.......

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Пон 04 фев 2008 14:30


някакси изгубих нишката какво точно ще се прави на тази единичка но честно казано с тези валове на 320 градуса дето ги слушам и тея 4 степенни кутии дето ще има и т.н не искам изобщо да зачеквам и килограмите , дето един колега спомена че 1-чката е под 800кг , което не е така защото без товар и т.н е 860кг но няма да се отплесвам , та с тея така да ги кажем тунинг елементи дето ще ги слагате успеха на колата граничи с невъзможното и невероятното наи малкото за тоя вал за има ефект собственика ще хване рак на левия джоб докато го накара да сработи тоя вал и да му доиде силата и тук говориме за 5 цифрена сума естествено ако не се правят побългарявания и цената ще стане по малко но ефект няма , DX-а е чуден мотор които е изключително здрав и доста добре вървящ но с огромни инвестиции може да се постигне ефект колкото нормално вървящ АБФ или КР , това е моето мнение успех с проекта :wink:




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 04 фев 2008 14:32


ти си се занимавал доста повече с 1-чки от нас всички взети заедно.. но не подценявай така ;)
примерно не знаеш от какво е свален този вал и какво е правил този вал на 8 клапаново голфче
може собственика да напише 1-2 редчета ако иска ;)
също така.. мога да кажа че на стенли 1-чката без да се пипа върви точно колкото един нормално вървящ кр или абф..


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Пон 04 фев 2008 14:42


не подценявам никои колега и имам идея и 1.6-цата и 1.8-цата какви възможности има и споделям че наистина за да тръгне тази кола и трябват немалко средства , от какво е свален вала нямам идея , но пак казвам че няма как само с тоя вал и хоп колата литва преработките които трябва да се направят по мотора не са малко и не са евтини , а ако говориме за вървене да на старт до 3-та ще е бог , няма АБФ няма КР ще цепи мрака и до там приключва всичко , ако има желание колегата и във високите да гони успехи идват на дневен ред много неща още които само тои знае дали може да си позволи , силно вървяща единичка с такъв мотор пак споменавам силно вървяща дава15.9-16 секунди а нормален непипан КР ...... сами си вадете изводите и искам да кажа че не плюя по единичките защото и аз карам подобна но просто казвам истината и това с което съм запознат след доста години каране на такава реликва :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 04 фев 2008 14:58


Е споку няма да се караме за глупости тука :)
имах друго в предвид
стенли е с хубава фабрична 5 степенна кутия с як диф

главата до колкото знам ще бъде леко модната ;) ама той ще си издава тайните
за този вал трябват къстън повдигачи и трябва да се види да не стане авария да не види буталото някой клапан щото свещта не е цъкнала :lol: и на мен и на теб ти е ясно какво може да се направи и какво може да стане с една такава колица .. ще се гонят интересни резултати с нея аз съм му казал че може да разчита на мен
а особено след вчерашните снимки като видях какви издевателства е направил вече ми стана лошо :oops:


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Пон 04 фев 2008 15:02


така е аз съм далече от мисълта да се карам с някои просто споделям и бих се радвал ако мога да бъда полезен с нещо защото поне за тоя мотор имам откъм информация с какво да помогна а вече друга е темата скоро какъв проек ще се появи тук :wink:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пон 04 фев 2008 16:27


Не съм съгласен, че ще отиде една торба пари и ще върви колкото нормален КР! КР-а заводско има 139 к.с. и 163НМ, а 112 к.с. ПБ има 159НМ, това са 4 нютона! За старт не са много далеч един от друг, КР-а е по-вървящ, но не е голяма разликата! Точно с такъв голям вал и направена глава, ще върви повече от КР! За сега това са предположения, но скоро ще видим, няма за какво да спорим, надявам се скоро да проговорят факти!


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Пон 04 фев 2008 17:05


да колега нека видим деиствителността защото така си говорим празни приказки и само цифри , аз няма да се впускам в някакви коментари ако не съм го изпитал всичко това и нека колегата да си завърши проекта и да видиме какво ще е вървенето :)


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пон 04 фев 2008 18:10


Ама ей сега става въпрос за единичката на колегата не за моята какво почнахте едни спорове.Смятам че място за кавги няма :)
Голфа на колегата няма да има нищо общо с моя защото аз ще го правя за състезания и да наистина ще е с 300+ вал и наистина ще е 1,6 но там вече е друга бира предназначението му е конкретно.Пари че ще налея то е ясно. Нарочно не подготвям КР или АБФ.Правете сметка колата още се разглобява когато имам време ще пусна и тема някаква просто нямам такова вмомента.

Та така темата е за голф 1 1,8 DX и доколкото разбрах колегата иска да си го възстанови заводски + леко засилване на мотора:)


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пон 04 фев 2008 22:15


Stenly написа:
Та така темата е за голф 1 1,8 DX и доколкото разбрах колегата иска да си го възстанови заводски + леко засилване на мотора:)

Много си прав колега, ще наблегна на визията и малко посъживяване на мотора. Както се вижда от клиповете той и сега се опира на ABF и C20XE.
След малко ще приложа някоя снимчица, защото работата по фейса започна. Времето ми е ограничено и за това ще се прави на бързи обороти. Единствената промяна на външния вид ще е издуване на калниците и 16-ки. Друго всичко ще е СТОК.
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Вто 05 фев 2008 21:45


Някои снимки от днес. Веждите с грубо китосани, но поради ограниченото ми време се работи вечер, Ама мерака е голяма работа и няма цена за него. Дайте идея за цвят.

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Вто 05 фев 2008 23:15


защо колата е с тези джанти не мериш ли по тези за които правиш веждите ? и не трябваше ли да си сложил окачването преди да правиш веждите ? :shock
За цвят направи си я същата като твоя мк4 ;)


Потребителски аватар
lazar_g2
Мнения: 365
Регистриран на: Нед 14 май 2006 14:22
Автомобил: VW Corrado
Двигател: KR
Местоположение: София

цвета

Мнениеот lazar_g2 » Сря 06 фев 2008 12:02


ето няколко варианта да размишляваш
ако не ти се сменя цвета
http://designercars.be/biler/VW-model-168.jpg
http://designercars.be/biler/VW-model-596.jpg
ако ти се сменя :
http://bugs94140.free.fr/Golf1%20GTI%20 ... 201977.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2009/153 ... 5405b2.jpg


Потребителски аватар
Tibi.b
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tibi.b » Сря 06 фев 2008 16:52


После да няма на прясно боядисана колица :? :? :?

да си подкрепя менението с малко снимки mhihi mhihi mhihi mhihi mhihi mhihi

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Сря 06 фев 2008 21:34


Както се вижда от снимките когато колата беше със 16-ките, си ставаха и без да се правят веждите. :wink:
Ето снимки и от днес. За мое съжаление счупих предния прозорец поради невнимание. :cry:
Изображение

Изображение


Изображение

Изображение



Изображение


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Сря 06 фев 2008 22:45


Tibi.b написа:
alpine написа:защо колата е с тези джанти не мериш ли по тези за които правиш веждите ? и не трябваше ли да си сложил окачването преди да правиш веждите ? :shock
За цвят направи си я същата като твоя мк4 ;)


Алпине прав си после ще берат ядове с веждите :wink:

Примера ти е точно на място ;)

leonardo_vd написа:Както се вижда от снимките когато колата беше със 16-ките, си ставаха и без да се правят веждите. :wink:


Те хубави са станали ама колата е все едно на кокили с нея mhihi
Съвет от мен :arrow: слагаш джантите , сваляш колата колкото ниска искаш да бъдеш и почваш да майсториш веждите :idea: Смисъл тази последователност ще ти спести малко нерви и време за в бъдеще , не е късно на един кит си така че помисли над това ;)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 144 госта