Golf 1.8 75 hp --> 1.8 90 hp?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Golf 1.8 75 hp --> 1.8 90 hp?

Мнениеот VW_FEN » Съб 09 юли 2005 14:33


Хора, я кажете как става номера, ако въобще става и колко пари ще отидат евентуално? Благодаря предварително ;)




Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Съб 09 юли 2005 15:01


Хмммм и на мене ми се въртат някакви такива работи.Искаш смяна на двигателя или да му вдигнеш мощността до 90кс????


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Съб 09 юли 2005 15:04


Да му вдигна мощността малко... абе преди време някой беше пуснал такава тема, обаче ся не мога да я намеря... някви електроники, нещо такова трябвало само да се смени... ама говоря на изуст в момента.


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Съб 09 юли 2005 15:15


Намираш си един абс или рп и двата са 1.8 90кс и човек които да ти смени двигателя и си готов.Само че не толко лесно колкото звучи защото покрай двигателя ще трябва да смениш още 100 работи.......абе около 600-700лв ще ти стигнат мисля :D


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Съб 09 юли 2005 15:40


Добре де, а не става ли само да се смени неква електроника и други работи, или да се вземе например само инжекцията от друг 1.8 90 кс?


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пон 11 юли 2005 10:07


Явно не става... мислех си, че може, защото кубатурата е една, разликата явно е само в инжекцийте или компютрите...


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 12 юли 2005 16:46


Ако не се лъжа разликата е в електрониката, но не гарантирам.......

не знам 75 коня двг. с каква дюза е и дали не е нещо друго по двигателя, но на АБС 90 коня го знам почти целия на изуст :lol:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 12 юли 2005 16:52


Интересно, ААМ и ANN моторите на Голф 3 са по 75 коня 1.8 кубатура, разликата със ABS двигателя е че те имат степен на сгъстяване 9.5:1 а ABS мотора е 10:1 и също така дават на 75 коньовите А91 бензин а на 90-та А95.....

Всичко друго е еднакво по характеристики, буталата са еднакви, диаметър, ход........... според мен е заради компресията и бензина, да не се вживявам в ролята на съсипник - ама пилиш главата малко надолу слагаш електрониклата от ABS мотора и политаш :lol:


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Сря 13 юли 2005 12:22


И аз тва си мислех... то колата е на един приятел. Ако реши да я прави... абе, тва е било много голяма тъпотия според мене - каква е ползата от 1.8 със някакви 75 коне? Карал съм 1.6 опел 75 кс, набира си нормално, ама като дойде стръмното, някак си увяхва.


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Сря 13 юли 2005 13:47


от кола до кола има разлика - и аз съм карал 1,6 на опел че и беше със 4 скорости - до 190 се развърташе и си вървеше чудесно


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Сря 13 юли 2005 14:34


1.8 75к.с. е вечен двигател
има смисъл
за служебна кола се е утепал!


Потребителски аватар
VR666
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 08 юли 2004 19:38
Автомобил: VW Jetta
Двигател: CFFB 2011
Местоположение: Ботевград

Мнениеот VR666 » Чет 14 юли 2005 11:20


Слага се спортен филтър (K&N ~ 40 евро) за в кутията, едно спортно
задно гърне и никакъв ABS не може да ти се опре, евентуално. Mr Green Fun
А иначе бях чел някъде за чип ( от 75 на 86 коня ) за около 800 лева,
което, значи че само със смяна на компа може и да стане???


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 14 юли 2005 12:48


VR666 написа:Слага се спортен филтър (K&N ~ 40 евро) за в кутията, едно спортно
задно гърне и никакъв ABS не може да ти се опре, евентуално. Mr Green Fun


....значи трябва да го пробвам с моя :lol:


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1258
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот netizen » Нед 17 юли 2005 14:46


Първа разлика в разпределителен вал, втора разлика в изпускателната система - тръбите на 90HP са 50мм , на 75HP са по тесни не зная колко точно мм. Има разлика и в буталата но не е интересна, съответно и фирмуер на ЕКУ-то.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Нед 17 юли 2005 17:54


буталата са еднакви - сигурен съм, на всички 1.8 са......



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 152 госта