турбо на Голф3 дизел - възможно ли е.....

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Kalata_Rock
Мнения: 21
Регистриран на: Пон 03 сеп 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

турбо на Голф3 дизел - възможно ли е.....

Мнениеот Kalata_Rock » Пет 08 фев 2008 13:33


Здравейте колеги ! От известно време насам започнах да се замислям над това да си сложа турбина-колата е Голф 3 Дизел,1992 година,много е запазен двигателя,но като се натоваря и тръгна на дълъг път изпреварването е просто КОШМАР ! Та въпроса ми е дали някой от тука се занимава с такива неща,може ли да се намери някоя турбина в добро състояние от някоя катастрофирала кола и да се сложи без да се пипа компресията и да рискувам да съсипя хубавия двигател ?Някои ше кажат направо да си купя нова кола,но наистина съм попаднал на много запазена и читава броика и не искам !Така че ако е възможно да се направи нещо по въпроса моля отговорете ! Искам също да добавя че дори с 10 коня да покача мощността ме устроива просто трябва да стане малко по-пъргава :)
Мерси предварително !
mod edit: Li4o




Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Пет 08 фев 2008 18:41


кода на двигателя?


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 08 фев 2008 21:02


Филма е голям, много е голям, ше ти излезне по-добре да продадеш тоя и да си купиш ТДИ! Имаш да купуваш турбина, около 200лв, изпускателен колектор около 30-40лв, всмукателен колектор около 40-50лв, тея бутала няма да станат на турбото, нямаш и пръскалки за масло от долу на блока! Трябва да купиш друга стойка за маслен филтър, която има място за навиване на щуцер да хванеш масло за турбината, трябва да дупчиш картер за да може да се връща това масло, трябва да се правят турбо-пътища! Като купиш буталата със сегментите, трубината, колекторите, маркученца, глупости, стойки за маслени филтри, гарнитурки, семерингчета ... аве малко под 1000лв части, без да смяташ никакъв труд!


Потребителски аватар
Kalata_Rock
Мнения: 21
Регистриран на: Пон 03 сеп 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kalata_Rock » Съб 09 фев 2008 0:17


wvwzzz1hzpw146688


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Съб 09 фев 2008 12:48


Kalata_Rock написа:wvwzzz1hzpw146688


Това е рамата. Двигателя е нещо от сорта 1Y123456


Потребителски аватар
Радо Пеев
Мнения: 651
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 7:10
Автомобил: Vw Golf MK3
Двигател: ABF 2.0 16v GTI
Местоположение: Варна

Мнениеот Радо Пеев » Съб 09 фев 2008 13:36


и не само това както каза колегата по горе помпата е съвсем др за ТД и дюзи ала бала такива кирии а те струват най-мн по добре си купи ТД двигател щтом искаш турбо и му ръгни един кулер това е по добрия варянт а ако тръгнеш да слагаш ТДИ просто забрави защото нямаш дори и комп в колата а за тди се иска комп тай че това е положението


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Съб 09 фев 2008 18:19


и все пак какъв ти е кода на двигателя ? :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта