Проект 16VT - UPDATE 21.10.2005

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 30 авг 2005 17:08


prj57 написа:PACO, бих ти предложил спирачни апарати от Ауди С2, те са с 2 работни цилиндъра и пасват перфектно на твоите главини, обозначението им е Girling 60, твойте са по малкия брат Girling 54....... :lol:

Някой може ли да ми каже реална цена на спирачни апарати и дискове от G60 или пък S2,защото трябва да си вземам нови дискове и накладки, а си мисля, че за тия пари може да се намери комплект по-големи апарати с дискове и накладки 2-ра ръка :oops:




prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 30 авг 2005 19:06


за да видя какви са характеристиките на турбото, интересува ме да разбера дебита, режима на работа, ефикасност коефициент на налягане и така, по този начин ще разбера дали турбото е подходящо за еди кой си двигател или не..... :wink:


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivo16VTI » Сря 31 авг 2005 22:59


prj57 написа:за да видя какви са характеристиките на турбото, интересува ме да разбера дебита, режима на работа, ефикасност коефициент на налягане и така, по този начин ще разбера дали турбото е подходящо за еди кой си двигател или не..... :wink:
RHB5


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 01 сеп 2005 17:01


А знаеш ли с коя компресорна перка е......има два варианта BRL3911E и BRL4219E мисля че има и още варианти, но за тия имам компресорни характеристики:

Първия има макс ефикасност от 75% а втория от 76% но той има по тесен диапазаон на действие и бързо прави големи налягания ..... :wink:


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2703
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Чет 01 сеп 2005 17:10


NovobranecGT написа:Някой може ли да ми каже реална цена на спирачни апарати и дискове от G60 или пък S2,защото трябва да си вземам нови дискове и накладки, а си мисля, че за тия пари може да се намери комплект по-големи апарати с дискове и накладки 2-ра ръка :oops:
По-добре по-малки но нови дискове отколкото големи ама стари :wink:


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivo16VTI » Чет 01 сеп 2005 18:11


prj57 написа:А знаеш ли с коя компресорна перка е......има два варианта BRL3911E и BRL4219E мисля че има и още варианти, но за тия имам компресорни характеристики:

Първия има макс ефикасност от 75% а втория от 76% но той има по тесен диапазаон на действие и бързо прави големи налягания ..... :wink:
Кьде да гледам :?: :?: :roll:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 02 сеп 2005 15:09


На турбината в/у нагнетателния охлюв(някаде) трябва да има малка табелка на която да е щампован номер и модел.

РАСО


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivo16VTI » Пет 02 сеп 2005 18:11


РАЗБРАХ кьде е обаче не се чете!RHB5 е отливка а другото не е и незнам!Варианти.......? :?: :roll:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 02 сеп 2005 18:14


На компресора трябва да има и да пише какъв е компресора, щото има различни модификации с разлчни перки, турбото може да е RHB5, но то има поне 6 модификции ако кажеш коя може да получиш повечко инфо.... :wink:


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivo16VTI » Пет 02 сеп 2005 18:44


ЩЕ ГО НОСЯ НА СКЕНЕР!!! :lol: ШЕГУВАМ СЕ!ЩЕ ГО МЬЧА НЕЩО :!: :idea:


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

помо6т

Мнениеот ANDREYO » Пон 12 сеп 2005 21:29


бате като гледам доста опит има6 та ако може да те питам може и да е сме6но. та питам се дали мога на моя кр да сложа турбината от голф 2 тд и какжо ми трябва за идеята? или да си купя 1.8 моно и на нея 4е по лесно а?мерси предварително


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 12 сеп 2005 22:14


Турбината от Г2 ТД ще ти е малка......ще я издухаш бързо...... Т3/Т4 е по добре, а за да си сложиш турбо разчети темата тук и се разрови тук там, трябва ти ниска компресия и електроника да кара с турбото.....


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Re: помо6т

Мнениеот ivo16VTI » Вто 13 сеп 2005 9:37


andreyo написа:бате като гледам доста опит има6 та ако може да те питам може и да е сме6но. та питам се дали мога на моя кр да сложа турбината от голф 2 тд и какжо ми трябва за идеята? или да си купя 1.8 моно и на нея 4е по лесно а?мерси предварително
ВСИЧКО МОЖЕ!!! :!:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: помо6т

Мнениеот paco » Вто 13 сеп 2005 9:52


ivo16v написа:
andreyo написа:бате като гледам доста опит има6 та ако може да те питам може и да е сме6но. та питам се дали мога на моя кр да сложа турбината от голф 2 тд и какжо ми трябва за идеята? или да си купя 1.8 моно и на нея 4е по лесно а?мерси предварително
ВСИЧКО МОЖЕ!!! :!:


Ми за КР това турбо е малко. А и не се препоръчва да се слага турбо от дизел защото се пука от температурата. Колектора на дизела не се нагрява толкова от на бензинов мотор.

Търси си турбо от 2000cc бензин.

На 16V най-лесно се слага турбо щото имаш мноо място. На 8V смукателния колектор е от към изпускателния и е малко терсене работа.

РАСО


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Re: помо6т

Мнениеот ivo16VTI » Вто 13 сеп 2005 9:57


paco написа:
ivo16v написа:
andreyo написа:бате като гледам доста опит има6 та ако може да те питам може и да е сме6но. та питам се дали мога на моя кр да сложа турбината от голф 2 тд и какжо ми трябва за идеята? или да си купя 1.8 моно и на нея 4е по лесно а?мерси предварително
ВСИЧКО МОЖЕ!!! :!:


Ми за КР това турбо е малко. А и не се препоръчва да се слага турбо от дизел защото се пука от температурата. Колектора на дизела не се нагрява толкова от на бензинов мотор.

Търси си турбо от 2000cc бензин.

На 16V най-лесно се слага турбо щото имаш мноо място. На 8V смукателния колектор е от към изпускателния и е малко терсене работа.

РАСО
Цитата е за????Мен ли??? :?: 8)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 161 госта