МК2 8VT

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК2 8VT

Мнениеот itni » Съб 17 яну 2009 9:52


madcap написа:Ще стане, само мерак и повече инат да има, те убавите работи малко по бавно стават :bowdown


Напълно съм съгласен! 8)




Потребителски аватар
golf II gti
Мнения: 483
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
Автомобил: Jetta GL
Двигател: RP
Местоположение: Сливен

Re: МК2 8VT

Мнениеот golf II gti » Съб 17 яну 2009 20:23


Ако не ти се играе да правиш нов колектор вземи от 1.9ТД.Пасва идеалноСамо фланеца към турбото трябва да нагласиш.Аз в момента слагам турбо на моя ПФ и съм с такъв колектор.Турбото направо заспа.С този колектор седи малко по надолу и не пречи на смукателните тръби.Незнам как си го решил,но предполагам ще си оригиналните смукатели.Така като гледах снимките седи доста на горе турбината и ми се струва,че ще пречи на смукателе.Може и да греша :D
Подължавай все така и успех с начинанието


Потребителски аватар
golf II gti
Мнения: 483
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
Автомобил: Jetta GL
Двигател: RP
Местоположение: Сливен

Re: МК2 8VT

Мнениеот golf II gti » Съб 17 яну 2009 20:51


Колега на какво Фи мислида пускаш изпускателната генерация.Аз в момента съм на този етап и се чудя дали да не е 63 или 76мм.


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК2 8VT

Мнениеот itni » Съб 17 яну 2009 22:52


golf II gti написа:Ако не ти се играе да правиш нов колектор вземи от 1.9ТД.Пасва идеалноСамо фланеца към турбото трябва да нагласиш.Аз в момента слагам турбо на моя ПФ и съм с такъв колектор.Турбото направо заспа.С този колектор седи малко по надолу и не пречи на смукателните тръби.Незнам как си го решил,но предполагам ще си оригиналните смукатели.Така като гледах снимките седи доста на горе турбината и ми се струва,че ще пречи на смукателе.Може и да греша :D
Подължавай все така и успех с начинанието


За колектор от ТДИ - обсъждано е това вече на предишните страници.

Колектора ще е къстъм, щото фланеца на турбината е кекав...няма как. Ти с каква турбина си?

golf II gti написа:Колега на какво Фи мислида пускаш изпускателната генерация.Аз в момента съм на този етап и се чудя дали да не е 63 или 76мм.


Тоя въпрос е малко сложен и зависи от много неща...при мен ще е 60 от край до край. Хубаво е ако имаш възможност да го направиш постепенно да се увеличава диаметъра, но с малки разлики между стъпките. Важното е да не се намаля от това което излиза от турбината.

Постни някакви снимки на твоя проект, явно е сходен. Ще се получи добро сравнение!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК2 8VT

Мнениеот The_Machine » Нед 18 яну 2009 12:55


itni написа:
The_Machine написа:Аре бе, Ванка, де се изгуби :smackbum :)

Мотора палил ли си го въобще откакто реши, че ще го турбинираш :)


Ееее...кви са тези въпроси сега :oops:
Учих се да заварявам с аргон, затова се забавиха нещата. А и после докато организирам апарата за заваряване мина доста време. Нов колектор трябва, че "прототипа" се е спукал от много експерименти :lol:


Ноу офенс :)

Нали беше казал, че ще е дипломен проект и предположих, че ще гониш да го свършиш до есента... :)
Някакъв краен срок имаш ли по принцип за "показването" му? :)

Успех... ВИГ заваряването е сложна материя ;)


Потребителски аватар
golf II gti
Мнения: 483
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
Автомобил: Jetta GL
Двигател: RP
Местоположение: Сливен

Re: МК2 8VT

Мнениеот golf II gti » Нед 18 яну 2009 14:06


На мен ми казаха да пуна изпускателите с Фи поголямо от 70мм.но аз още се чудя дали да не е на 63мм.Аз съм с турбина от рожър 220 купе.той е на 20 коня,но незнам какъв моделе турбото.иначе марката е гарет.юе направя няколко снимки и ще ги пусна да видиш при мен как става :D


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК2 8VT

Мнениеот itni » Пон 19 яну 2009 15:24


The_Machine написа:Ноу офенс :)

Нали беше казал, че ще е дипломен проект и предположих, че ще гониш да го свършиш до есента... :)
Някакъв краен срок имаш ли по принцип за "показването" му? :)

Успех... ВИГ заваряването е сложна материя ;)


То това мина вече - защитих и инженер станах даже с голфа :lol: Сега на магистърската дипломна работа ще трябва да е в движение вече, че поне някоя реална графика да покажа...

А за заваряването съм напълно съгласен, особено при минусови температури :D

golf II gti написа:На мен ми казаха да пуна изпускателите с Фи поголямо от 70мм.но аз още се чудя дали да не е на 63мм.Аз съм с турбина от рожър 220 купе.той е на 20 коня,но незнам какъв моделе турбото.иначе марката е гарет.юе направя няколко снимки и ще ги пусна да видиш при мен как става :D


Дай да видим снимките...кой я прави колата? Така като гледам с това турбо би трябвало да стане приятна кола. Това на теория разбира се!


Потребителски аватар
golf II gti
Мнения: 483
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
Автомобил: Jetta GL
Двигател: RP
Местоположение: Сливен

Re: МК2 8VT

Мнениеот golf II gti » Пон 19 яну 2009 17:26


Ами надявам се да стане приятен автомобил.Аз и повече неискам.Колата си я правя аз,а чичо ми ми помага.Той има автосервиз в сливен и я правя там.Колата сега е при майстора и като дойде ще направя снимки и ще ги пусна да видиш как е станало :D


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК2 8VT

Мнениеот itni » Пон 19 яну 2009 21:39


Инцидентно се сдобих с изпускателен колектор :mrgreen:

Дано това да ускори малко процеса


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК2 8VT

Мнениеот itni » Чет 22 яну 2009 13:44


Ей го на :lol:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Тук се вижда с колко се различава от фланеца на К16-ката...
Изображение

Главно разликата е в отворите за болтове/шпилки.

Ще отивам да го пробвам днес-утре и да му изработя преход и така. Утре взимам едни временни гуми да го пусна от стойките, че виси там от 2 месеца.

Запълвам си времето с каквото мога, че много студено в гаража и не става за запояване... mhihi


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК2 8VT

Мнениеот itni » Чет 22 яну 2009 16:48


С колектора ще станат нещата и то много добре даже mhihi

Изображение

Турбинката застава точно, където трябва! Най-сетне нещо да е като хората!

За награда...

Изображение

Толкоз за днес...живот и здраве събота ще е екшън :mrgreen:


Потребителски аватар
vladikk
Мнения: 240
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 1:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Сливен

Re: МК2 8VT

Мнениеот vladikk » Съб 24 яну 2009 15:53


:bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown

Евала колега!!!


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: МК2 8VT

Мнениеот alpine » Съб 24 яну 2009 17:37


честито :banana Следващия път като дойда в София искам да се возя / карам :Mr Green Fun


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК2 8VT

Мнениеот itni » Нед 25 яну 2009 13:54


alpine написа:честито :banana Следващия път като дойда в София искам да се возя / карам :Mr Green Fun


Но проблемо, приятелю!

Кажи как се монтират седалки от МК3 на МК2?


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: МК2 8VT

Мнениеот alpine » Нед 25 яну 2009 15:33


Нямам под ръка снимка но ще се опитам да обясня : седалката се крепи на 3 главни точни - отпред механизма за заключване напред<->назад и двете задни крачета вътрешно от към тунела и външно от към прага . Между мк2 и мк3 разликата е единствено че релсата на мк3 е по изнесена към прага (външното краче е по навън). Идеята е че трябва да резнеш крачето на мк3 седалката и да го завариш по навътре .
Сваляш мк2 седалките и мериш разстоянието между двата крака . Избираш еднакви точки и на мк3 седалката и мериш разстоянието :arrow: разликата е разстоянието с което местиш крачето на мк3 седалката навътре .



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта