Тъй като не намерих нищо в търсачката по темата каква е разликата при каране на пружините с различен цвят тоест каква е разликата между жълти ,червени,сини и лилави пружини.
И кава е разликата между газовия амортесиор и масления и ккви са тия регулиращи амортесиори и как се регулират сами или аз тря си ги регулирам.
Целта ми е да е сабилна колата да има хубава визия да вози не много твърдо (да не е каруца) и като се натоварят 4 човека да не ми упират гъмите в калниците.Ако все пак има тема по моя въпрос ще бъда благодарен ако ми пуснете линк щот може и да съм я изпуснал.
въпрос за окачване
- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
vlado_88 написа:брато не питаи тук,ами направо отиваи в магазина с парите там ще ти обяснят и направо копуваш,тука само празни моабети 4е си правим
така:
1 в магазина я знаят я не и ти викат е тия са мн Убави
2 Искам да чуя мненията на хората и кво ще ми препоръчат за моите нужди
3 Ако секи ходи и пита по магазини и сервизи то тоя форум за кво е нали е да се споделя опит и да се дават напътствия от "патили"
4 Не съм ти БРАТО
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Доколкото съм запознат цвета на пружините не е от значение,има всякакви цветове спортни пружини.Най-доброто е койловъри тези регулируемите амортесьори,сам си ги регулираш със специален ключ,да ти кажа няма спортно дето да не вози като каруца,всички са твърди едни по-малко други повече,даже някой си имат регулаж на твърдост,но с койловъри колата залепва на пътя,препоръчвам ти горещо K&W и H&R от FK не са много доволни хората 

- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
FK SHIIIIT.
Слушай са БРАТО
Когато става въпрос за окачване винаги избираш компромисс между возия и устойчивост.
Нема такъв филм с едно окачване колата да стане по комфортна и по устойчива (е освен ако сегашното не ти е заминало тотално)
Ако искаш добър компромис между комфорт и поведение на пътя взимай Eibach Pro system . Ако обаче мислиш да зимаш само пружини не си е работа. Ако ше сменяш , сменяй целото окачване.
Най ефтино ше излезе обаче със спрейче. Взимаш и пръс пръс пружините са в цвят какъвто пожелаеш

Слушай са БРАТО

Когато става въпрос за окачване винаги избираш компромисс между возия и устойчивост.
Нема такъв филм с едно окачване колата да стане по комфортна и по устойчива (е освен ако сегашното не ти е заминало тотално)
Ако искаш добър компромис между комфорт и поведение на пътя взимай Eibach Pro system . Ако обаче мислиш да зимаш само пружини не си е работа. Ако ше сменяш , сменяй целото окачване.
Най ефтино ше излезе обаче със спрейче. Взимаш и пръс пръс пружините са в цвят какъвто пожелаеш

-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Коректните производители дават рейтинг на пружините. Дава се или в N (newtons) или в kg /mm тоест колко килограма са нужни за да се свие пружината с 1 мм, незнам сток окачване с колко е но пружини над 60 кг, са гадно нещо, за отзад бива ама отпред требе нещо по-меко щото ще ти падне таблото....а то пада малко след като са ти паднали пломбите.... 

- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- doktora_gti
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 392
- Регистриран на: Пон 07 авг 2006 10:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
KONI
Даааааа всички изказвате мнения но забравихте най-важното-KONI
Всички се регулират на твьрдост и не винтово- само да знаеш как
Който иска да заповяда да го повозя на голф 3 с KONI-Coilover и да каже дали окачването е спортно или не













- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: въпрос за окачване
Аз смених само пружините. Сложих червени пружини, незнам каква марка са, нямам никакви данни за тях, предполагам че са 60/40, защото с толкова бяха по ниски от стандартните като ги премерих в демнтирано положение. Като ги смених бях още със зимните гуми - 185/65/14. Разлика във твърдостта почти няма. Може да се каже че почна да вози съвсем малко по-твърдо, но почти няма разлика. След като си сложих летните гуми почна да друса, амо то с тях си друса и със сток окачване. Визията се промени доста - разстоянието между гумите и калниците вече не е толкова голямо. Като цяло колата не е ниска - има коли със сток окачване които са по-ниски. Общо взето съм доволен
Сега обаче трябва да сменя и амортисьорите. Насочил съм се към нещо по евтино. Примерно в ebay се продава комплект TA-technix за 100 евро с доставката. Цяло окачване е 200е.
Дали като сложа газови амортисьори ще почне да вози по твърдо
Ето и снимки
преди

сега


Сега обаче трябва да сменя и амортисьорите. Насочил съм се към нещо по евтино. Примерно в ebay се продава комплект TA-technix за 100 евро с доставката. Цяло окачване е 200е.
Дали като сложа газови амортисьори ще почне да вози по твърдо

Ето и снимки
преди

сега

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта