Supersprint exhaust system за Голф mk3 GTI
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 01 мар 2008 18:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Supersprint exhaust system за Голф mk3 GTI
Колеги днес си купих ГОЛФ 3 GTI 115 к.с. и в джабката намерих сертификат от Supersprint exhaust system и видях че гърнетата тръбите всичко е сменено от Суперспринт. модела на ауспусите е GOLF III B SPORT/MSD. Някой може ли да ми каже със колко коня се е дигнала мощността, щото колата много върви, за сравнение преди имах 167 к.с. и сега голфа 115 к.с. върви колкото предната ми. Може ли да ме посъветвате къде и как мога да видя реалната мощност на колата
- Vextor
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска
Re: Supersprint exhaust system за Голф mk3 GTI
Хеед-91 ...... Дино братDudikoff написа:Колеги днес си купих ГОЛФ 3 GTI 115 к.с. и в джабката намерих сертификат от Supersprint exhaust system и видях че гърнетата тръбите всичко е сменено от Суперспринт. модела на ауспусите е GOLF III B SPORT/MSD. Някой може ли да ми каже със колко коня се е дигнала мощността, щото колата много върви, за сравнение преди имах 167 к.с. и сега голфа 115 к.с. върви колкото предната ми. Може ли да ме посъветвате къде и как мога да видя реалната мощност на колата

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Supersprint exhaust system за Голф mk3 GTI
Dudikoff написа:Колеги днес си купих ГОЛФ 3 GTI 115 к.с. и в джабката намерих сертификат от Supersprint exhaust system и видях че гърнетата тръбите всичко е сменено от Суперспринт. модела на ауспусите е GOLF III B SPORT/MSD. Някой може ли да ми каже със колко коня се е дигнала мощността, щото колата много върви, за сравнение преди имах 167 к.с. и сега голфа 115 к.с. върви колкото предната ми. Може ли да ме посъветвате къде и как мога да видя реалната мощност на колата
Дино тест. Ползвай търсачката. Не вярвам да е станал повече от 120кс, което пак е пресилено.
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
В София в Heed Auto ще ти премерят конете, а иначе в зависимост от генерацията - ако са сменяни и колекторите - може би има десетина кончета отгоре
инфо за моделите на суперспринт:
http://www.supersprint.com/homeuk.htm

инфо за моделите на суперспринт:
http://www.supersprint.com/homeuk.htm
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 01 мар 2008 18:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Голфа може да има и чип тунинг, предната ми кола беше Ксара VTS 2.0 16V 167k.s. и вървеше много, но това днес като се качих изобщо не отстъпва, очаквах с тия 115 коня да върви като мъртъв кон, но ме изненада много здраво. Благодаря Ви ще си направя такъв тест.По предната ми кола беше голф 1 кабрио GTI 1.8 115 к.с и вървеше като мъртъв кон, но беше явно издухана много
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Основната разлика в усещането за вървене идва от това, че предната ти кола е била 16V и е вървежа й е бил във високите обороти... докато сегашната ти "дърпа" много повече на ниските...
И аз бях приятно изненадан от голф с такъв мотор - чувствително по-добре се движеше до към 3500 оборота от КР-а... но за съжаление, с повишаване на оборотите се усещаше и намаляващата му сила, докато при 16в е обратното
И аз бях приятно изненадан от голф с такъв мотор - чувствително по-добре се движеше до към 3500 оборота от КР-а... но за съжаление, с повишаване на оборотите се усещаше и намаляващата му сила, докато при 16в е обратното

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
musura написа:Основната разлика в усещането за вървене идва от това, че предната ти кола е била 16V и е вървежа й е бил във високите обороти... докато сегашната ти "дърпа" много повече на ниските...
И аз бях приятно изненадан от голф с такъв мотор - чувствително по-добре се движеше до към 3500 оборота от КР-а... но за съжаление, с повишаване на оборотите се усещаше и намаляващата му сила, докато при 16в е обратното
И аз имам същите наблюдения. 1-ката ми дърпа повече на старт от 4-ката, но после 4-ката я бие. След олекотяването на маховика ако постигна вървеж като на 4-ката ще съм много доволен. И аз съм мислил за нова генерация, но за сега няма да слагам поради финансови затруднения.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 01 мар 2008 18:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
musura написа:Основната разлика в усещането за вървене идва от това, че предната ти кола е била 16V и е вървежа й е бил във високите обороти... докато сегашната ти "дърпа" много повече на ниските...
И аз бях приятно изненадан от голф с такъв мотор - чувствително по-добре се движеше до към 3500 оборота от КР-а... но за съжаление, с повишаване на оборотите се усещаше и намаляващата му сила, докато при 16в е обратното
Точно така е брат, наистина ВЕТЕЕСА дъпаше след 4Е оборота, направо клатеше муцуната наляво надясно и ускорението от 100 до 200 беше много добро, но голфа 2Е много дъпра от 0-100, не съм го пробвал до 200 щото няма къде, все още съм без номера, явно си прав
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта