Впечатления след смяна всмук вал PL !

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Впечатления след смяна всмук вал PL !

Мнениеот didkoltd » Вто 11 мар 2008 18:54


Днес благодарения на колегата Rusiq_24/майстор/,FreeSoul/главен подмайстор/ и аз /само гледах/ сменихме смукателния вал на моя двигател PL с всмукателен вал от АBF! Тук е и мястото да им благодаря за труда който хвърлиха ,зарязаха другия проект и разхвърлиха двигателя за нула време! :wink:
Като първи впечатления имам чувството ,че колата сега е малко по-мудна ,не знам въобразявам ли си или наистина е така.Като сравнихме двата вала разлика имаше и то немалка.При първото палене с новия вал колата заработи по-спокойно преди това имаше едно колебаене на оборотите което почти изчезна.Инжекциона мина центровка ,сега оборотите са заковани на 850-900 чак се учудих ,човека наистина си разбира от работата Ицо!
Колата я имам от скоро и имаше проблем с инжекцията /механична/ ,но след като вземах поредната от Нандо ,работите си дойдоха на място,оказа се обаче ,че една от дюзите не работи както трябва и в границите от 1500-3000 оборота мотора прекъсваше и работеше като на 3 цилиндъра.Като се изфорсира обаче над 3000 оборота рязко се отпушваше и особено от 5000 до 6500 му идваше голяма сила,чувствително дърпаше.Реших да сменя дюзата с една от на Джетата ми ,обаче тя е 8 винтилова и дюзата е различна,сега това "ритане"след 5000 оборота го няма,но и със стария вал пак го нямаше.Понеже не съм карал преди това 16 винтилови коли и си нямам и представа кое е нормално и кое не е ,може ли само от една дюза да се получи такава разлика?Трябва ли още нещо да се прави след смяната на този вал?
Нека и Ицо да напише неговото впечатление от колата преди и след смяната на вала!
Всякакви коментари по темата са уместни както и лични впечатления от хора правили такива интервенции!




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Вто 11 мар 2008 19:41


Така ами според мен колата тръгна леко по добре но на високи обороти,моите очаквания бяха по големи да ти кажа чесно но явно се нуждае от повечко бенз.Не знам какво стана на крайната настройка на инжекциона понеже бързах много и имах друга работа но със сигурност те оставих в добри ръце (най-добрия майстор според мен в Стара Загора).Май ще иска други дюзи колата и да ако наистина едната е по различна е много логично да не върви добре макар че аз ти казах че колата си върви доста добре и двигателя е много добър.Намери задължително поне една дюза и я смени с тази за която каза и ще видим какъв ще е крайният ефект а и с колектора вече ще се заформят нещата :wink: п.п Всички 16V са така не е само твоята просто си искат обороти и на ниски са слаби,свикнал си на 8V да изпъва от ниски но тук нещата стоят по по-различен начин,няма как мощност се постига на високи обороти :wink:


Потребителски аватар
lubo_g2
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 24 яну 2007 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lubo_g2 » Вто 11 мар 2008 19:46


Сложи си и изпускателня вал от АБФ и ще усетиш разлика !
Настойките майстора ще ти ги направи :wink:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Вто 11 мар 2008 19:56


lubo_g2 написа:Сложи си и изпускателня вал от АБФ и ще усетиш разлика !
Настойките майстора ще ти ги направи :wink:
КРския изпускателен вал си е много добре,явно настройки ще иска,горива аванси.......... :roll:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Сря 12 мар 2008 1:46


Баси хибрида!!!! тотално объркахте газоразпределението.... :)

вал с по малки градуси, малки застъпвания и "голям" лифт в комбина със средни градуси, добри застъпвания и нормален лифт....

т.е. слабо пълнене и силно чистене.... => сушене

поздравления постигнали сте ефекта на 4-1 с права тръба (без крайно гърне) на 72мм до задната броня :)


Потребителски аватар
SixKillerVR6
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 12 юни 2005 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костенец

Мнениеот SixKillerVR6 » Сря 12 мар 2008 12:33


спам

Абе Боби уби всичко децко и девствено в хората


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Сря 12 мар 2008 14:47


Снощи го поръчках пак тоя Пасатор,бях самичак в колата за разлика от вчера когато през цялото време бяхме двама .Този път като ,че ли беше по-добре,но май-проблема е по-скоро в мен и трябва да се кача на Никола в АБФ-а за да имам база за сравнение!
Колега от форума ми предлага дюзи от Мерцедес 2.5 16 в мотор,предполагам техния дебит е по-голям ама пък помпата дали ще успява да ги захранва замервана е по принцип държи 5.5 бара.
Имам и изпускателен колектор от АБФ ама ми предстои пътуване началото на другия месец и понеже искам да сменя цялата генерация след колектора на 55 мм ,няма да остане време ,че е много играчка,пък и нямам много време.Мисълта ми беше ако има нещо дребно да се направи,а като се върна после ще го довършвам!


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Сря 12 мар 2008 20:48


Ако вярвам на това което намирам като информация дюзите на 8в и 16в са еднакви :)


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 12 мар 2008 20:52


Bobby_ написа:Баси хибрида!!!! тотално объркахте газоразпределението.... :)

вал с по малки градуси, малки застъпвания и "голям" лифт в комбина със средни градуси, добри застъпвания и нормален лифт....

т.е. слабо пълнене и силно чистене.... => сушене

поздравления постигнали сте ефекта на 4-1 с права тръба (без крайно гърне) на 72мм до задната броня :)
Батка как ще е с по малък градус този вал,нещо бъркаш.Маха се ПЛски вал и се заменя с АБФски. АБФ Duration inlet/exhaust at 1mm---219/220
Timing figures------1-38/39-1
КР Duration inlet/exhaust at 1mm---218/226
Timing figures------3-35/43-3
ПЛ Duration inlet/exhaust at 1mm---202/226
Timing figures-------1-21/43-3
Лифта е доста по голям мисля че с необходимите настройки колата че тръгне по добре :wink:


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Пет 14 мар 2008 12:01


Така,значи вчера вадих всички дюзи и за моя изненада се оказа,че и 4-те са с абсолютно еднакви номера,а именно:

Дюзи Бош
0437502041
049133551А

И понеже нямам къде да вида дюзите с този каталожен номер за кой точно мотор са в момента се чудя дали на Пл-а някой преди мен е нахакал дюзи от 8 винтилов мотор или пък някой друг е сложил на Джетата ми дюзи от 16 винтилов мотор?

Според моите логични /надявам се/ разсъждения след катро АБФ-ския вал отваря повече клапаните и за по-дълго време би трябвало да има кой да впръска повече гориво за да има ефект от цялата тая работа иначе в противен случай ефект няма и колата си върви пак толкова.Сега тука ми се зараждат няколко въпроса:
Как се определя налягането на механичния инжекцион?
Стандартните дюзи могат ли или не могат да оползотворят това допълнително отваряне на клапана и да напълнят цилиндъра с достатъчно гориво:
Ако не успяват стандартните и по точно не им стига дебита,дюзи от Мерцедес 2.5 16 винтилов мотор какъв дебит имат и на какво налягане работят ,евентуално биха ли подобрили ситуацията?

Нека някой който има информация да даде спецификацията на двата модела дюзи за да се види има ли разлика или не ,както и на този номер който съм написал по горе за кой точно двигател ги дават по каталог и ако не са за 16 винтилов мотор какъв трябва да е номера за КР или ПЛ моторите?


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Съб 15 мар 2008 1:53


Ти помогна когато аз имах нужда !!!! Сега е мой ред!

Независимо какъв е вала Впръскването на тази инжекция се осъществява от вакума който е създаден в колектора и инжекцията...... т.е. Вала държи повече време отворени клапаните => повече въздух => по дълго време клапата на инжекцията е вдигната => повече бензин в главата !!!!!! (сега ще те питам как ще се пребориш с липсата на въздух щото е много ограничен

Кода на дюзите не мога да ти го кажа в момента че ..... съм малко глупав и забравям (като не пиша) :)

Разликата в дебита на дюзите е много малък..... вземи тези от 2,5 16в и ще усетиш :)

Най голямо значение има разпръскването и начина .....

Твоята инжекция ПЛ ли е или КР (за по кратко) ?

Нляганията не ги пипай (засега) има доста неща които трябва да овалдееш преди да почнеш и там да бараш :) Това е най-финната част!

Като смениш дюзите с 2 употреба трабва да им замериш и дебита поотделно на всяка една на еднакво налягане и ако има разлика ...... (малиии къде задълбах.....) трябва да се изравни.....

не мога да ти пребодам инфото за този инжекцион в 2 реда и за 20 мин...... аз се обучавах 2 години (почти сам)

НИТО ЕДНА ДЮЗА НЕ ТРЯБВА ДА Е С ПОВРЕДЕНО РАЗПРАШАВАНЕ!!!!!!!!

инфо - лс. или тел.


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Съб 15 мар 2008 2:15


Тази схема сме я проиграли бая отдавна!Кажи ми дали ти трябват перфектни дюзи от Мерцедес и тогава може да продължим разговора! :wink:


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Съб 15 мар 2008 9:55


Бобка инжекцията е KE-Jetronik ,нищо друго не е барано по принцип само е сменен вала,дюзи колегата prokopoff ми предложи човека гарантира,че са читави!То се е видяло ,че ще се идва до София за да го барнеш както само ти си знаеш,само да видим кога ще е ,че ми предстои пътуване и не знам кога ще си дойда в БГ!
Колега Neon какво предлагаш ти?


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Съб 15 мар 2008 11:51


didkoltd написа:Бобка инжекцията е KE-Jetronik ,нищо друго не е барано по принцип само е сменен вала,дюзи колегата prokopoff ми предложи човека гарантира,че са читави!То се е видяло ,че ще се идва до София за да го барнеш както само ти си знаеш,само да видим кога ще е ,че ми предстои пътуване и не знам кога ще си дойда в БГ!
Колега Neon какво предлагаш ти?


1 стъпка: Разкарай тази инжекция!!!!!!!! Сложи К-джетроник!!!!!
Тази е фабрично скопена! Не трябва комп със зададени фабрично таблици за сместа да ти казва кога и колко бенз да вкараш в мотора!!!
ламбда сондата е грешката! а без нея колата влиза в авариен режим и ....

КЕ-джетронка е създаден за ЕКОЛОГИЯ и ИКОНОМИЯ..... НЕ става за състезателни цели или за тунинговане! той има ТПС и ел регулатор на налягането...... единствения + е че има детонационен датчик и пазиш мотора от КРАШ :)


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Съб 15 мар 2008 12:43


Bobby_ написа:
didkoltd написа:Бобка инжекцията е KE-Jetronik ,нищо друго не е барано по принцип само е сменен вала,дюзи колегата prokopoff ми предложи човека гарантира,че са читави!То се е видяло ,че ще се идва до София за да го барнеш както само ти си знаеш,само да видим кога ще е ,че ми предстои пътуване и не знам кога ще си дойда в БГ!
Колега Neon какво предлагаш ти?


1 стъпка: Разкарай тази инжекция!!!!!!!! Сложи К-джетроник!!!!!
Тази е фабрично скопена! Не трябва комп със зададени фабрично таблици за сместа да ти казва кога и колко бенз да вкараш в мотора!!!
ламбда сондата е грешката! а без нея колата влиза в авариен режим и ....

КЕ-джетронка е създаден за ЕКОЛОГИЯ и ИКОНОМИЯ..... НЕ става за състезателни цели или за тунинговане! той има ТПС и ел регулатор на налягането...... единствения + е че има детонационен датчик и пазиш мотора от КРАШ :)


До колкото помня имаше вариант при който колата си върви с К-Джетроника и детонациония датчик си остава ,тва мисля ти го беше казвал някъде.А вариант с Дигифант от PF /имам под ръка такъв мотор почти уборудван с компютъра,дебитомера и всичко по него както и ел дюзи.И въобще какви други варианти има специално за така да го наречем "начин на пълнене"?Абф-ска електроника?
Отделно ще гледам отвънка да си взема един свестен изпускателен колектор и валове ако намеря нещо !



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта