Въпрос за колектори на КР

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
lino_
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Въпрос за колектори на КР

Мнениеот lino_ » Пон 24 дек 2007 19:39


Този колектор е правен за абф въпроса ми е ще стане ли на кр?
http://images22.snimka.bg/004779518.jpg
също колектор от абф става ли без преправяне на кр?




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 24 дек 2007 20:41


Аз знам че абф-ския става на КР.. мисля че oHua може да каже за какво иде реч.. но аз знам че стават.. !


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пон 24 дек 2007 21:00


Абсолютно съвместими са от двата мотора, само че тоя колектор го запазих вече и чакам колегата да ми го прати :D


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 24 дек 2007 21:04


Vizor написа:Аз знам че абф-ския става на КР.. мисля че oHua може да каже за какво иде реч.. но аз знам че стават.. !
Става но иска леко преправяне понеже опира в рейката,иначе захващането към главата е 1:1 :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 24 дек 2007 21:20


Е.. значи не съм го излъгал човека.. знам че главите са 1:1 даже кр-ската глава на абф-ско долнище читаво направена знам че понавървява..

еми колега.. изтърва колектора докато се чудиш :lol:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пон 24 дек 2007 21:31


Vizor написа:Е.. значи не съм го излъгал човека.. знам че главите са 1:1 даже кр-ската глава на абф-ско долнище читаво направена знам че понавървява..

еми колега.. изтърва колектора докато се чудиш :lol:

Тва е доста спорно ,доста съм изчел в чуждите форуми за коя е по добра глава абфската или крската и извода е че и двете си имат плюсове и минуси на едната всм. порт е по добър , на другата изпускателния, абф-ската е с по добри валове, абе общо поне според мен най добрата комбинация е кр-ска глава с абф-ски валове по възможност два изпускателни и леко згъстяване и би трябвало да има приятен ефект ако се мапне добре.....А иначе за колектора мога да кажа че при абф-а тва е едно от нещата които отпушват яко (ако е хубав) ,има доста голфета дет само с колектор качват по 12-13кс.Даже има и тука мерени на килъргти само с колектор(отдавна беше) даде 144кс на гумите в проспийд....


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 24 дек 2007 21:34


там май не е на гумите ама както и да е .. стига сме спамили отговорихме му на човека :)


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пон 24 дек 2007 21:38


На гумите е, на гумите е :wink:


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Пон 24 дек 2007 22:43


само с генерация оригинална примерно суперспринт може да се постигне този ефект абсолютно съм съгласен :)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 25 дек 2007 14:02


Golf 3 1.8 написа:На гумите е, на гумите е :wink:



Не знаех че в проспийд диното им мери на гумите.. :lol: проблема е друг.. че и те не знаят :lol:


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Вто 25 дек 2007 14:17


Става от АБФ на КР, просто малко по ниско идва самия мотор на КР-а и както каза някой отгоре ше дрънка по рейката.


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Вто 25 дек 2007 15:00


Причината за опирането е по високия АБФ-ски блок.С монтиране на планка или транспортна лента с височина 1,5-2мм под задния тампон на мотора,проблема с опирането се решава.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 25 дек 2007 15:13


... айде и аз да се изцепя :) тези колектори от снимката са ...... ТОТАЛНО СГРЕШЕНИ

Определено ако се монтират читави такива има осезаем ефект....


Потребителски аватар
h4p
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 23:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот h4p » Вто 25 дек 2007 15:47


сега остава само да кажеш кое е сгрешеното :gruebel


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 25 дек 2007 16:03


h4p написа:сега остава само да кажеш кое е сгрешеното :gruebel


загледай се в ръновете и изходите на главата..... някакви разлики?
да не говориме за дължината....... В случая оригиналната е в пъти по-добра от тази!!!!!!!! има и термо...... абе няма смисъл от нея!!!!! МОЕ МНЕНИЕ!!!!!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта