Тунинг на Г2 Дизел

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Тунинг на Г2 Дизел

Мнениеот brabus » Чет 30 юни 2005 11:22






Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Чет 30 юни 2005 14:26


WOW! Колко ли километара ще изкара мотора с 26psi :)


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 30 юни 2005 16:27


rusty написа:WOW! Колко ли километара ще изкара мотора с 26psi :)

500 km преди да се случи това:
Изображение
Доколкото разбрах двигателят е прегрял. Освен това е бил БЕЗ интеркулер, а толкова голям бууст без интеркулер не е повлиял добре. По думите на човека преди да изгърми двигателя е късал VR6-ици. И е вдигал над 6000 об/мин... :shock:
Явно 1.6 ТД мотора има доста голям потенциал bowdown


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Чет 30 юни 2005 16:47


Да сега прочетох и по нататаък. Мисля че с металната гарнитура от 1,9Д и по добро охлаждане на маслото ще изкара 100 000км с 1,9бар. Аз в момента съм с 1,2 бар, разликата е фрапираща, разбира се с интеркулер.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 30 юни 2005 16:55


Мдам и аз мисля да си поиграя (ако може на моя двигател, че нещо не мога да намеря wastegate-a), разбира се без да прекалявам като този. Освен това мисля да сложа и по-широки тръби на ауспуха. Интересно ми беше какъв ли звук вади без гърнета дизела? За съжаление не беше качил филмчета..


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Чет 30 юни 2005 21:01


@ACCELERATOR: Wastegate трябва да е на турбото, зависи дали е Гарет или ККК, на ККК е интегрирано- просто навиваш болтчето по навътре, както и това на изпусквателният клапан на всмукателната тръба препорачително на малки стъпки. С Гарет не съм си имал много работа, мисля че трябва да се сложи по стегната пружина, във всеки случай ККК издържа на по голямо налягане. На МК2 е К14 6000- 1,3бар мах. ако не е омаслен. Ако е омаслен по добре не си играй.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 30 юни 2005 22:10


Моето е ККК, но не знам дали е К14, защото е двигател 1V, на които турбото е малко по-малко от на обикновенните ТД-та. Все пак може и да се бъркам, защото доколкото знам ККК по принцип са по-малки като размер от Гарет.
Иначе турбото мисля, че е добре, защото като цяло маслото не ми го пипа. Има малко омасляване по маркуча отвътре като се свали, но мисля че е в рамките на нормалното, защото досега не съм виждал турбо, което да не изкарва поне малко масълце.


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Пет 01 юли 2005 0:09


1V e ECODIESEL- олекотената версия, не съм сигурен дали има маслено охлаждане под буталата, 60 коня е нали? Може би е по добре да не го пипаш, не знам, нека майсторите тука във форума да кажат.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Пет 01 юли 2005 9:22


Има. Всички дизели с турбо, независимо дали са екодизел или не имат такова охлаждане. Разликата е в горивната помпа - екодизелите нямат джаджата, която обогатява горивото в зависимост от бууста. Нещо като гъбка в/у помпата.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 01 юли 2005 14:36


не е лесно да си малумен като тоя тип.......тоя кво си мисли че тия двигатели са направени от бетон ли?


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Пет 01 юли 2005 14:57


Абе по принцип издържат на такова нещо, но с 2.6 бара бууст без интеркулер е нормално да прегрее двигателя. Освен това това е бил двигател на 200000++ км без абсолютно никакви доработки :roll:


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пет 01 юли 2005 20:57


аз на тоя двигател му давам 5км на пълна газ и след това lupe ще си турси буталата в картера mhihi



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 137 госта