Турбина IHI VF12

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Турбина IHI VF12

Мнениеот Vizor » Нед 16 дек 2007 20:47


Предлагат ми една такава на добра цена. Може ли някой да даде акъл (от по акълестите ора тука) дали ще издържи на 0.6 на един КР ? или ще му дойде мъничка на машинката ? Ако да .. кажете да одя да я вземам че може и да не ме чакат мене..




Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Пон 17 дек 2007 10:50


ей разкости мазератито на момчето ли ве палавник mhihi


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Пон 17 дек 2007 11:40


Визоре, да не би Чичко Гугъл да е в почивка покрай коледа???


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 17 дек 2007 12:04


Ники намерих ама нещо се прецака нета и не можах да пиша.. след половин час отивам да я купувам :wink: мисля че ще ми е перфектна като за начало.. пък и за толкова пари.. и счупена да е ще си направя пепелник :wink:


Потребителски аватар
duff
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 12 мар 2007 15:19
Автомобил: Seat Cordoba Coupe
Двигател: AEE
Местоположение: Благоевград

Мнениеот duff » Пон 17 дек 2007 14:04


Vizor написа:Ники намерих ама нещо се прецака нета и не можах да пиша.. след половин час отивам да я купувам :wink: мисля че ще ми е перфектна като за начало.. пък и за толкова пари.. и счупена да е ще си направя пепелник :wink:


намирисва ми на проект-че :D :wink: :P


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Пон 17 дек 2007 15:20


Много добра турбина :!: Идеална за писти, нелагава :wink: Кви пари ти я дават? :roll:


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Пон 17 дек 2007 16:20


Бизоре, дай снимка да видим пепелника :wink:


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Пон 17 дек 2007 16:32


Stefan написа:Бизоре, дай снимка да видим пепелника :wink:
mhihi не бъди толкова черноглед. Може пък да е читава


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Пон 17 дек 2007 16:35


Хехе, проектче се заформя май! :)


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 17 дек 2007 17:14


Така .. нарочно не взех в момента турбината колегата каза че ще ми я запази ;) тази вечер ще ми прати снимки на кулера .. и 2-те са подарък цени.. какво да ви говоря колегата е ебати пича..!!!!

турбината има само един дефект.. с вътрешен wastegate е и леко е пукната черупката откъм waste-то .. колегата каза че дълго време е карана така без проблеми. .не е пукната на шибано място.. може ли да се сложи 1-2 точки аргон там ? защото за цената си си заслужава.. не искам да я пиша щото ще ме биете що не съм я взел..
луфт има съвсем мъничък.. почти не се усещаше.. та общо взето други кусури няма..
кулера не е много голям но е на добра ценичка..
ще пратя снимки довечера да скивате за какво иде реч.. :wink: живи и здрави да се надяваме че до края на годината ще съм събрал всички необходими части ;)


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Мнениеот MITKOGOLF » Пон 17 дек 2007 19:21


Продължавай в същия дух колега


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Пон 17 дек 2007 20:14


Успех Визоре :beer


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 17 дек 2007 20:43


Stefan написа:Успех Визоре :beer


Ще ми е нужен..

та .. някой ще каже ли за заварката.. не е много цепнатината точно към частта за wastegate-а ? дали ще издържи заварката.. то ще е да покрие леко поне цепнатината .. нищо сложно няма да е толкова..
ако има някой идея да казва.. аз турбината съм я купил вече един вид.. на колегата му каазх че 100% я взимам и няма да се отметна от думите си.. чакам тази вечер снимките на кулера


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пон 17 дек 2007 22:22


Сложи външен гейт на буст и не се занимавай. Вътрешния и без това не можеш да го управляваш прецизно, ако е на вакуум клапан.
Ако проблема е само в пукнатина около гейта (и не се разширява към работното колело) не се занимавай със заваряване, поне засега.


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Пон 17 дек 2007 22:56


Визоре я дай неколко снимки на турбината да виим за ко иде реч тая пукнатина.
kam_tod написа:Вътрешния и без това не можеш да го управляваш прецизно, ако е на вакуум клапан.
..

я кажи за какво иде дума тоя вакуум клапан. щото имам аз ена турбина (тя нее мноо читава ма просро съм фен и си я пазя като макет) та тя е с вътрешен гейт и до колкото знам гейта трябва да е затворен и налягане от всм. колектор да го отваря на определено налягане(в зависимост от това дали ше е с калибрована пружина или ше е с мека пружина и кранче за регулиране на налягането).
а при мойта гейта е постоянно отворен и кат го натисна да затвори и си сложа приста на дупчицата за маркучлето на гейта и си остава така семек е на вакуум . ма как действа тогава?? :lol: :?: :roll:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта