За някой кон в повече от двигателя - Оettinger

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 23 яну 2008 8:56


защото дойч противно на това което хората си мислят не си пада по мисленето особено ...е пада си повече от другите производители ...но пак е зле ;)




Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 23 яну 2008 10:00


Symptom написа:Аз немога схвана защо дойч ,след като е сложил мотор с върт.момент в ниските обороти, е думнал 4-1 колектор, и то с такива ужасни тръболяци,..то противоречи на всички закони..

Щото разсъждават за предназначението на автомобила от малко по-друга гледна точка например... :wink:


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Сря 23 яну 2008 16:55


8) Темата е интересна, какво разсъждение например е да пренебрегваш законите на физиката,при все,че цялото возило е подвластно на тая пуста физика:) Примерите са много, и изпуск.колектор е един от всичките :) Колегата Li4o на какво мнение е :) Напрактика колата е направена да харчи гориво, това е единственото обяснение :) Много факти говорят за това :) Или пък средство за придвижване от точка А до Б...ама това пък обезсмисля много неща :)


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 23 яну 2008 19:28


Symptom написа:8) Темата е интересна, какво разсъждение например е да пренебрегваш законите на физиката,при все,че цялото возило е подвластно на тая пуста физика:) Примерите са много, и изпуск.колектор е един от всичките :) Колегата Li4o на какво мнение е :) Напрактика колата е направена да харчи гориво, това е единственото обяснение :) Много факти говорят за това :) Или пък средство за придвижване от точка А до Б...ама това пък обезсмисля много неща :)

Колега, един автомобил се прави предимно, за да се продава повече и да отговори на потребностите на по-широк кръг потребители, а масовия потребител, малко го интересува с какъв колектор е 90 коньовия мотор на Голф3 - или с две думи всичко е пазарна политка - не е лесно да правиш и продаваш автомобили и да задоволиш изискванията на тези, които ще го купят....още повече да отговориш на очакванията като крайна цена и да се бориш с конкуренцията и т.н.
Не знам дали разбираш какво се опитвам да обясня ;)


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 23 яну 2008 20:17


с две думи..:
едно пилене на всмук колектор примерно струва 5 евро повече..
за 200 хиляди произведени колектора... 1 млн евро...

и кат събереш всичко да е пипано пипано та изстискано..
се получава цена като за супер спортен автомобил, и няма кой да го купи ;)


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 23 яну 2008 21:04


а те това е истината ..всичко е в името на икономията........


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Сря 23 яну 2008 21:28


8) Бе то аз разбирам какво казваш.Абе то дойч мисли за тунерите,..прави коли с ресурс,да има с какво да се занимаваме после :) И Алфа Ромео правят коли пък си имат хубави колектори :wink: ,баш как си трябва,неще да е само икономия:) Така пък е по интересно ,да видиш ,че със собствен труд и знания воилото е станало по оптимизирано,.


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Сря 23 яну 2008 21:40


добре де за АБС пише 12.2 секунди 0-100 за автоматика.аз с мой дет не е барам пак си ги прая за толкова на D и на спортния режим пък с постоянните скорости 1,2,3 даже за малко над 11 секунди.но както и да е.иначе хубаа информациика така за между другото :D


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 23 яну 2008 21:56


Symptom написа:.Абе то дойч мисли за тунерите,..прави коли с ресурс,да има с какво да се занимаваме после :)

Хи хи - и за това с ресурса си има икономическо обяснение, ама хайде стига на тази тема, че яко оспамихме... :oops:


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Сря 23 яну 2008 23:00


martineli написа:добре де за АБС пише 12.2 секунди 0-100 за автоматика.аз с мой дет не е барам пак си ги прая за толкова на D и на спортния режим пък с постоянните скорости 1,2,3 даже за малко над 11 секунди.но както и да е.иначе хубаа информациика така за между другото :D


Хаха, а смяташ ли грешката в километража? Мерил съм моя с GPS и е със 5-6 км/ч напред от истината. ;)

Последна промяна от didoriginal на Сря 23 яну 2008 23:08, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 23 яну 2008 23:04


на приятел 2е-то до 140 беше перфектно .. нататъка бъркаше 5-6 км..(пасат..)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта