andreyo написа: или да си купя 1.8 моно и на нея 4е по лесно а?
gruebel
andreyo написа: или да си купя 1.8 моно и на нея 4е по лесно а?
paco написа:ivo16v написа:ВСИЧКО МОЖЕ!!!andreyo написа:бате като гледам доста опит има6 та ако може да те питам може и да е сме6но. та питам се дали мога на моя кр да сложа турбината от голф 2 тд и какжо ми трябва за идеята? или да си купя 1.8 моно и на нея 4е по лесно а?мерси предварително
Ми за КР това турбо е малко. А и не се препоръчва да се слага турбо от дизел защото се пука от температурата. Колектора на дизела не се нагрява толкова от на бензинов мотор.
Търси си турбо от 2000cc бензин.
На 16V най-лесно се слага турбо щото имаш мноо място. На 8V смукателния колектор е от към изпускателния и е малко терсене работа.
РАСО
Kingpin написа:Препоръчва се турбина от Ford Escort Cosworth, виж тук http://ffp-motorsport.com/other/jyns02/index.php
Иначе евала за проекта, пожелавам ти успех И аз смятах нещо подобно да правя през "зимната пауза", ама още го мислим hmmmm
paco написа:Kingpin написа:Препоръчва се турбина от Ford Escort Cosworth, виж тук http://ffp-motorsport.com/other/jyns02/index.php
Иначе евала за проекта, пожелавам ти успех И аз смятах нещо подобно да правя през "зимната пауза", ама още го мислим hmmmm
Тоя проект дето го сочиш за пример го четох преди година ама за мен е същински провал.
Така и не излезе нищо ново по тоя проект. Не писаха дали са сложили буталата от RS2. А м/у другото аз проверявах размерите им и не веждам как ще ги монтират без да свалят нивото но блока с 4мм.
Има и друго... Проблема с тяхните бутала
може да се дължи на детонации. Ако кранк сензора не ги засече и не коригира изпреварването---> резултата е точно тоя, но от тая инжекция и електроника не може да се иска това.
РАСО
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 120 госта