МК2 8VT

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Чет 24 яну 2008 15:36


prj57 написа:Помисли как ще направиш спирачките.....

Ако си взел 5 по 100 отпред, варианта е да сложиш спирачки от 2.0 ГТИ 288мм дискове, имай го предвид тъй като ще има турбо, оригиналната система може да не смогне с допълнителната мощност :wink:


Да. Предните главини, които съм взел са си със апарати и дискове от MK3 16V...не ги знам колко милиметра са :roll: Благодаря за съвета! Отделно и отзад ще е с дискове. Надявам се да стигнат. Все пак колата е около 200 килограма по-лека от тройка.




Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Чет 24 яну 2008 15:42


Stefan написа:Незабравяй да качваш снимки през всичките етапи :wink:


Ще качвам! Просто за момента нищо не правя :( Другата седмица започвам по-сериозно!


group® написа:
prj57 написа:Помисли как ще направиш спирачките.....

Ако си взел 5 по 100 отпред, варианта е да сложиш спирачки от 2.0 ГТИ 288мм дискове...
До колкото разбрах става дума за голф3 gti и само ще допълня, че 288 са юбилейките иначе са 280мм


Значи трябва да са 280 мм. С хубави накладки и хубава спирачна течност мисля, че ще се справят...или по-скоро се надявам :lol:


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Чет 24 яну 2008 15:43


ако намериш 280мм за отпред ще е супер ! Ако твоите не са 280мм , то са 256мм , на първо време си чук :lol:


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Чет 24 яну 2008 15:46


alpine написа:ако намериш 280мм за отпред ще е супер ! Ако твоите не са 280мм , то са 256мм , на първо време си чук :lol:


Ако не стигат направо купувам едни нови. С тия неща шега не бива!


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Чет 24 яну 2008 16:23


нямам опит но на 256мм дискове не слагат ли по малък апарат от този на 280мм ? Мойте 280мм са с бутало 57 - Лукас мисля :roll:


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9875
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Чет 24 яну 2008 16:35


Вие нещо не се разбирате :lol:
алпине той си е взел вече дискове с апарати и т.н. от 16v mk3 най -вероятно 280мм (защото 288мм са рядкост - както казах само на любилейките ги има)
итни - алпина не те разбра май че вече имаш 280мм предни спирачки и затова спомена 256мм
Ох четете бре хора ... оплетохте се яко :lol:


Та по темата ... мисля че 280 ще са ти напълно достатъчни откъм размер ;)
Успех


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Чет 24 яну 2008 16:40


group® написа:Вие нещо не се разбирате :lol:
алпине той си е взел вече дискове с апарати и т.н. от 16v mk3 най -вероятно 280мм (защото 288мм са рядкост - както казах само на любилейките ги има)
итни - алпина не те разбра май че вече имаш 280мм предни спирачки и затова спомена 256мм
Ох четете бре хора ... оплетохте се яко :lol:


Та по темата ... мисля че 280 ще са ти напълно достатъчни откъм размер ;)
Успех


:lol: Мерси за разяснението...разбрахме се най-сетне :beer


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Пет 01 фев 2008 17:52


Едно питане към по-запознатите: колко налягане издържат бутала, биели от G60?


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Пет 01 фев 2008 17:57


group® написа:Вие нещо не се разбирате :lol:
алпине той си е взел вече дискове с апарати и т.н. от 16v mk3 най -вероятно 280мм (защото 288мм са рядкост - както казах само на любилейките ги има)
итни - алпина не те разбра май че вече имаш 280мм предни спирачки и затова спомена 256мм
Ох четете бре хора ... оплетохте се яко :lol:


Та по темата ... мисля че 280 ще са ти напълно достатъчни откъм размер ;)
Успех

:deal :deal Браво на колегата :да:

Разбрахме се ... важното че itni си има хубави спирачки и това е :lol:

п.с. мойте се върнаха от пясъкоструйка следва боя , нови гумички и монтаж :lol: дизел с 280мм mhihi :stll think:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 01 фев 2008 18:05


itni написа:Едно питане към по-запознатите: колко налягане издържат бутала, биели от G60?


Ако не ме лъже паметта 1.2 бара, но за по-сигурно 1 бар ще го кара да лети, ма трябва да си оправиш степента на сгъстяване и други разправий откъм гориво.... електрониката също би трябвала да понесе до към 1.2 бара без намеси (оригиналната на Г60)


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 01 фев 2008 19:16


prj57 написа:
itni написа:Едно питане към по-запознатите: колко налягане издържат бутала, биели от G60?


Ако не ме лъже паметта 1.2 бара, но за по-сигурно 1 бар ще го кара да лети, ма трябва да си оправиш степента на сгъстяване и други разправий откъм гориво.... електрониката също би трябвала да понесе до към 1.2 бара без намеси (оригиналната на Г60)


Оригиналния Диджифант няма да понесе на 1,2 бар, щото Мап сензора му е до 1 бар! Буталата от ПГ на 1 бар нямат никакъв проблем, той заводско работи на 0,65-0,7 бар!


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Пет 01 фев 2008 19:26


ми аз корадото го карах на 1.3 и нямаше проблеми, самоче имах чип на ВВМ и по големи дюзи


G60

Мнениеот G60 » Пет 01 фев 2008 19:57


K_Power написа:
prj57 написа:
itni написа:Едно питане към по-запознатите: колко налягане издържат бутала, биели от G60?


Ако не ме лъже паметта 1.2 бара, но за по-сигурно 1 бар ще го кара да лети, ма трябва да си оправиш степента на сгъстяване и други разправий откъм гориво.... електрониката също би трябвала да понесе до към 1.2 бара без намеси (оригиналната на Г60)


Оригиналния Диджифант няма да понесе на 1,2 бар, щото Мап сензора му е до 1 бар! Буталата от ПГ на 1 бар нямат никакъв проблем, той заводско работи на 0,65-0,7 бар!
буталата държат на 1,2 - 1,3 бара проверено е :wink:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 01 фев 2008 20:27


Те на КР до толкова държат, ПГ би трябвало и малко над тея стойности да понесе! Един приятел си кара 405 дизел, на 1,5 бар, веднъж в годината горе долу пука глава, ама буталата не мърдат!


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Мнениеот Gigabyte » Пет 01 фев 2008 20:36


K_Power написа:Те на КР до толкова държат, ПГ би трябвало и малко над тея стойности да понесе! Един приятел си кара 405 дизел, на 1,5 бар, веднъж в годината горе долу пука глава, ама буталата не мърдат!


Какво TDI ???1.9 или 1.8???



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта