K_Power написа:Ферари Ф40 има два маслени радиатора, ама има и две турбини!
Тоя интеркулер ми прилича много като на заводския на Ево8-та!
всичките радиатори са от ЕВО-9 на Алекс.
K_Power написа:Ферари Ф40 има два маслени радиатора, ама има и две турбини!
Тоя интеркулер ми прилича много като на заводския на Ево8-та!
fiuta написа:много беше красив голфа....
мислех си преди да им направим снимки на моя и твоя заедно,,,
но ти го продаде а моя тогава не беше готов...
Роска имаш едни много яки снимки на калояново на пистата
като караш...бих желал да ги сложиш и тях
yori написа:GOLF-а е супер!мога само да добавя,че от всички красиви и уникални коли,на които се радваме тук,само този GOLF е звезда от списание!още като видях темата се присетих че имам един стар брой на едно списание за тунинг,можеби 1вото в BG,което за съжаление изкара само 2-3 броя!във втория му брой звездата е този хубавец!
nando 16v написа:Spy picture
Tibi.b написа:nando 16v написа:Spy picture
Нандо бе бате необходими ли са два маслени радиатора
тя 1000кс кола няма тъкова охлаждане на маслото
М/у другото сериозно говоря да не се получи обратен ефект да се охлажда прекалено много !!!
GTI-8V написа:Tibi.b написа:nando 16v написа:Spy picture
Нандо бе бате необходими ли са два маслени радиатора
тя 1000кс кола няма тъкова охлаждане на маслото
М/у другото сериозно говоря да не се получи обратен ефект да се охлажда прекалено много !!!
не, не е нушно, но втори масления радиатор ще охлашда скоростна кутия по нататък...
Tibi.b написа:Балгодарим за отговора Това ме навява на мисълта,че ще става дума за много спешал гиарбох
1st 2.417
2nd 1.929
3rd 1.500
4th 1.200
5th 0.956
6th 0.800
FD 3.923
RPM 1st Gear 2nd Gear 3rd Gear 4th Gear 5th Gear 6th Gear
3600 29 37 47 59 74 89
3700 30 38 49 61 76 91
3800 31 39 50 63 78 94
3900 32 40 51 64 81 96
4000 33 41 53 66 83 99
4100 33 42 54 67 85 101
4200 34 43 55 69 87 104
4300 35 44 57 71 89 106
4400 36 45 58 72 91 109
4500 37 46 59 74 93 111
4600 38 47 61 76 95 114
4700 38 48 62 77 97 116
4800 39 49 63 79 99 118
4900 40 50 65 81 101 121
5000 41 51 66 82 103 123
5100 42 52 67 84 105 126
5200 42 53 68 86 107 128
5300 43 54 70 87 109 131
5400 44 55 71 89 112 133
5500 45 56 72 91 114 136
5600 46 57 74 92 116 138
5700 47 58 75 94 118 141
5800 47 59 76 95 120 143
5900 48 60 78 97 122 146
6000 49 61 79 99 124 148
6100 50 62 80 100 126 151
6200 51 63 82 102 128 153
6300 51 64 83 104 130 156
6400 52 66 84 105 132 158
6500 53 67 86 107 134 160
6600 54 68 87 109 136 163
6700 55 69 88 110 138 165
6800 56 70 90 112 140 168
6900 56 71 91 114 143 170
7000 57 72 92 115 145 173
Tibi.b написа:А сега Алекс при сериозен напън достига ли работна температура маслото??Защото една дружка от тойота форума си сложи oil relocation kit (на АЕ86-цата) което е доста по-слабо от двоиния маслен радиатор и се получава преохлаждане на малото.Дано ти нямаш този проблем !!
GTI-8V написа:Tibi.b написа:Балгодарим за отговора Това ме навява на мисълта,че ще става дума за много спешал гиарбох
Да, 6 скоростна DogBox е, в кошух на Ауди ТТ, с 50/50 спер и така нататък,
това за gear ратиос ако некои се интересува:1st 2.417
2nd 1.929
3rd 1.500
4th 1.200
5th 0.956
6th 0.800
FD 3.923
Ето и една калкулация (в мили мп/h) с какив скорост би требвало да се движи колата на колко обороти с 255/50/16 гуми от пред.
1 мили е равно на 1.609344 км/hRPM 1st Gear 2nd Gear 3rd Gear 4th Gear 5th Gear 6th Gear
3600 29 37 47 59 74 89
3700 30 38 49 61 76 91
3800 31 39 50 63 78 94
3900 32 40 51 64 81 96
4000 33 41 53 66 83 99
4100 33 42 54 67 85 101
4200 34 43 55 69 87 104
4300 35 44 57 71 89 106
4400 36 45 58 72 91 109
4500 37 46 59 74 93 111
4600 38 47 61 76 95 114
4700 38 48 62 77 97 116
4800 39 49 63 79 99 118
4900 40 50 65 81 101 121
5000 41 51 66 82 103 123
5100 42 52 67 84 105 126
5200 42 53 68 86 107 128
5300 43 54 70 87 109 131
5400 44 55 71 89 112 133
5500 45 56 72 91 114 136
5600 46 57 74 92 116 138
5700 47 58 75 94 118 141
5800 47 59 76 95 120 143
5900 48 60 78 97 122 146
6000 49 61 79 99 124 148
6100 50 62 80 100 126 151
6200 51 63 82 102 128 153
6300 51 64 83 104 130 156
6400 52 66 84 105 132 158
6500 53 67 86 107 134 160
6600 54 68 87 109 136 163
6700 55 69 88 110 138 165
6800 56 70 90 112 140 168
6900 56 71 91 114 143 170
7000 57 72 92 115 145 173Tibi.b написа:А сега Алекс при сериозен напън достига ли работна температура маслото??Защото една дружка от тойота форума си сложи oil relocation kit (на АЕ86-цата) което е доста по-слабо от двоиния маслен радиатор и се получава преохлаждане на малото.Дано ти нямаш този проблем !!
Ние не сме го карали от тогава, турбина е много зле в момента и ще я смениме с Turbonetics 450, Турбо е тук, но изпускателния колектор от САЩ го няма. Когато сакараме колата за София за малко upgrade и настройки ще ти каша как се движи температура на маслото, но по принцип до сега имахме проблеми с всекав вид прегрейане и високи температури...
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 151 госта