
Като първи впечатления имам чувството ,че колата сега е малко по-мудна ,не знам въобразявам ли си или наистина е така.Като сравнихме двата вала разлика имаше и то немалка.При първото палене с новия вал колата заработи по-спокойно преди това имаше едно колебаене на оборотите което почти изчезна.Инжекциона мина центровка ,сега оборотите са заковани на 850-900 чак се учудих ,човека наистина си разбира от работата Ицо!
Колата я имам от скоро и имаше проблем с инжекцията /механична/ ,но след като вземах поредната от Нандо ,работите си дойдоха на място,оказа се обаче ,че една от дюзите не работи както трябва и в границите от 1500-3000 оборота мотора прекъсваше и работеше като на 3 цилиндъра.Като се изфорсира обаче над 3000 оборота рязко се отпушваше и особено от 5000 до 6500 му идваше голяма сила,чувствително дърпаше.Реших да сменя дюзата с една от на Джетата ми ,обаче тя е 8 винтилова и дюзата е различна,сега това "ритане"след 5000 оборота го няма,но и със стария вал пак го нямаше.Понеже не съм карал преди това 16 винтилови коли и си нямам и представа кое е нормално и кое не е ,може ли само от една дюза да се получи такава разлика?Трябва ли още нещо да се прави след смяната на този вал?
Нека и Ицо да напише неговото впечатление от колата преди и след смяната на вала!
Всякакви коментари по темата са уместни както и лични впечатления от хора правили такива интервенции!