Golf 1.8 75 hp --> 1.8 90 hp?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Нед 17 юли 2005 19:34


Ами значи има начин да стане...




Потребителски аватар
Stranger
Мнения: 165
Регистриран на: Чет 07 апр 2005 16:23
Автомобил: Astra GSi V6
Двигател: X30XE
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Stranger » Вто 16 авг 2005 14:18


Последно значи никой не знае каква е разликата между двата двигателя?Защото, вечен, вечен, ама моя 1,8 75 коня счупи биела и разби блока...и сега съм си намерил един 90 коня само двигател , ама ми казват че няма да ми тръгне на електрониката...

Ако съм чувал ,че разликата между двата двигателя е само във всмукателите и дюзата на инжекциона...Но е съвсем възможно 15 коня да се постигнат чрез всяка една от промените, които описахте...


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 16 авг 2005 16:55


на 90-те коня задължително друга електроника......разрови се, има по морги насам натам..... но ще стане - вервай ми!!! 8)


Потребителски аватар
La4o
Мнения: 187
Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 16:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот La4o » Сря 17 авг 2005 8:26


Ми аз си мисля че има разлика в главите щом е различна степента на сгъстяване gruebel


Потребителски аватар
Stranger
Мнения: 165
Регистриран на: Чет 07 апр 2005 16:23
Автомобил: Astra GSi V6
Двигател: X30XE
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Stranger » Сря 17 авг 2005 15:10


Това се постига обикновено с други бутала.Едва ли е от главите, ама незнам.Някой по горе беше казал че буталата са еднакви.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 17 авг 2005 18:08


...постига се и със гарнитура, буталата ако можеш ги сравни тези на 75 и 90 коня версията, по размери са еднакви, виж дали едните не са по издълбани или нещо но не би трябвало да има друга разлика


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Сря 17 авг 2005 21:57


Ето я старата тема: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=4221 :D


Потребителски аватар
La4o
Мнения: 187
Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 16:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот La4o » Чет 18 авг 2005 8:29


Тук май случея е същия като при москвичите едно време имаше чисти 12-сетаци и дефорсирани , тоест дефорсираните с по-малка степен на сгъстяване респекривно по доляма горивна камера и по не вървяха от чистите т.е. по малка мощност :dontknow:


Потребителски аватар
CellNet ™
Sheriff
Мнения: 2570
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Golf Capital of the World
Контакти:

Мнениеот CellNet ™ » Чет 18 авг 2005 10:23


La4o написа:Тук май случея е същия като при москвичите едно време имаше чисти 12-сетаци и дефорсирани , тоест дефорсираните с по-малка степен на сгъстяване респекривно по доляма горивна камера и по не вървяха от чистите т.е. по малка мощност :dontknow:


Точно така на едните буталата бяха изпъкнали, а на другите вдлъбнати :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта