.......
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
някакси изгубих нишката какво точно ще се прави на тази единичка но честно казано с тези валове на 320 градуса дето ги слушам и тея 4 степенни кутии дето ще има и т.н не искам изобщо да зачеквам и килограмите , дето един колега спомена че 1-чката е под 800кг , което не е така защото без товар и т.н е 860кг но няма да се отплесвам , та с тея така да ги кажем тунинг елементи дето ще ги слагате успеха на колата граничи с невъзможното и невероятното наи малкото за тоя вал за има ефект собственика ще хване рак на левия джоб докато го накара да сработи тоя вал и да му доиде силата и тук говориме за 5 цифрена сума естествено ако не се правят побългарявания и цената ще стане по малко но ефект няма , DX-а е чуден мотор които е изключително здрав и доста добре вървящ но с огромни инвестиции може да се постигне ефект колкото нормално вървящ АБФ или КР , това е моето мнение успех с проекта
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ти си се занимавал доста повече с 1-чки от нас всички взети заедно.. но не подценявай така
примерно не знаеш от какво е свален този вал и какво е правил този вал на 8 клапаново голфче
може собственика да напише 1-2 редчета ако иска
също така.. мога да кажа че на стенли 1-чката без да се пипа върви точно колкото един нормално вървящ кр или абф..
примерно не знаеш от какво е свален този вал и какво е правил този вал на 8 клапаново голфче
може собственика да напише 1-2 редчета ако иска
също така.. мога да кажа че на стенли 1-чката без да се пипа върви точно колкото един нормално вървящ кр или абф..
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
не подценявам никои колега и имам идея и 1.6-цата и 1.8-цата какви възможности има и споделям че наистина за да тръгне тази кола и трябват немалко средства , от какво е свален вала нямам идея , но пак казвам че няма как само с тоя вал и хоп колата литва преработките които трябва да се направят по мотора не са малко и не са евтини , а ако говориме за вървене да на старт до 3-та ще е бог , няма АБФ няма КР ще цепи мрака и до там приключва всичко , ако има желание колегата и във високите да гони успехи идват на дневен ред много неща още които само тои знае дали може да си позволи , силно вървяща единичка с такъв мотор пак споменавам силно вървяща дава15.9-16 секунди а нормален непипан КР ...... сами си вадете изводите и искам да кажа че не плюя по единичките защото и аз карам подобна но просто казвам истината и това с което съм запознат след доста години каране на такава реликва
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Е споку няма да се караме за глупости тука
имах друго в предвид
стенли е с хубава фабрична 5 степенна кутия с як диф
главата до колкото знам ще бъде леко модната ама той ще си издава тайните
за този вал трябват къстън повдигачи и трябва да се види да не стане авария да не види буталото някой клапан щото свещта не е цъкнала и на мен и на теб ти е ясно какво може да се направи и какво може да стане с една такава колица .. ще се гонят интересни резултати с нея аз съм му казал че може да разчита на мен
а особено след вчерашните снимки като видях какви издевателства е направил вече ми стана лошо
имах друго в предвид
стенли е с хубава фабрична 5 степенна кутия с як диф
главата до колкото знам ще бъде леко модната ама той ще си издава тайните
за този вал трябват къстън повдигачи и трябва да се види да не стане авария да не види буталото някой клапан щото свещта не е цъкнала и на мен и на теб ти е ясно какво може да се направи и какво може да стане с една такава колица .. ще се гонят интересни резултати с нея аз съм му казал че може да разчита на мен
а особено след вчерашните снимки като видях какви издевателства е направил вече ми стана лошо
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не съм съгласен, че ще отиде една торба пари и ще върви колкото нормален КР! КР-а заводско има 139 к.с. и 163НМ, а 112 к.с. ПБ има 159НМ, това са 4 нютона! За старт не са много далеч един от друг, КР-а е по-вървящ, но не е голяма разликата! Точно с такъв голям вал и направена глава, ще върви повече от КР! За сега това са предположения, но скоро ще видим, няма за какво да спорим, надявам се скоро да проговорят факти!
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Ама ей сега става въпрос за единичката на колегата не за моята какво почнахте едни спорове.Смятам че място за кавги няма
Голфа на колегата няма да има нищо общо с моя защото аз ще го правя за състезания и да наистина ще е с 300+ вал и наистина ще е 1,6 но там вече е друга бира предназначението му е конкретно.Пари че ще налея то е ясно. Нарочно не подготвям КР или АБФ.Правете сметка колата още се разглобява когато имам време ще пусна и тема някаква просто нямам такова вмомента.
Та така темата е за голф 1 1,8 DX и доколкото разбрах колегата иска да си го възстанови заводски + леко засилване на мотора:)
Голфа на колегата няма да има нищо общо с моя защото аз ще го правя за състезания и да наистина ще е с 300+ вал и наистина ще е 1,6 но там вече е друга бира предназначението му е конкретно.Пари че ще налея то е ясно. Нарочно не подготвям КР или АБФ.Правете сметка колата още се разглобява когато имам време ще пусна и тема някаква просто нямам такова вмомента.
Та така темата е за голф 1 1,8 DX и доколкото разбрах колегата иска да си го възстанови заводски + леко засилване на мотора:)
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Stenly написа:
Та така темата е за голф 1 1,8 DX и доколкото разбрах колегата иска да си го възстанови заводски + леко засилване на мотора:)
Много си прав колега, ще наблегна на визията и малко посъживяване на мотора. Както се вижда от клиповете той и сега се опира на ABF и C20XE.
След малко ще приложа някоя снимчица, защото работата по фейса започна. Времето ми е ограничено и за това ще се прави на бързи обороти. Единствената промяна на външния вид ще е издуване на калниците и 16-ки. Друго всичко ще е СТОК.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- lazar_g2
- Мнения: 365
- Регистриран на: Нед 14 май 2006 14:22
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: KR
- Местоположение: София
цвета
ето няколко варианта да размишляваш
ако не ти се сменя цвета
http://designercars.be/biler/VW-model-168.jpg
http://designercars.be/biler/VW-model-596.jpg
ако ти се сменя :
http://bugs94140.free.fr/Golf1%20GTI%20 ... 201977.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2009/153 ... 5405b2.jpg
ако не ти се сменя цвета
http://designercars.be/biler/VW-model-168.jpg
http://designercars.be/biler/VW-model-596.jpg
ако ти се сменя :
http://bugs94140.free.fr/Golf1%20GTI%20 ... 201977.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2009/153 ... 5405b2.jpg
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Tibi.b написа:alpine написа:защо колата е с тези джанти не мериш ли по тези за които правиш веждите ? и не трябваше ли да си сложил окачването преди да правиш веждите ?
За цвят направи си я същата като твоя мк4
Алпине прав си после ще берат ядове с веждите
Примера ти е точно на място
leonardo_vd написа:Както се вижда от снимките когато колата беше със 16-ките, си ставаха и без да се правят веждите.
Те хубави са станали ама колата е все едно на кокили с нея
Съвет от мен слагаш джантите , сваляш колата колкото ниска искаш да бъдеш и почваш да майсториш веждите Смисъл тази последователност ще ти спести малко нерви и време за в бъдеще , не е късно на един кит си така че помисли над това
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 144 госта