Засилване на PL двигател

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
cupofcoffee

Засилване на PL двигател

Мнениеот cupofcoffee » Чет 13 мар 2008 20:36


Здравейте!

Нов съм във форума, може би има писано по моя въпрос, но не намерих с търсачката!

Въпроса ми е следния: какво трябва да направя, за да засиля ПЛ двигател (129 к.с.), не искам да слагам турбо, искам да го запазя атмосферен. Четох за валове, горивни системи и т.н., но не се отнасяха темите за моя двигател.

Благодаря предварително!




Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Мнениеот feniksgod » Чет 13 мар 2008 22:07


Ами колега както сам каза това са валци и др. (нека някой по запознат ти каже :roll: )
Аз лично ти препоръчвам чип тунинг разликата в ниските обороти е доста осезаема, казвам го защото онзи ден се возих в golf 90hp с чип


cupofcoffee

Мнениеот cupofcoffee » Чет 13 мар 2008 22:12


Благодаря, колега!


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пет 14 мар 2008 2:15


ЧИП НА ПЛ?????????????????????????

колега не се занимавай с глупости!!!!!

освен ако не си решил да си съсипеш колата!!!


Потребителски аватар
SixKillerVR6
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец

Мнениеот SixKillerVR6 » Пет 14 мар 2008 14:04


МАЛКО спамя ама тва с ипа на ПЛ ми намирисва на пълна глупост (извинете ме) Почвай да кичиш валове колектори и куп други глупости и излитай в космоса :twisted: ...като мене


Потребителски аватар
lubo_g2
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 24 яну 2007 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lubo_g2 » Пет 14 мар 2008 18:52


Прегледай пак темите има много писано !


cupofcoffee

Мнениеот cupofcoffee » Пет 14 мар 2008 21:31


За ПЛ няма.
Разбрах, че Brezel правел качествени чипове, какво ще кажете?


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пет 14 мар 2008 21:34


cupofcoffee написа:За ПЛ няма.
Разбрах, че Brezel правел качествени чипове, какво ще кажете?

Кво няма за пл, всичко което става за кр-овата абф-овата и за 9а глава става и за пл-ската.Валове колектори всичко съвпада на 100%...


cupofcoffee

Мнениеот cupofcoffee » Пет 14 мар 2008 21:37


Добре де, покажи ми тема, дето за ПЛ да са написали какво се прави. Аз не намерих.


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пет 14 мар 2008 23:16


cupofcoffee написа:Добре де, покажи ми тема, дето за ПЛ да са написали какво се прави. Аз не намерих.

Колега прави се следното пиша ти го черно на бяло като за луд:
валове800
колектор600
електроника+мап 1500
сгъстяване
дросели700
бутала700
колянов вал1000
лек маховик 500
Да продължавам ли?


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пет 14 мар 2008 23:42


На първо време си намери хубав колектор :D
А всъщност напиши,какво искаш като вървеж,колко пари си заделил и колата всекидневка ли е или ще е само за даване на газ :?:
И на KE-Jetronic чип как ке слага :idea:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Съб 15 мар 2008 2:02


Golf 3 1.8 написа:
cupofcoffee написа:Добре де, покажи ми тема, дето за ПЛ да са написали какво се прави. Аз не намерих.

Колега прави се следното пиша ти го черно на бяло като за луд:
валове800
колектор600
електроника+мап 1500
сгъстяване
дросели700
бутала700
колянов вал1000
лек маховик 500
Да продължавам ли?


аз мога да продължа :) така:

3000лв и колата е друга!!!!! В смисъл като вървене...... и това са само части БЕЗ ТРУД!!!!

половината от изброените неща горе са ПРО спорт.... и те повличат сами по себе си ОЩЕ мнооооооооооого пари! а и цените не са актуални....

аз не вярвам да искаш да вложиш 20000лв в атмосферка и да се появи турбо кола да 10000лв и да те направи смешен :)


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Съб 15 мар 2008 2:09


Дал съм цените леко нагоре нарочно :idea: А иначе за 3000 не знам колко ще е друга бобка не вярвам да го оправят мисля че минимума за добра промяна е 4500 без окачване и спирачки......Но не знам ти си майстора.Аз вече съм претръпнал на тема як атмосферен тунунг мисля да си взема чипче, филтър и най много колектор, и като сабера пари пак да я оставя при всеизвестния тунер да я напрай 350коня на гумите и да не се занимавам с смешни атмосферки повече..... :D


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Съб 15 мар 2008 2:22


СПАМ :oops:

Моя тип каране и мястото на което карам е за атмосфека!!!!

С 3000лв в части му гарантирам 130кс на колела!!!!! като в момента е не повече от 100!!!!

въпроса е той да реши какво иска от колата и за какво ще я ползва!!!!

иначе си прав.... с турбо ефекта е поразителен и то за почти същите пари... цените за турбо конверсия започват от 10000лв и нямат крайна цена :)


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Съб 15 мар 2008 4:11


Е понеже за атмосферните коне имат крайна..... :lol: При пърформанс тунинга няма евтино....атмосферните коне са много по-скъпи от турбо конете.Факт!


Колкото до 3000лв, за 1000 купуваш АБФ, остатъка е за работа и за ревизия (+генерация качествена) и ето ти 130 коня на колелата.И то фабрични.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта