И аз започнах проекта 1,6-1,8 продължение

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пон 31 мар 2008 21:29


каква какафония само mhihi един през друг :lol:
айде честито




Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Пон 31 мар 2008 21:29


Ами много прилично върви :shock


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Пон 31 мар 2008 21:30


Браво за положения труд.Вярвам резултат е потресаващ.


Потребителски аватар
petkovsky
Черният лебед
Мнения: 1403
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/с.Ставерци

Мнениеот petkovsky » Пон 31 мар 2008 21:36


браво Веско маняк си :handshake


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 31 мар 2008 22:06


Весо на каква степен на сгъстяване го караш долу горе в момента ?


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2042
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Вто 01 апр 2008 8:33


Ами да ти кажа трябва да е 10:1 но след като и блока и главата са свалени а около 20 стотни, гарнитурата е стандартна 1,75мм не знам колко е.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 01 апр 2008 8:37


ясно ама бутала мутала ?
що не каза щяхме да го сметнем за 2 минутки и 2-3 спринцовки :lol:
че ми е интересно
щото различните глави .. на различен блок.. хамалогия
иначе как е вървеща ?
искаш ли да го замерим някоя вечер ?


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2042
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Вто 01 апр 2008 8:42


може само да се по разработи малко


Потребителски аватар
hosetovw
Мнения: 801
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
Автомобил: VW MK5 GTI DSG
Двигател: 2.0 TFSI BWA
Местоположение: Бургас / Варна
Контакти:

Мнениеот hosetovw » Вто 01 апр 2008 20:14


:kef: :kef: :kef: браво брат ми, БРАВО :!: :!: :!: :respect


поздрави от Варна :ihaaaaa


Потребителски аватар
sleeper
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот sleeper » Вто 01 апр 2008 23:32


не съм се съмнявал и за миг ;).........кога ще се докарате насам да повозиш :lol:


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2042
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Сря 02 апр 2008 16:14


sleeper написа:не съм се съмнявал и за миг ;).........кога ще се докарате насам да повозиш :lol:


Може би по великденските празници! :wink:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Сря 02 апр 2008 16:26


Като гледам буталата са от АБС с малката горивна камера степента следователно е 10:1 с малко доработки ще го докараш към 100 коня + малко по голям въртящ момент и ще стане пъргава колица.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 02 апр 2008 16:39


Бравос! Ама на тоя човек със синия гащеризон, няма ли кой да му даде един гребен ве :lol: ! Гледам като части си използвал на 90% като това, което аз сложих! Би трябвало степента да си е 10:1, посгъстен е малко повечко от заводско, но не е нещо особено! Аз много бях изненадан като премерих, че стоманената гарнитура за тиквата ми, е дебела 1,5мм, а си мерих и клингеритената, колкото казваш ти 1,75мм, на мен блока ми е с 1 десета свален и главата горе долу с толкова! Не би трябвало да се усети голяма разлика с толко малко покачване на сместа! Ама ся, не го жули повече от 3000оборота!
А Визоре, ти пази Голфа бате, че като сложа моя и се разработи ше искам да го мерна да видя къв кофтор съм сглобил! :lol:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 02 апр 2008 17:27


K_Power написа:Бравос! Ама на тоя човек със синия гащеризон, няма ли кой да му даде един гребен ве :lol: ! Гледам като части си използвал на 90% като това, което аз сложих! Би трябвало степента да си е 10:1, посгъстен е малко повечко от заводско, но не е нещо особено! Аз много бях изненадан като премерих, че стоманената гарнитура за тиквата ми, е дебела 1,5мм, а си мерих и клингеритената, колкото казваш ти 1,75мм, на мен блока ми е с 1 десета свален и главата горе долу с толкова! Не би трябвало да се усети голяма разлика с толко малко покачване на сместа! Ама ся, не го жули повече от 3000оборота!
А Визоре, ти пази Голфа бате, че като сложа моя и се разработи ше искам да го мерна да видя къв кофтор съм сглобил! :lol:


копче моя е комедия
бобката или стенли трябва да имат малко свободно време да барнем механичния инжекцион че им разбират деба
и хубаво масълце да сложа и тогава с удоволствие
а и да не забравя да сложа поне 15-ски че с тея 14-ски не се тръгва лесно :lol:

между другото търся 2 карба вебери или делортота 42-45-ци искам да пробвам как ще върви с тях
ей така за 2 дена тест после ги връщам
че люси ми вкара една такава муа у глаата празна :lol:
колектор все ще скалъпя някакси
па ако имате и колектор бог да ви пази деа :lol:


Потребителски аватар
Letajanta
Мнения: 272
Регистриран на: Съб 11 дек 2004 21:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца VW Jetta 2005
Контакти:

Мнениеот Letajanta » Сря 02 апр 2008 19:54


браво Весо :bowdown :bowdown :bowdown



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 108 госта