Историята на Зеления

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
rokoboy
Мнения: 81
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rokoboy » Пет 08 фев 2008 15:25


K_Power написа:Ферари Ф40 има два маслени радиатора, ама има и две турбини!
Тоя интеркулер ми прилича много като на заводския на Ево8-та!

всичките радиатори са от ЕВО-9 на Алекс.

Последна промяна от rokoboy на Пет 08 фев 2008 15:50, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
rokoboy
Мнения: 81
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rokoboy » Пет 08 фев 2008 15:49


fiuta написа:много беше красив голфа....
мислех си преди да им направим снимки на моя и твоя заедно,,,
но ти го продаде а моя тогава не беше готов...
Роска имаш едни много яки снимки на калояново на пистата
като караш...бих желал да ги сложиш и тях :)


И мен ме е яд, щяха да станат хубави снимки, но хората щяха да си помислят, че излизат заводски така. Да си го караш със здраве и да ни пуснеш тема да го видим.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 08 фев 2008 16:39


rokoboy написа:
K_Power написа:Ферари Ф40 има два маслени радиатора, ама има и две турбини!
Тоя интеркулер ми прилича много като на заводския на Ево8-та!

всичките радиатори са от ЕВО-9 на Алекс.


На 7та, 8-та и 9-та са еднакви!


Потребителски аватар
yori
Мнения: 493
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 22:22
Автомобил: VW Golf II
Двигател: PB 1991
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот yori » Пет 08 фев 2008 20:07


GOLF-а е супер!мога само да добавя,че от всички красиви и уникални коли,на които се радваме тук,само този GOLF е звезда от списание!още като видях темата се присетих че имам един стар брой на едно списание за тунинг,можеби 1вото в BG,което за съжаление изкара само 2-3 броя!във втория му брой звездата е този хубавец!

можеби всеки от нас,който подхваща подобен сериозен проект мечтае за това!

поздрави от Варна и пожелания в този форум да се появяват все повече и все по-качествени возила!


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Пет 08 фев 2008 21:08


Един от уникалните проекти във форума.Винаги съм се чудил какво би накарало един човек вложил толкова пари и труд в една уникална кола да я продаде, aз никога не бих предприел подобна стъпка :wink: но всеки си знае за себе си :)


Потребителски аватар
gas
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gas » Пет 08 фев 2008 21:13


yori написа:GOLF-а е супер!мога само да добавя,че от всички красиви и уникални коли,на които се радваме тук,само този GOLF е звезда от списание!още като видях темата се присетих че имам един стар брой на едно списание за тунинг,можеби 1вото в BG,което за съжаление изкара само 2-3 броя!във втория му брой звездата е този хубавец!



статията и снимките в списанието са мои,но не защото се познаваме с росен,просто колата заслужаваше да се появи на такова място.жалко че не се мотивирахме достатъчно да се пробваме във 'vw scene',почти съм сигурен че щяхме да успеем.


Потребителски аватар
GTI-8V
Мнения: 151
Регистриран на: Пон 17 сеп 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот GTI-8V » Съб 09 фев 2008 10:57


nando 16v написа:Spy picture :D
Изображение
Изображение


Kлукарка .... хахахаха

Последна промяна от GTI-8V на Съб 09 фев 2008 14:12, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
GTI-8V
Мнения: 151
Регистриран на: Пон 17 сеп 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот GTI-8V » Съб 09 фев 2008 11:02


Tibi.b написа:
nando 16v написа:Spy picture :D


Нандо бе бате необходими ли са два маслени радиатора :?: :?: :?:
тя 1000кс кола няма тъкова охлаждане на маслото mhihi mhihi mhihi
М/у другото сериозно говоря да не се получи обратен ефект да се охлажда прекалено много !!!


не, не е нушно, но втори масления радиатор ще охлашда скоростна кутия по нататък...


Потребителски аватар
Tibi.b
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tibi.b » Съб 09 фев 2008 12:03


GTI-8V написа:
Tibi.b написа:
nando 16v написа:Spy picture :D


Нандо бе бате необходими ли са два маслени радиатора :?: :?: :?:
тя 1000кс кола няма тъкова охлаждане на маслото mhihi mhihi mhihi
М/у другото сериозно говоря да не се получи обратен ефект да се охлажда прекалено много !!!


не, не е нушно, но втори масления радиатор ще охлашда скоростна кутия по нататък...


Балгодарим за отговора :wink: Това ме навява на мисълта,че ще става дума за много спешал гиарбох :wink:

А сега Алекс при сериозен напън достига ли работна температура маслото??Защото една дружка от тойота форума си сложи oil relocation kit (на АЕ86-цата) което е доста по-слабо от двоиния маслен радиатор и се получава преохлаждане на малото.Дано ти нямаш този проблем !!


Потребителски аватар
GTI-8V
Мнения: 151
Регистриран на: Пон 17 сеп 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот GTI-8V » Съб 09 фев 2008 14:24


Tibi.b написа:Балгодарим за отговора :wink: Това ме навява на мисълта,че ще става дума за много спешал гиарбох :wink:


Да, 6 скоростна DogBox е, в кошух на Ауди ТТ, с 50/50 спер и така нататък,
това за gear ратиос ако некои се интересува:

1st 2.417
2nd 1.929
3rd 1.500
4th 1.200
5th 0.956
6th 0.800
FD 3.923



Ето и една калкулация (в мили мп/h) с какив скорост би требвало да се движи колата на колко обороти с 255/50/16 гуми от пред.
1 мили е равно на 1.609344 км/h

RPM 1st Gear 2nd Gear 3rd Gear 4th Gear 5th Gear 6th Gear
3600 29 37 47 59 74 89
3700 30 38 49 61 76 91
3800 31 39 50 63 78 94
3900 32 40 51 64 81 96
4000 33 41 53 66 83 99
4100 33 42 54 67 85 101
4200 34 43 55 69 87 104
4300 35 44 57 71 89 106
4400 36 45 58 72 91 109
4500 37 46 59 74 93 111
4600 38 47 61 76 95 114
4700 38 48 62 77 97 116
4800 39 49 63 79 99 118
4900 40 50 65 81 101 121
5000 41 51 66 82 103 123
5100 42 52 67 84 105 126
5200 42 53 68 86 107 128
5300 43 54 70 87 109 131
5400 44 55 71 89 112 133
5500 45 56 72 91 114 136
5600 46 57 74 92 116 138
5700 47 58 75 94 118 141
5800 47 59 76 95 120 143
5900 48 60 78 97 122 146
6000 49 61 79 99 124 148
6100 50 62 80 100 126 151
6200 51 63 82 102 128 153
6300 51 64 83 104 130 156
6400 52 66 84 105 132 158
6500 53 67 86 107 134 160
6600 54 68 87 109 136 163
6700 55 69 88 110 138 165
6800 56 70 90 112 140 168
6900 56 71 91 114 143 170
7000 57 72 92 115 145 173


Tibi.b написа:А сега Алекс при сериозен напън достига ли работна температура маслото??Защото една дружка от тойота форума си сложи oil relocation kit (на АЕ86-цата) което е доста по-слабо от двоиния маслен радиатор и се получава преохлаждане на малото.Дано ти нямаш този проблем !!


Ние не сме го карали от тогава, турбина е много зле в момента и ще я смениме с Turbonetics 450, Турбо е тук, но изпускателния колектор от САЩ го няма. Когато сакараме колата за София за малко upgrade и настройки ще ти каша как се движи температура на маслото, но по принцип до сега имахме проблеми с всекав вид прегрейане и високи температури...


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Съб 09 фев 2008 17:10


Аз освен да се поклоня друго не моа да направя.По принцип не съм по силните изказвания но тая кола си ми беше любима.Кеф ми беше да я гледам.От сичките етапи от развитието за мен ултимативния външен вин беше с Матиг решетката на събора в Калояново.Тогава къртеше!Точно тогава са правени и снимките по завоите на пистата, които са мои бай дъ уей.Поздравления за колата.Тя е една от емблематичните за българския тунинг и то на много ранен етап.


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Съб 09 фев 2008 18:07


Поздравления и от мен за този уникален проект. Роска, немога да повярвам каква е била и каква е станала :shock Знам колко много труд се изисква, за да се получи желаният резултат, тъй като и аз съм минал по този път, но за съжаление нямам снимки от ъпгрейтването на моята кола :? Честно да ти кажа, ако тази кола беше моя, никога нямаше да я продам :roll: Пожелавам ти следващата двойка да е направиш още по добра от тази :wink:


Потребителски аватар
Tibi.b
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tibi.b » Съб 09 фев 2008 19:34


GTI-8V написа:
Tibi.b написа:Балгодарим за отговора :wink: Това ме навява на мисълта,че ще става дума за много спешал гиарбох :wink:


Да, 6 скоростна DogBox е, в кошух на Ауди ТТ, с 50/50 спер и така нататък,
това за gear ратиос ако некои се интересува:

1st 2.417
2nd 1.929
3rd 1.500
4th 1.200
5th 0.956
6th 0.800
FD 3.923



Ето и една калкулация (в мили мп/h) с какив скорост би требвало да се движи колата на колко обороти с 255/50/16 гуми от пред.
1 мили е равно на 1.609344 км/h

RPM 1st Gear 2nd Gear 3rd Gear 4th Gear 5th Gear 6th Gear
3600 29 37 47 59 74 89
3700 30 38 49 61 76 91
3800 31 39 50 63 78 94
3900 32 40 51 64 81 96
4000 33 41 53 66 83 99
4100 33 42 54 67 85 101
4200 34 43 55 69 87 104
4300 35 44 57 71 89 106
4400 36 45 58 72 91 109
4500 37 46 59 74 93 111
4600 38 47 61 76 95 114
4700 38 48 62 77 97 116
4800 39 49 63 79 99 118
4900 40 50 65 81 101 121
5000 41 51 66 82 103 123
5100 42 52 67 84 105 126
5200 42 53 68 86 107 128
5300 43 54 70 87 109 131
5400 44 55 71 89 112 133
5500 45 56 72 91 114 136
5600 46 57 74 92 116 138
5700 47 58 75 94 118 141
5800 47 59 76 95 120 143
5900 48 60 78 97 122 146
6000 49 61 79 99 124 148
6100 50 62 80 100 126 151
6200 51 63 82 102 128 153
6300 51 64 83 104 130 156
6400 52 66 84 105 132 158
6500 53 67 86 107 134 160
6600 54 68 87 109 136 163
6700 55 69 88 110 138 165
6800 56 70 90 112 140 168
6900 56 71 91 114 143 170
7000 57 72 92 115 145 173


Tibi.b написа:А сега Алекс при сериозен напън достига ли работна температура маслото??Защото една дружка от тойота форума си сложи oil relocation kit (на АЕ86-цата) което е доста по-слабо от двоиния маслен радиатор и се получава преохлаждане на малото.Дано ти нямаш този проблем !!


Ние не сме го карали от тогава, турбина е много зле в момента и ще я смениме с Turbonetics 450, Турбо е тук, но изпускателния колектор от САЩ го няма. Когато сакараме колата за София за малко upgrade и настройки ще ти каша как се движи температура на маслото, но по принцип до сега имахме проблеми с всекав вид прегрейане и високи температури...


Бете Алекс пак ме разцепи с уникалната скоростна кутия :bowdown
Аз гарантирам,че само тя ще дава доста десети прогрес .Браво и успех с колата !!!

Дано ми остане време като си идвам към Смолян да и хвърля едно око !

Още веднъж :!::!: Respect :!: :!:


Потребителски аватар
Bubo
Мнения: 584
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 19:30
Автомобил: Audi S4 Biturbo
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Bubo » Пон 11 фев 2008 16:51


Изображение
:wink: :bowdown
Изображение Тук е в цял размер,че горната нещо се отсече. :wink:


Потребителски аватар
stanko_g
Мнения: 1809
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 16:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Рудозем

Мнениеот stanko_g » Пон 11 фев 2008 17:07


Bubo написа:.....

:bowdown :bowdown :bowdown :bowdown :shock : vw fen
Този голф не е страхотен,не е великолепен той е уникален и единствен просто няма какво повече да се прави от всякаде е бил избаран ЕВАЛА!!!
Можеше и да не цитираш още веднъж снимките
mod edit: Li4o



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 151 госта