Какъв е този клапан???(има снимки)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Какъв е този клапан???(има снимки)

Мнениеот PIPI » Пет 14 мар 2008 20:26


Здравейте,

Имах малко проблеми с голфетката и днес се наложи да я поразглобим малко.При разглабянето и углеждането на двигателя попаднах на един доста странен метален клапан,в който има някакво налягане,и се зачудих дали именно това е прословутият Blow-Off кпапан или е някакъв друг.Поразгледах в някои сайтове и срещнах на места,подобен клапан да се нарича байпас-клапан!За да разбера последно каква е истината,свалих този клапан,снимах го,и качих снимките тук с надеждата да ми помогнете!И понеже твърдо съм решил да слагам метален Blow-off,за да увелича налягането на турбината,да не се окаже че съм имал такъв!Много ще съм Ви благодарен ако помогнете!

Ето и снимките:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

[/code]




Потребителски аватар
hristov_GL
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот hristov_GL » Пет 14 мар 2008 20:38


blow-off или разтоварващ клапан на турбината от ненужния въздух при високи обороти !


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Пет 14 мар 2008 20:49


блоу офф е ама на голфа трябва да е пластмасов явно е сменян


Потребителски аватар
hristov_GL
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот hristov_GL » Пет 14 мар 2008 20:58


може предишния собственик да си е помислил "за какво да е пластмасов чай да го сменя хахахахахах да не би да не е оригиналния ;) "


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пет 14 мар 2008 21:09


Оригиналния е пластмасов, ама това не е от голямо значение, щото 1.8Т имат често проблеми с този клапан!
А да - и блоу офф клапана няма нищо общо с оборотите, а това какво е кво е излишен въздух???


PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот PIPI » Пет 14 мар 2008 21:25


А каква е разликата във байпасен клапан(bypass valve) и Blow-off(boost pressure control valve) в такъв случай?Питам,защото съдейки по схемата,която ми е залепена(като отвориш капака над бронята),има и байпасен клапан(гледах го в neuspeed.com,прилича точно на този от снимките),има и boost pressure control valve(Blow-off)!


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пет 14 мар 2008 22:27


mi na ediniq mu se vika recirkualacionne , toest takuv deto raztovarva nalqganeto i go wry6ta obratno zad debitomera, za6toto toi ve4e go e izmeril toz vuzduh !!
i ako ne mine ot tam se 6a6ka, a elektroniki koito polzwat MAP sensor a ne MAF nqmat problem s tova.
drugite raztovarwat direkno v atmosverata


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Пет 14 мар 2008 22:57


boost pressure control valve- не е Blow-off
boost pressure control valve-е един електрически клапан които ти определя налягането на турбото, има стоиност предварително зададена в ЕКУто при достигане на която към този клапан се подава сигнал и той ограничава повишаването на налягането


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Съб 15 мар 2008 0:19


da az tva mai go propusnah
tva e edno triputno klapan4e koeto kontrolira nalqganeto v inteika, vodi se En 75, kakto mu vikame solenoid.
na po novite motori na 1.8t takuv solenoid upravlqva i blow off-a


PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот PIPI » Съб 15 мар 2008 3:17


Da,imenno!Proverqvah v saita na Neuspeed i tam tozi klapan se vodi 75N(bypass valve)!Tova kakvo 6te re4e posledno-Blow-off li e,ili ne?(sujalqvam,4e pi6a na latinica,no pi6a ot telefon,za6toto nqmam kompiutur v momenta)


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Съб 15 мар 2008 4:39


ne be kolega tva ti e solenoida za upravlenie na boosta v inteika, a blow off-a ti e po gore na snimkata


PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот PIPI » Съб 15 мар 2008 11:17


Dobre de,ne moga da razbera togava kakvo stava s taq moqta kola!Tozi klapan uj predrazpolagal turbinata da poddurja po-golqmo nalqgane bez da ima s4upvane,a kogato smenq softuera na ECU-to(imam nqkolko dobri moda,ediniq na Brezel dori),kolata prekusva kum 5 hil. oborota,a nalqganeto na turbinata ne se promenq,merq go s Vag-coma,i pokazva kum 0.5-0.6 bara,koeto si e fabri4noto nalqgane!Misulta mi be6e tova pusto nalqgane na turboto samo softuerno li se promenq ili e neobhodima i nqkakva tehni4eska promqna???


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Съб 15 мар 2008 11:22


Колеги, моля Ви съвсем сериозно да си преведете мненията, че т.1 от правилата за нищо я нямате!!!


PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот PIPI » Съб 15 мар 2008 16:23


Искам преди всичко да се извиня,че не спазих основното правило пишейки на латиница,обяснението ми е че не бях вкъщи и писах от телефон,който нямаше българско меню!

А отностно темата,наистина се надявам някой да ми даде някакво логично обяснение,защото вече се обърках!До сега мислих къде да сменя заводският Blow-Off,а се оказа че вече може би е сменен!Интеркулера също съм наумил да сменя,като мисля да сложа по-голяма пита в средата на бронята пред радиатора(защото голфа има фабричен кулер от лявата страна,но смятам че е малък)!И след като все пак се оказа,че имам и кулер,и метален Blow-off,се интересувам как да го вдигна това налягане на турбината,защото явно само с този чип не става!Благодаря и сори ако съм ви изнервил!





И между другото вижте тези два клапана в сайта на Forge и ми кажете каква е разликата-
http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... =FMDVSPLTR

http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... t=FMCL007P


Потребителски аватар
shh
Мнения: 118
Регистриран на: Съб 20 ное 2004 22:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот shh » Съб 15 мар 2008 17:42


с първия клапан като пуснеш гаста ще прави псссс тоест ще разтоварва в атмосферата ,а втория разтоварва преди дебитомера и няма да има псссст :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта