VR6 дросел на АБФ или КР мотор

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

VR6 дросел на АБФ или КР мотор

Мнениеот niikoo_1 » Пет 25 яну 2008 22:36


Някой чувал ли е нещо по въпроса ?
http://videos.streetfire.net/video/716a ... c02d3c.htm

http://videos.streetfire.net/video/84a7 ... e42bdc.htm

Случайно се натъкнах на това клипче в нета. Дросела на АБФ и КР и другите VW 16V май са си достатъчно големи.
Ще има ли някакъв положителен ефект, само от монтирането на по-голям дросел.

Аз си мисля, че не, но нека полавим на тая тема.




Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Пет 25 яну 2008 22:47


мен ми се струва че би требело с по голям дросел да има по голям респонз на газта


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 25 яну 2008 22:55


martineli написа:мен ми се струва че би требело с по голям дросел да има по голям респонз на газта


Май-май и по-кофти преходни режими и ниски обороти...


Потребителски аватар
Boxer
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 0:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boxer » Пет 25 яну 2008 23:01


Според мен теоретично на атмосферен двигател няма да има никакъв ефект, защото оригиналния дросел е изчислен така, че да пропуска толкова въздух колкото дърпа двигателя. По-големия дросел пак ще пропуска същото количество въздух, поради това че двигателя "не иска" повече. При двигатели с принудително пълнене дросела би трябвало да се изчислява както спрямо кубатурата, така и спрямо налягането при което ще работи.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пет 25 яну 2008 23:09


И аз така, мисля, че няма да има ефект, ама гледам хората слагали та реших да го споделя. Пък и от това, което съм видял на 2Е и на АБФ моторите дроселите ми се струват големички.
На КР и ПЛ май са им по малки дроселите и там може да стане зайгравка с всмукател с дросел от АБФ> :roll:


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Пет 25 яну 2008 23:36


при abf по спомен дросела е 60мм при по старите мотори клапите са две 22мм и 52мм я да съберем двете клапи и да видим при кои мотори е по голям дросела
за това че няма да има ефект от по голям=на това да се каже че няма ефект от 4 дросела


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 26 яну 2008 8:30


Идеята е дали ще има ефект, ако се сложи на сток мотор без нищо друго да е пипатно.

Заесно с 4-те дросела се слагат още валове, портва се и куп глупости се правят за да се подобри флоуването. :idea: сами по себе си само от тях нищо няма да стане или и да има някакъв ефект, ще е минимален.


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Съб 26 яну 2008 11:10


Принциппно и аз не знам дали ще има некъв ефект ,ама съм чел по чуждите форуми че му правят порт и полиш на абф-ското тротъл боди. и слагат по голяма клапа.....И казват имало ефект маа.....малко ми е бошлаф не знам :roll:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта