Браво на Волен! Евалата!
Сори за офф-а, ама тоя Киро, как можа да направи такова нещо, да унищожи Голф Рали!!! Като го видях как е изсечен направо ме заболя сърцето! Да беше купил някое купе на нормална двойка и да го беше изсякъл, а той си избрал кола произведена в 5000 екземпляра!
Проект Golf MK1 2.0 16VT
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- 1bar
- Мнения: 200
- Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да, беше с видинска регистрация преди 3 години, т.е. има и доста стари снимки тук. Лудия една вечер ме гони да стартира с 316ката но се убеди че като сложа 3та тои дърпа ръчна
Голфа е на 0.5 , , но не може да се сравнява с 316ката - тя е много по-слаба, колкото до ИС-а тои е на над 2 бара с азот и на задно-пак са несравними.
Ако ще сравняваме такива коли- вадя 80ката.
Голфа е на 0.5 , , но не може да се сравнява с 316ката - тя е много по-слаба, колкото до ИС-а тои е на над 2 бара с азот и на задно-пак са несравними.
Ако ще сравняваме такива коли- вадя 80ката.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
sin orel C20XE написа:Абе Пацо,я се скрий,мноу ясно че е VW клуб и е ясно какво ще се възхвалява,я си напиши в твойта тема докъде стигна!
А за пройзведенията на Волен и Киро,кво да пишем,то е ясно!
Баце...аз не съм от тея дето се крия и покривам ама се хванахте да обяснявате неща дето не са реални, но както и да е. А аз до къде състигнал ще стане ясно като изкарам колата а вярвай ми няма да се бавя още много. Намам намерения да пиша преди това..нямам нерви.
Относно Киро и Волен...пропускаш да споменеш и още двама члена на екипа а имено Данчо и Милен. Това е пълния екип на Drag Power. Може да ме обвините в пристрастие, но рядко се събират толкова спосонбни хора и работят наистина като TEAM...eвала за което.
РАСО
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
paco написа:sin orel C20XE написа:Абе Пацо,я се скрий,мноу ясно че е VW клуб и е ясно какво ще се възхвалява,я си напиши в твойта тема докъде стигна!
А за пройзведенията на Волен и Киро,кво да пишем,то е ясно!
Баце...аз не съм от тея дето се крия и покривам ама се хванахте да обяснявате неща дето не са реални, но както и да е. А аз до къде състигнал ще стане ясно като изкарам колата а вярвай ми няма да се бавя още много. Намам намерения да пиша преди това..нямам нерви.
Относно Киро и Волен...пропускаш да споменеш и още двама члена на екипа а имено Данчо и Милен. Това е пълния екип на Drag Power. Може да ме обвините в пристрастие, но рядко се събират толкова спосонбни хора и работят наистина като TEAM...eвала за което.
РАСО
Тях не ги знам!
- 1bar
- Мнения: 200
- Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Здравей,
Посъветваха ме да разгледам твоят проект,защото имам подобни планове и аз,и исках да някой вече минал по този път,да ми сподели усещането при крайният резултат!Моите планове за "подобрение" на колата варират около 300 коня на колелата!Притеснява ме само това предно предаване и преди да съм започнал всичко(вече съм на ръба да поръчам новата турбина),те моля за съвет,заслужава ли си подобна инвестиция?Как усещаш колата на пътя,как е контролът върху нея,приятна ли е за каране(или неконтролируема до към 3-та скорост напримерSmile)?Надявам се да получа някакъв съвет от човек,минал по този път!
Това е въпрос на лично, но ще отговоря тук. Първо за сетъпа. Колата е на налягане 0.7 с хибридно ККК26, което на 2 литра мотор грубо смятам че е около 220-240к.с. Колата е некараема в завои. Трета скорост при хубав асфалт буксува до полуда. Гумите не са джапанки и общо взето без сликове работата е тегава. При настроиките стигнахме до 1.2бара, там вече няма и четвърта. Отдавам го на това че колата е много лека. Работихме по една Хонда акорд 2.2 В-тек,, тя на 1.1 си има трета скорост и си набира на нея яко. Мисля че кола 300к. на колела на предно е безмислена. Много по- слаби коли ще са по- голям фън за каране. Мотора ще е биполярен(няма, няма и като доиде бусте ужас) и много труден за укротяване. Освен това с колегите ми взехме много краини мерки за здравината на колата( скоростна кутия от ТТ, допълнителни усилени тампони, усилване на роговете, други по големи карета и още дреболии) въпрки което ме е страх и имам чуството че под буст като включа следващата мотора иска да си ходи. За сметка на всичко това от 3та на летящ излизам на всяка кола. На ти сега храна за размисъл.
Поздрави
Посъветваха ме да разгледам твоят проект,защото имам подобни планове и аз,и исках да някой вече минал по този път,да ми сподели усещането при крайният резултат!Моите планове за "подобрение" на колата варират около 300 коня на колелата!Притеснява ме само това предно предаване и преди да съм започнал всичко(вече съм на ръба да поръчам новата турбина),те моля за съвет,заслужава ли си подобна инвестиция?Как усещаш колата на пътя,как е контролът върху нея,приятна ли е за каране(или неконтролируема до към 3-та скорост напримерSmile)?Надявам се да получа някакъв съвет от човек,минал по този път!
Това е въпрос на лично, но ще отговоря тук. Първо за сетъпа. Колата е на налягане 0.7 с хибридно ККК26, което на 2 литра мотор грубо смятам че е около 220-240к.с. Колата е некараема в завои. Трета скорост при хубав асфалт буксува до полуда. Гумите не са джапанки и общо взето без сликове работата е тегава. При настроиките стигнахме до 1.2бара, там вече няма и четвърта. Отдавам го на това че колата е много лека. Работихме по една Хонда акорд 2.2 В-тек,, тя на 1.1 си има трета скорост и си набира на нея яко. Мисля че кола 300к. на колела на предно е безмислена. Много по- слаби коли ще са по- голям фън за каране. Мотора ще е биполярен(няма, няма и като доиде бусте ужас) и много труден за укротяване. Освен това с колегите ми взехме много краини мерки за здравината на колата( скоростна кутия от ТТ, допълнителни усилени тампони, усилване на роговете, други по големи карета и още дреболии) въпрки което ме е страх и имам чуството че под буст като включа следващата мотора иска да си ходи. За сметка на всичко това от 3та на летящ излизам на всяка кола. На ти сега храна за размисъл.
Поздрави
- fens_
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 465
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
1bar написа:Здравей,
Посъветваха ме да разгледам твоят проект,защото имам подобни планове и аз,и исках да някой вече минал по този път,да ми сподели усещането при крайният резултат!Моите планове за "подобрение" на колата варират около 300 коня на колелата!Притеснява ме само това предно предаване и преди да съм започнал всичко(вече съм на ръба да поръчам новата турбина),те моля за съвет,заслужава ли си подобна инвестиция?Как усещаш колата на пътя,как е контролът върху нея,приятна ли е за каране(или неконтролируема до към 3-та скорост напримерSmile)?Надявам се да получа някакъв съвет от човек,минал по този път!
Това е въпрос на лично, но ще отговоря тук. Първо за сетъпа. Колата е на налягане 0.7 с хибридно ККК26, което на 2 литра мотор грубо смятам че е около 220-240к.с. Колата е некараема в завои. Трета скорост при хубав асфалт буксува до полуда. Гумите не са джапанки и общо взето без сликове работата е тегава. При настроиките стигнахме до 1.2бара, там вече няма и четвърта. Отдавам го на това че колата е много лека. Работихме по една Хонда акорд 2.2 В-тек,, тя на 1.1 си има трета скорост и си набира на нея яко. Мисля че кола 300к. на колела на предно е безмислена. Много по- слаби коли ще са по- голям фън за каране. Мотора ще е биполярен(няма, няма и като доиде бусте ужас) и много труден за укротяване. Освен това с колегите ми взехме много краини мерки за здравината на колата( скоростна кутия от ТТ, допълнителни усилени тампони, усилване на роговете, други по големи карета и още дреболии) въпрки което ме е страх и имам чуството че под буст като включа следващата мотора иска да си ходи. За сметка на всичко това от 3та на летящ излизам на всяка кола. На ти сега храна за размисъл.
Поздрави
при кр мотор на голф 2-ка с същото турбо като твоето на 0.7 дали ще го прави същия номер ? голфа не е олекотяван ...
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта