Отрязани пружини
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Пон 22 яну 2007 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Отрязани пружини
Здравейте,отрязах преди доста време пружините на моя голф - 2, но вози много дървено ако е неравен патя,дори не говоря за дупка.Въпроса ми е и със спортни пружини ли ще е същото,защото сега направо таблото ми дрънчи по тия пътища.Какво окачване мога да сложа,че да вози по-меко?Мерси предварително за съветите.
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Няма начин да не друса ако искаш да си нисък , но няй вероятно ,ако си вземеш истинско окачване комплект, ще вози по добре от сега!
Последна промяна от Golf 3 1.8 на Пет 18 яну 2008 13:18, променено общо 1 път.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
според мен с тези пружини са ......... мамата на амортесиорите вече
за това по добре се консултирай с някой (къде и колко ще ти струва) да си вземеш едно читаво окачване (дори 2-ра ръка има из форума на доста добри цени) и ще се родиш 2-ри път
mod edit: Li4o
П.П. личо сори бате не съм обърнал внимание че е била някоя глупост..
за това по добре се консултирай с някой (къде и колко ще ти струва) да си вземеш едно читаво окачване (дори 2-ра ръка има из форума на доста добри цени) и ще се родиш 2-ри път
mod edit: Li4o
П.П. личо сори бате не съм обърнал внимание че е била някоя глупост..

-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца

- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Много зависи колко и как са срязани тия пружини ,а и не по-малко е важно какви са били и пружините преди да се срежат!Вариантите са няколко,няма да се впускам в обяснения ама от опит ще кажа и на теб ,казвал съм го много пъти:Няма нищо лошо да се среже една витка от предните пружини обаче в долния край на пружината,една витка точно се равнява на 2 см от общата дължина на пружината,вече от това каква е и колко е висока и корава зависи с колко ще се свали колата.Ако целта ти е леко сваляне просто си намери пружини от Г3 ГТИ по-ниски са с около 2 см от на стандартните Голфове,рязането поне според мен е по-добрия вариант ако ще се ползват стандартни амортесьори отколкото да се слагат спортни/ниски и меки/ пружини.Спортните пружини работят по различно от нормалните и са да се комбинират само със спортни амортесьори.Разликата е в диапазона на работа на амортесьора и пружината - трябва и двете да раотят в един диапазон за да има ефект.
Иначе комбинацията от обикновени амортесьори и спортни пружини особено свалящи с 6 см или 60 мм се получава люлеене на колата при преминаване по неравности освен това возията е твърда ,стабилноста е нулева.При тази комбинация вероятноста да изтърват амортесьорите е много голяма!
Като обобщение ако търсиш меко возене и да караш по каменисти местности слагай стандартни пружини със маслени амортесьори по възможност да са нови.Ако търсиш стойка и по-голяма стабилност на колата при по-агресивно каране пружини от Г3 ГТИ и газови амортесьори пак по възможност нови.И накрая ако си състезател или се проявяваш като такъв ,тогава слагаш спортно окачване най-добре комплект оптималния вариант за нащите пътища е 40/40.Това окачване ще ти свали колата с 4 см отпред и с 4 отзад.Има и още по-краен вариант ,спортно окачване което сваля с 6 см отпред и 4 отзад ,и при двата варианта комфорта е на последно място освен това ако се насочиш към него си помисли добре и научи всички дупки по пътищата където минаваш най-често
Ако имаш още въпроси питай с каквото можем ще помагаме!
Иначе комбинацията от обикновени амортесьори и спортни пружини особено свалящи с 6 см или 60 мм се получава люлеене на колата при преминаване по неравности освен това возията е твърда ,стабилноста е нулева.При тази комбинация вероятноста да изтърват амортесьорите е много голяма!
Като обобщение ако търсиш меко возене и да караш по каменисти местности слагай стандартни пружини със маслени амортесьори по възможност да са нови.Ако търсиш стойка и по-голяма стабилност на колата при по-агресивно каране пружини от Г3 ГТИ и газови амортесьори пак по възможност нови.И накрая ако си състезател или се проявяваш като такъв ,тогава слагаш спортно окачване най-добре комплект оптималния вариант за нащите пътища е 40/40.Това окачване ще ти свали колата с 4 см отпред и с 4 отзад.Има и още по-краен вариант ,спортно окачване което сваля с 6 см отпред и 4 отзад ,и при двата варианта комфорта е на последно място освен това ако се насочиш към него си помисли добре и научи всички дупки по пътищата където минаваш най-често

Ако имаш още въпроси питай с каквото можем ще помагаме!

-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Пон 22 яну 2007 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Мерси за отговорите
Някой може ли да ми каже от къде да потърся за спортно окачване илиз а газовите амортисиори и гти - пружини?
-
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
И аз съм с Г2. Купих го със жълти конита отзад с маслените амортисиори, а предните ми бяха срязани с една навивка колкото да не стърчи предницата.Задницата ми стои мн добре в завоите за сметка на предницата която се сучеше накъдето я завлече гравитацията
.Преди 2 дена си сложих отпред червени пружини от Сеат Ибиса, определено вече стои по добре на пътя, само че вече ще ми тр и амортисиори за отпред понеже стока идват мн дълги...някой да има някаква идея за амртосиори?

- Stefan
- R.I.P Madcap
- Мнения: 18394
- Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
- Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе/Пампорово
Re: Мерси за отговорите
batence81 написа:Някой може ли да ми каже от къде да потърся за спортно окачване илиз а газовите амортисиори и гти - пружини?

- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Според мен добра комбинация са 4 газови амортисьора и 4 спортни пружини - зелени, жълти, червени или лайняни, кви ти дойде, по-добре ше е от сега! А повечето спортни амортисьори са просто газов амортисьор с по-къс ход, боядисан жълт например! Под спортен амортисьор разбирам, като на един приятел на двойката, Билщайн амортисьори и пружини, 40мм стъбло, заводското е 20мм, като возия е адската каруца, ма спортно окачването, неговото даже е пистово не виждам какъв комфорт може да се търси!
Аз съм се возил в Ево8 и там е твърдо, но това е заводското окачване, возил съм се и на Ево 8 група Н, там си е същото като в Голфа, е зависи как ги регулираш, то онова са амортисьори за над 10 000евро комплекта!
Пак ти казвам, газови и спортни пружини, аз такъв избор съм направил за моя, само търся две предни червени пружини! А за зимата съм си приготвил 4 маслени амортисьора и трябва да си намеря 4 пружини от Пасат, доста дебели витки имат и са твърдички, да ги резна до дължина на нормалните за Голф, че по снеговете да ти е ниска колата ... мерси!

Пак ти казвам, газови и спортни пружини, аз такъв избор съм направил за моя, само търся две предни червени пружини! А за зимата съм си приготвил 4 маслени амортисьора и трябва да си намеря 4 пружини от Пасат, доста дебели витки имат и са твърдички, да ги резна до дължина на нормалните за Голф, че по снеговете да ти е ниска колата ... мерси!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта