Проект 16VT - UPDATE 21.10.2005

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2703
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Чет 21 юли 2005 12:10


bowdown bowdown bowdown bowdown bowdown bowdown ЕВАЛА!




Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

?

Мнениеот Sachko » Чет 21 юли 2005 12:57


Аз бях останал с впе4атлението 4е 6те баде с бутала от Г60 или ГТИ 8 клапаново :roll: А тези ми се виждат кат неговите си ... може и да греша де :roll:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 21 юли 2005 13:19


Да буталата са си от 16V защото тея от G60 са на 5мм под ръба на блока, като са на горма мъртва точка :?

По принцип ame-racing http://www.ame-racing.de/index.shtml

Доработват буталата така:

Изображение

Ама мен не ми се ще... бутала в картера не е хубава глетка.

PACO


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Чет 21 юли 2005 13:42


paco написа:Да буталата са си от 16V защото тея от G60 са на 5мм под ръба на блока, като са на горма мъртва точка :?

По принцип ame-racing http://www.ame-racing.de/index.shtml

Доработват буталата така:

Изображение

Ама мен не ми се ще... бутала в картера не е хубава глетка.

PACO


На тези им е взето от 4елата маи :roll: ... а покритие отгоре ? .....
4етох скоро 4е в БГ слагали керами4но покритие на 4елата ...само 4е сам забравил саита

...а с компресиата какво ще прави6 ?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 21 юли 2005 14:16


За компресията гоня 8,5:1
Разреждането ще го направя с....

Имам идея, но е рискова.

Във всеки проект има по една спънка и ако не я реша качествено то защо да пиша за нея. :oops:

РАСО


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 21 юли 2005 18:37


добре и в крайна сметка как ще я докараш до 8.5:1 тая компресия, със гарнитура само няма да стане...., айде с буталата може да постигнеш ефект ама знам ли дали ще издържат с такава доработка...... :roll:


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Чет 21 юли 2005 19:22


С две гарнитури,доколкото знам. :roll: На колко бара мислиш да надуеш турбината?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 21 юли 2005 21:37


Добре де...

Изображение

Изображение

Изображение

Е това е. Някой го е превил...значи може и да се получи. Ако издуха имам и друга идея (моя) не пробвана.

Ще видим...

РАСО


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Пет 22 юли 2005 0:14


Ааа.. е така е добре ... блока е освежен,4арколяците около него и те ... :lol: ,а по нагоре в темата бе6е казал 4е няма да изглежда така добре (като на една снимка) :shock: Браво !!!
А какво реши...радятор за маслото ще има ли ?

П.П-за справка 1.6 GTI (EG мисля му беха букфите) имат , даже е с термостат4е :twisted:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 22 юли 2005 0:20


на твое място бих се замислил за нови биелни болтове, за да няма показали се биели.... :lol:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 22 юли 2005 8:28


Това горе не е моя двигател...
Показах само как ще го правя. А и да го боядисам, боята пада за 2-3 месеца. Нема сми

Sachko написа:Ааа.. е така е добре ... блока е освежен,4арколяците около него и те ... :lol: ,а по нагоре в темата бе6е казал 4е няма да изглежда така добре (като на една снимка) :shock: Браво !!!
А какво реши...радятор за маслото ще има ли ?

П.П-за справка 1.6 GTI (EG мисля му беха букфите) имат , даже е с термостат4е :twisted:


Е да де ама не мога да намеря...
Ако някой удари едно рамо мноооо ша помогне :roll:
Ще си ги платя естествено.

prj57 написа:на твое място бих се замислил за нови биелни болтове, за да няма показали се биели.... :lol:


Това не ме питеснява колкото гарнитурата :evil:

РАСО


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ЕВАЛА

Мнениеот Bobby_ » Пет 22 юли 2005 11:37


пожиаржаи ми схте си първия които схте го направи в БГ!!! има осхте няколко опита но все неуспешни. То не беше на газ то ........ какво ли не. На карбуратори ли схте го оставиш или ще смениш инжекцията?


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пет 22 юли 2005 11:43


извинете ме но още не мога да свикна да пиша на кирилица :-((((


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Пет 22 юли 2005 12:37


paco написа:


Е да де ама не мога да намеря...
Ако някой удари едно рамо мноооо ша помогне :roll:
Ще си ги платя естествено.



РАСО


Ами имам нещо на предвид .... (целия комплект от 1.6 ГТИ) , ако имаш интерес даи на ЛС , за да не ти разваляме хубавата тема с такива неща :roll:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Съб 23 юли 2005 20:02


Ще има малко застой напроектра...

Морето ме зове 8)

Връщам се на 31-ви за клубната збирка.:twisted:

PACO



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта