Проект Golf MK1 2.0 16VT

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 28 фев 2008 20:34


Браво на Волен! Евалата!
Сори за офф-а, ама тоя Киро, как можа да направи такова нещо, да унищожи Голф Рали!!! Като го видях как е изсечен направо ме заболя сърцето! Да беше купил някое купе на нормална двойка и да го беше изсякъл, а той си избрал кола произведена в 5000 екземпляра! :roll:




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Чет 28 фев 2008 20:35


Видя ми се на една от снимките че колата е била с Видинска регистрация, или се лъжа ??


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Пет 29 фев 2008 0:52


Да, беше с видинска регистрация преди 3 години, т.е. има и доста стари снимки тук. Лудия една вечер ме гони да стартира с 316ката но се убеди че като сложа 3та тои дърпа ръчна :lol:
Голфа е на 0.5 , , но не може да се сравнява с 316ката - тя е много по-слаба, колкото до ИС-а тои е на над 2 бара с азот и на задно-пак са несравними.
Ако ще сравняваме такива коли- вадя 80ката. :drive


Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Мнениеот Dead man » Пет 29 фев 2008 9:35


1ката е супер..Браво,браво....
Време беше пак някой голф да им обясни за какво става дума :lol: :lol:
Чакам развитието на проекта... :D


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 29 фев 2008 10:31


sin orel C20XE написа:Абе Пацо,я се скрий,мноу ясно че е VW клуб и е ясно какво ще се възхвалява,я си напиши в твойта тема докъде стигна! :wink:
А за пройзведенията на Волен и Киро,кво да пишем,то е ясно! :twisted:


Баце...аз не съм от тея дето се крия и покривам ама се хванахте да обяснявате неща дето не са реални, но както и да е. А аз до къде състигнал ще стане ясно като изкарам колата а вярвай ми няма да се бавя още много. Намам намерения да пиша преди това..нямам нерви.

Относно Киро и Волен...пропускаш да споменеш и още двама члена на екипа а имено Данчо и Милен. Това е пълния екип на Drag Power. Може да ме обвините в пристрастие, но рядко се събират толкова спосонбни хора и работят наистина като TEAM...eвала за което.

РАСО


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Пет 29 фев 2008 20:03


paco написа:
sin orel C20XE написа:Абе Пацо,я се скрий,мноу ясно че е VW клуб и е ясно какво ще се възхвалява,я си напиши в твойта тема докъде стигна! :wink:
А за пройзведенията на Волен и Киро,кво да пишем,то е ясно! :twisted:


Баце...аз не съм от тея дето се крия и покривам ама се хванахте да обяснявате неща дето не са реални, но както и да е. А аз до къде състигнал ще стане ясно като изкарам колата а вярвай ми няма да се бавя още много. Намам намерения да пиша преди това..нямам нерви.

Относно Киро и Волен...пропускаш да споменеш и още двама члена на екипа а имено Данчо и Милен. Това е пълния екип на Drag Power. Може да ме обвините в пристрастие, но рядко се събират толкова спосонбни хора и работят наистина като TEAM...eвала за което.

РАСО

Тях не ги знам! :oops:


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Съб 01 мар 2008 21:09


:да:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Сря 19 мар 2008 21:38


Колегата, как е върви ли проекта завършихте ли го


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Сря 19 мар 2008 23:06


Не знам какво разбираш под завършен. То по кола като тази ( на 30 години ) колкото и да се старая винаги има какво да се прави. Иначе в момента ми е кола за всеки ден и втори месец мевози навсякъде. Един единствен път ме остави счупено каре, ама то някак си е рзбираемо. Чака си дино наи общо.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Чет 20 мар 2008 1:49


Примерно сетъпа, по добре звучи :wink:


Потребителски аватар
Seth
Мнения: 43
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Seth » Чет 20 мар 2008 19:31


: vw fen


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Вто 25 мар 2008 9:28


Здравей,


Посъветваха ме да разгледам твоят проект,защото имам подобни планове и аз,и исках да някой вече минал по този път,да ми сподели усещането при крайният резултат!Моите планове за "подобрение" на колата варират около 300 коня на колелата!Притеснява ме само това предно предаване и преди да съм започнал всичко(вече съм на ръба да поръчам новата турбина),те моля за съвет,заслужава ли си подобна инвестиция?Как усещаш колата на пътя,как е контролът върху нея,приятна ли е за каране(или неконтролируема до към 3-та скорост напримерSmile)?Надявам се да получа някакъв съвет от човек,минал по този път!

Това е въпрос на лично, но ще отговоря тук. Първо за сетъпа. Колата е на налягане 0.7 с хибридно ККК26, което на 2 литра мотор грубо смятам че е около 220-240к.с. Колата е некараема в завои. Трета скорост при хубав асфалт буксува до полуда. Гумите не са джапанки и общо взето без сликове работата е тегава. При настроиките стигнахме до 1.2бара, там вече няма и четвърта. Отдавам го на това че колата е много лека. Работихме по една Хонда акорд 2.2 В-тек,, тя на 1.1 си има трета скорост и си набира на нея яко. Мисля че кола 300к. на колела на предно е безмислена. Много по- слаби коли ще са по- голям фън за каране. Мотора ще е биполярен(няма, няма и като доиде бусте ужас) и много труден за укротяване. Освен това с колегите ми взехме много краини мерки за здравината на колата( скоростна кутия от ТТ, допълнителни усилени тампони, усилване на роговете, други по големи карета и още дреболии) въпрки което ме е страх и имам чуството че под буст като включа следващата мотора иска да си ходи. За сметка на всичко това от 3та на летящ излизам на всяка кола. На ти сега храна за размисъл.
Поздрави


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Вто 25 мар 2008 11:05


1bar написа:Здравей,


Посъветваха ме да разгледам твоят проект,защото имам подобни планове и аз,и исках да някой вече минал по този път,да ми сподели усещането при крайният резултат!Моите планове за "подобрение" на колата варират около 300 коня на колелата!Притеснява ме само това предно предаване и преди да съм започнал всичко(вече съм на ръба да поръчам новата турбина),те моля за съвет,заслужава ли си подобна инвестиция?Как усещаш колата на пътя,как е контролът върху нея,приятна ли е за каране(или неконтролируема до към 3-та скорост напримерSmile)?Надявам се да получа някакъв съвет от човек,минал по този път!

Това е въпрос на лично, но ще отговоря тук. Първо за сетъпа. Колата е на налягане 0.7 с хибридно ККК26, което на 2 литра мотор грубо смятам че е около 220-240к.с. Колата е некараема в завои. Трета скорост при хубав асфалт буксува до полуда. Гумите не са джапанки и общо взето без сликове работата е тегава. При настроиките стигнахме до 1.2бара, там вече няма и четвърта. Отдавам го на това че колата е много лека. Работихме по една Хонда акорд 2.2 В-тек,, тя на 1.1 си има трета скорост и си набира на нея яко. Мисля че кола 300к. на колела на предно е безмислена. Много по- слаби коли ще са по- голям фън за каране. Мотора ще е биполярен(няма, няма и като доиде бусте ужас) и много труден за укротяване. Освен това с колегите ми взехме много краини мерки за здравината на колата( скоростна кутия от ТТ, допълнителни усилени тампони, усилване на роговете, други по големи карета и още дреболии) въпрки което ме е страх и имам чуството че под буст като включа следващата мотора иска да си ходи. За сметка на всичко това от 3та на летящ излизам на всяка кола. На ти сега храна за размисъл.
Поздрави




при кр мотор на голф 2-ка с същото турбо като твоето на 0.7 дали ще го прави същия номер ? голфа не е олекотяван ...


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Вто 25 мар 2008 20:37


Не би могъл да знаеш какво е моето турбо, К26 може да говори толкова много неща... Колата ще е кеф, но няма да е изрод. Кутиите на КР се оказват краино неиздържливи за турбо конверсия.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Вто 25 мар 2008 21:03


1bar написа:Не би могъл да знаеш какво е моето турбо, К26 може да говори толкова много неща... Колата ще е кеф, но няма да е изрод. Кутиите на КР се оказват краино неиздържливи за турбо конверсия.

A 9A кутия дали ще устиска на напъна. Аз си мислч за около 0.4-0.5 бар



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта