Проект Golf MK1 2.0 16VT

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот PIPI » Вто 25 мар 2008 21:32


Е все пак теглото на четворката не може да се сравнява с това на единичката!Мисля,че при нея ще е по-контролируемо положението!




Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Вто 25 мар 2008 21:36


leonardo_vd написа:
1bar написа:Не би могъл да знаеш какво е моето турбо, К26 може да говори толкова много неща... Колата ще е кеф, но няма да е изрод. Кутиите на КР се оказват краино неиздържливи за турбо конверсия.

A 9A кутия дали ще устиска на напъна. Аз си мислч за около 0.4-0.5 бар


Ако ше се сменява кутия, най-добре 02А, може от Г60, Голф 4, ТТ, А4, Пасат и т.н. Е зависи Волене, в една тема доста говорихме за 020 2Y кутията и при едно ревизиране и малко усилване на диференциала си държи! Не е нещо супер, но ето и Пацо казва, че държи неговата! А между другото с какъв диференциал е твоята кутия от ТТ-то?


Потребителски аватар
Vextor
Мнения: 1221
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска

Мнениеот Vextor » Сря 26 мар 2008 0:23


PIPI написа:Е все пак теглото на четворката не може да се сравнява с това на единичката!Мисля,че при нея ще е по-контролируемо положението!
Що говориш като не знаеш за какво става дума ? :roll:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 26 мар 2008 8:13


щото е 88 набор :) да по контролируемо ще се забиеш в дърво като ти дойде буста в завой..... причината катастрофално недозавиване породено от неправилна преценка при подаване на газ:) ..принципно няма лошо че питаш и си любознателен ..ама ..тая работа първо става с много пари ...второ това са вече говорени неща .....


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Пет 28 мар 2008 8:37


И Пацо и Кордобчо карат внимателно, затова са им живи кутиите, ама я питаи Краси(Неон) дали са здрави, независимо колко ги ревизираш, както и един клиент на DRAGPOWER как смени 2 кутии за 2 месеца. Сега кара ама е по-кротък с превключването. А в единицата кутията 020 беше ревизирана и с Куаиф диференциал, ама направи втора ролка. Да ти е.а и кутията дето ще я мислиш къде ще те остави.
Не знам дифа на сегашната кутия.


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Пет 28 мар 2008 8:38


9А-то носи на бои, а и с тоя лек полъх :lol:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 28 мар 2008 14:42


1bar написа:И Пацо и Кордобчо карат внимателно, затова са им живи кутиите, ама я питаи Краси(Неон) дали са здрави, независимо колко ги ревизираш, както и един клиент на DRAGPOWER как смени 2 кутии за 2 месеца. Сега кара ама е по-кротък с превключването. А в единицата кутията 020 беше ревизирана и с Куаиф диференциал, ама направи втора ролка. Да ти е.а и кутията дето ще я мислиш къде ще те остави.
Не знам дифа на сегашната кутия.


Щото си мисля, че тръгването от трета може да ти се пооправи, ако сложиш някакъв по-бавен диференциал, трябва да видиш по код на кутията в нета какви са ти предавателните числа и ако имаш набор от 3-4 кутии 02А да си избираш от тях предавки и да си подредиш една както на теб ти хареса!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта