Тунинг на Г4 ТДИ 110 коня

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Тунинг на Г4 ТДИ 110 коня

Мнениеот mladvampirTDI » Пон 04 юли 2005 13:34


Един познат има мерак да пипа по глофа, та се чудя какво би могло да пипне. За чиповете съм чувал че са измислена работа, а за друго не знам. Дайте идеи какво може да се направи!




Потребителски аватар
HF
Мнения: 496
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 0:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HF » Пон 04 юли 2005 14:40


специално при турбо двигатели има ефект от чипа. при теб може да стане 130кс, вместо сегашните 110, но според мен това натоварва повече турбото и му скъсява живота. така че по-добре нищо не му прави.


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пон 04 юли 2005 15:42


HF написа:но според мен това натоварва повече турбото и му скъсява живота.
Дааам точно така вдига до 30% мощността но на турбото му се скасява живота яко,особено ако ти е тежка десницата :lol:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 04 юли 2005 18:12


Да направи изпускателната система след турбото , да сложи 55-60мм тръби и едно гърне хубаво и ще литне....

за турбото няма ядове, стига да се знае в кви диапазони работи и на колко бара, докато има да влиза хубаво масло по лагерите ще го бъде 8)


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Пон 04 юли 2005 18:30


Спортни тръби на дизел :dontknow: не съм сигурен дали ще звучи добре.По-добре си сложи един чип,при турбо колите има осезаем ефект.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 04 юли 2005 20:02


Много ясно че тръбите ще му помогнат, по принцип оригинално е направено да има обратна тяга( газовете не излизат веднага а малко по бавно, натрупват се) със спортни тръби няма да има такова нещо и турбото ще се върти по добре и няма да го забавя като сменя скорости......


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Пон 04 юли 2005 20:05


Чудя се дали компютъра не може да се замени с такъв от по-мощните ТДИ-та?


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пон 04 юли 2005 20:08


Пишете , пишете , аз слушам :roll:
После ако успеете да забележите как едно червено Vento 1.9 TDI
прелита по светофарите , да не се чудите кои е :lol:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 04 юли 2005 20:20


Би трябвало, на 110 и на 130 моделите има разлика в електрониката само иначе са еднакви, следователно би трябвало да стане с комп от 130 кончета :lol:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пон 04 юли 2005 20:37


Е да ама то бууста на турбото ли е по як на тия мотори че ще слага комп. от тях.То ако и при трите надува еднакво няма смисъл!Не знам за това питам!


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пон 04 юли 2005 20:58


prj57 написа:Би трябвало, на 110 и на 130 моделите има разлика в електрониката само иначе са еднакви, следователно би трябвало да стане с комп от 130 кончета :lol:

Има големи разлики като за начало 130к.с. е помпа дюза :D


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Пон 04 юли 2005 21:24


Vladko написа:
prj57 написа:Би трябвало, на 110 и на 130 моделите има разлика в електрониката само иначе са еднакви, следователно би трябвало да стане с комп от 130 кончета :lol:

Има големи разлики като за начало 130к.с. е помпа дюза :D


А този дето е 110 с какво е , с Генератор турбо ли. :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пон 04 юли 2005 21:51


има минимална разлика в турбините но може да се пренебрегне, слагай чип не мисли много


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 04 юли 2005 23:21


слагаи чип и и голям кулер, след 30 40000км кат духне тва турбо ша си слоиш една идея то голямо и си готов!!!


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Пон 04 юли 2005 23:38


110 к.с. е с нормална тубина (с бууст) а 130 е с ВГТ (вариационна геометрия на турбината) (извинявам се за лошият превод), според мене 110 к.с. двигателя единствено с чип може да се тунингова, както горе беше написано има и значение изпускателната и всмукателната система, за по голям интеркулер не е много добре може да промени режима на работа на компютъра и двигателя ако не е педпрограминран.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 138 госта