляне на камерата, повишаване на компресията мисля, че ще е добре ам???


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пон 24 дек 2007 22:09


Ще е добре да сгъстиш с бутала вместо да пилиш главата. От ПБ или АБС намери, те са с по плитки камери от твоите.


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Пон 24 дек 2007 22:40


vladi_racing написа:Ами на моя приятел дизела е без турбо...Сега ще си зема такава кутия искам да видя как ще е ускорението. Маховика ще зема да го олекотя малко да видя да ли ще се развърта по-добре. Мотора ми е 1.8 95 коня незнам защо но в каталога пише толкова щото става дума за кабрио Golf 1.


колега изчети внимателно темите относно скоростите , скоростните кутии и прочие и не прави неща за които само си чувал а реално не знаеш какъв ще е ефекта от цялата трансплантация която си намисли защотото ефекта е поразяващ а именно кръгла нула да не казвам че и по зле ще ти стане колата , чети внимателно ползваи търсачката и тогава се впускаи в подобни приключения мои съвет а ти каквото решиш си го прави и сподели опит :wink:


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Пон 24 дек 2007 23:29


Stenly написа:Ще е добре да сгъстиш с бутала вместо да пилиш главата. От ПБ или АБС намери, те са с по плитки камери от твоите.


много съм ЗА за тази идея, а по главата порт и полиш пък ко ти се занимава може и по големи клапани(верно че е голяма играчка и май ше излезе парата колкото за друга глава ама....) :D



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта