madcap написа:Ще стане, само мерак и повече инат да има, те убавите работи малко по бавно стават
Напълно съм съгласен!
madcap написа:Ще стане, само мерак и повече инат да има, те убавите работи малко по бавно стават
golf II gti написа:Ако не ти се играе да правиш нов колектор вземи от 1.9ТД.Пасва идеалноСамо фланеца към турбото трябва да нагласиш.Аз в момента слагам турбо на моя ПФ и съм с такъв колектор.Турбото направо заспа.С този колектор седи малко по надолу и не пречи на смукателните тръби.Незнам как си го решил,но предполагам ще си оригиналните смукатели.Така като гледах снимките седи доста на горе турбината и ми се струва,че ще пречи на смукателе.Може и да греша
Подължавай все така и успех с начинанието
golf II gti написа:Колега на какво Фи мислида пускаш изпускателната генерация.Аз в момента съм на този етап и се чудя дали да не е 63 или 76мм.
itni написа:The_Machine написа:Аре бе, Ванка, де се изгуби
Мотора палил ли си го въобще откакто реши, че ще го турбинираш
Ееее...кви са тези въпроси сега
Учих се да заварявам с аргон, затова се забавиха нещата. А и после докато организирам апарата за заваряване мина доста време. Нов колектор трябва, че "прототипа" се е спукал от много експерименти
The_Machine написа:Ноу офенс
Нали беше казал, че ще е дипломен проект и предположих, че ще гониш да го свършиш до есента...
Някакъв краен срок имаш ли по принцип за "показването" му?
Успех... ВИГ заваряването е сложна материя
golf II gti написа:На мен ми казаха да пуна изпускателите с Фи поголямо от 70мм.но аз още се чудя дали да не е на 63мм.Аз съм с турбина от рожър 220 купе.той е на 20 коня,но незнам какъв моделе турбото.иначе марката е гарет.юе направя няколко снимки и ще ги пусна да видиш при мен как става
alpine написа:честито Следващия път като дойда в София искам да се возя / карам
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта