Една задача за маняците на МК4

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Една задача за маняците на МК4

Мнениеот paco » Чет 24 апр 2008 20:19


Намерете ми МК4 с КR, PL или 9А мотор :wink:
Виждали сме какви ли не изпълнения, но основно ново поколение мотори на стари купета, но това аз поне не съм срещал. Ха сега да ви видя :ihihih:

Също така търся и снимки или описание на олекотени МК4 :twisted:

РАСО

п.п. Мисля темата да е за този раздел, но модераторите да преценят.
Моля да не се спами (много) по темата..за мен поне е важна :roll:




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Чет 24 апр 2008 20:28


Aми :roll: Още не съм изперкал толкова, ама да зема да разменя моторите А? Мисля че плануваш нещо?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 24 апр 2008 20:34


Паце, аз единственото в тази посока, което съм срещал е 1.8 20V Turbo да бъде направено с G60, но чак цял мотор в Г4.. :wink:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 24 апр 2008 20:40


Няма начин да не е правено и това...това е VW за бога...всичко е възможно :twisted:

РАСО


Потребителски аватар
VR5
Мнения: 155
Регистриран на: Чет 26 окт 2006 18:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VR5 » Чет 24 апр 2008 21:12


Невиждам логика да се сложи КР ПЛ или 9А мотор от гледна точка че това са морално остарели мотори на много километри с морално остарял инжекцион но ти това го знаеш по добре от мен :wink: Хората се стремят да вървят напред да се усъвършенстват дет се вика да литнат а не да се връщат към измислянето на колелото :lol: Отделно наистина трябва да си манияк(с много пара за която да не ти пука),че да си купиш кола за 10-12000лв и да направиш това с нея а отделно 1.8Т има доста повече потенциал поне според мен :twisted:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 25 апр 2008 0:01


Не търся логика ами ме интересува дали някой го е правил това. Ако някой някъде е виждал из нета такъв DOWNGRADE :) нека да се сети за тая тема и да пише или пусне линк.

РАСО


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 25 апр 2008 9:25


Добре започваме да мислим
Долнището същото ли е на 1.8Т като на КР/ПЛ/9А ? става въпрос тампоните ?
не вярвам в друго да има разлики ?
ти знаеш по добре от нас ?
не вярвам друга разлика да има ?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 25 апр 2008 10:18


Няма какво да му мисля..влизам с флекса и телоподаващото в коша и за два дни всичко е вътре, но искам да видя дали някой се е заигравал вобще така и какво е сътворил.
Бая се порових ама за момента никъде нищо ...иначе идеята е мотора да влезе заедно със скоростите ..всичко от пасатор 2.0 16V :D

PACO


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 25 апр 2008 10:25


О господи разбрах какво си намислил ..
онова 9А от гаража ли ?! :shock
УЖАЗ!
иначе.. да това е вариянта сиреч флекса и телоподаващото
а иначе не.. такова нещо във вортекса поне не можах да намеря :lol:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 25 апр 2008 10:29


VR5 написа:Невиждам логика да се сложи КР ПЛ или 9А мотор от гледна точка че това са морално остарели мотори на много километри с морално остарял инжекцион но ти това го знаеш по добре от мен :wink: Хората се стремят да вървят напред да се усъвършенстват дет се вика да литнат а не да се връщат към измислянето на колелото :lol: Отделно наистина трябва да си манияк(с много пара за която да не ти пука),че да си купиш кола за 10-12000лв и да направиш това с нея а отделно 1.8Т има доста повече потенциал поне според мен :twisted:


Стар ... но здрав! Морално остарял .... защо ... по какво съдиш, че един мотор е морално остарял, и че друг е модерен двигател? Не говорим за управлението на мотора, управлението на двигателя е едно, самия двигател е друго! Морално остарял двигател е например на Опел 20Е мотора и на Форд има един подобен, който е много дълъг, голям и тежък, а 2000 кубика! Тендецията при новите мотори е да са по възможност по-малки на големина и по-леки! Двигателите, които споменах горе са морално остаряли, чугунова глава, чугунов блок, едни алуминиеви бутала! Изключително дълги, големи и тежки двигатели! А един КР или ПЛ изобщо не са големи двигатели, сравнително леки са, алуминиева глава с 16 клапана, 2 вала ... а да не би АБФ-а да е изключително модерен, като конструкция, единствените съществени разлики на АБФ-а с ПЛ и КР е управлението на мотора! Тампончета, заготовки по блока, форми на горивни камери, ризи, маслени и водни магистрали, охлаждания, всмукателни и изпускателни портове, материали на изработката, клапани ... тези неща са едно към едно, с разликата, че блока е по-висок и диаметъра на ризата с малко по-голям! Все едно да кажеш, че една вафла морени и една вафла морени макс са супер различни! Едно управление на мотора не е целия двигател, много по-лесно е да смениш управлението на мотора, отколкото да направиш конструктивни промени по него! А и в крайна сметка, майната им на години, важен е крайния резултат, т.е. вървеж и показатели!!! А и тая система с по 5 клапана на цилиндър ако си мислиш, че е много модерна и иновативна жестоко се лъжеш! Нали знаеш, че някои от кросовите мотори и пистовите мотори на Ямаха са с по 5 клапана на цлиндър, има една дърта Тойота мисля, че беше от края на 70 и началото на 80те години, която е точно такъв тип мотор, 20 клапанов, на главата си й пише Ямаха!

Happy tuning, Крисо!

Последна промяна от K_Power на Пет 25 апр 2008 10:39, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 25 апр 2008 10:34


А да.. и тоя морално остарял двигател поне до колкото познавам Пламен определено вече няма да е морално остарял откъм инжекциони, еку-та и мощност ;)


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 25 апр 2008 10:42


Бах..още нищо не съм решил...железа за мотор даже два имам бол а за купето се назландисвам, но скоро ще трябва да реша. Има един Г4 с 1,6 мотор мисля дето е разпуснал всички коне до последния и си търси нови такива расови..та затова е цялата олелия. Ще помисля и ще реша..не ми е спешно сега, но съм изумен, че няма такъв проект из нета ..нараво невярвам да няма.

РАСО


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 25 апр 2008 10:47


Не виждам какъв ше му е проблема да стане! 1.6 101 коньовия мотор, до колкото си спомням долнището му е същото като на стария си 1,6 от Г2 и Г3 и като 1,8 на Г2 и Г3 ... даже ся гледам в допел вобера, бутала са 81мм на тоя мотор, и хода му е 77,4 същия като на 1,6 на Г2 :lol: Въртящия момент и мощността му са по-големи заради пълната инжекция и по-различната глава откъм горивна камера, щото му е докарана степен 10,2, а на 1,6 Г2 е 9,0 степента и е карб! А и на тя глава на 1,6 всмукателите са й отпред, а не отзад!


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 25 апр 2008 11:04


Вобще неискам да се занимавам с тоя 1,6 мотор....имам готов 2,0 16V дето съм го правил с идеята да седи за нещо хубаво. Ако ми прещракат релетата може да се превърне в едно много храбра атмосферка дето да хапе до 9000обр. , но едва ли ще наливам в него.

РАСО


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 25 апр 2008 11:18


Никой не ти казва да се занимаваш с 1,6 мотора, но просто 1,6 и 1,8 имат еднакви блокове откъм заготовки за тампони и т.н., а 1,8 и 2,0 9А са също почти идентични мотори, та това ми беше логиката!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта