Проект 1.8 Т Голф 2

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Проект 1.8 Т Голф 2

Мнениеот FreeSoul » Пет 22 фев 2008 1:24


Докато се рових из нета поапднах на този проект, смятам че ще е доста интересен за всички - http://www.20vsyncro.co.uk/My%20Golf%20Syncro.htm




Потребителски аватар
Дашо
Пернишки бек
Мнения: 6104
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън

Мнениеот Дашо » Пет 22 фев 2008 9:36


Дължинка,да не смяташ и ти да турбинираш твоята двойка :roll:
Според мен нещо си намислил :wink:
А иначе евала на оптимиста с голфа от линка.И много подробно е дадено,какво е правил.А крайния резултат е страхотия :wink:
: vw fen


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Пет 22 фев 2008 10:22


таблото от какво е?
интересно е как го е напаснал
тея рингове допълнително ли са слагани


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Пет 22 фев 2008 10:23


Таблото е от Голф 4


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Пет 22 фев 2008 10:36


Те тва е мноо добър проект, а тоя колко пари е дал . . . .


Иначе освен двигатела и разните му шукарий поо него си требе и корминия прът с педлите да стане :wink:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 22 фев 2008 12:00


Поредната трансплантация :)
Пича ползва някои много фешън части за кото евала, но да ме прощава има много пропуски. При положение, че кара с ко пилот до него ролбара не е допълнен за да пази и него. "Пейката" дето е сътворил и сложил да му крепи радиаторите е пълна простотия щот смъква всичко прекалено ниско а за окрепването на задния диф (халдекс) вобще няма да говорим...смях в залата.

В крайна сметка всеки решава как най-качествено да си счупи колата и главата :lol:

РАСО


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 22 фев 2008 12:25


Копеле разконспирирах те :lol:


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Пет 22 фев 2008 12:26


Vizor написа:Копеле разконспирирах те :lol:


Хахахаах какво бе, просто споделям проект, които хората са направили :twisted:


Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Мнениеот Cee » Съб 23 фев 2008 0:04


Колеги въпрос ..... като гледам това си е 1.8Т (от Golf 4 например) .... та според вас какъв ще е по удачния вариянт да се сложи на GOLF 2 .... ABF+ Turbo или такъв 1.8Т ........ :?: :roll:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Съб 23 фев 2008 1:14


© написа:Колеги въпрос ..... като гледам това си е 1.8Т (от Golf 4 например) .... та според вас какъв ще е по удачния вариянт да се сложи на GOLF 2 .... ABF+ Turbo или такъв 1.8Т ........ :?: :roll:

Абф-а има 200кубика повече ,демек повече потенциал, ама 1.8 е с по добра глава......Мисля че в крайна сметка абф-а може да искара повече коне от 1.8 но може и да бъркам не съм 100% сигурен.......


Потребителски аватар
nadasdi
Мнения: 576
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 5:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nadasdi » Съб 23 фев 2008 3:57


© написа:Колеги въпрос ..... като гледам това си е 1.8Т (от Golf 4 например) .... та според вас какъв ще е по удачния вариянт да се сложи на GOLF 2 .... ABF+ Turbo или такъв 1.8Т ........ :?: :roll:

Тва вярно ще е интересно. По-принцип съм виждал 1.8т(от новите след 2002-а които са по 180 коня) с чип дето не знам кой го е програмирал, но върви почти заедно със стоково р32 от летящ старт. Турбото е сила...


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 23 фев 2008 9:55


А R32 на 0.8 бара враи да си мамамата, а на 1бар :shock прави ебати конете.
За звук няма да говориме.

И все пак 3.2литра атмосферка доставя в пъти по-голямо удоволствие от 1.8 или 2.0Т мотор на същите коне. :idea:


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Съб 23 фев 2008 10:36


nadasdi написа:...По-принцип съм виждал 1.8т(от новите след 2002-а които са по 180 коня) с чип дето не знам кой го е програмирал, но върви почти заедно със стоково р32 от летящ старт. Турбото е сила...


Юбилейните модели на Г4 са 180кс заводски :wink:


Потребителски аватар
nadasdi
Мнения: 576
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 5:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nadasdi » Съб 23 фев 2008 11:45


FreeSoul написа:
nadasdi написа:...По-принцип съм виждал 1.8т(от новите след 2002-а които са по 180 коня) с чип дето не знам кой го е програмирал, но върви почти заедно със стоково р32 от летящ старт. Турбото е сила...


Юбилейните модели на Г4 са 180кс заводски :wink:

четворките от 2002-а натам с 1.8т които са за северна америка всичките са 180...за пасати и джети не съм гледал честно казано, някой са 170 пак същата кубатура...


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 23 фев 2008 11:46


paco написа:Поредната трансплантация :)
Пича ползва някои много фешън части за кото евала, но да ме прощава има много пропуски. При положение, че кара с ко пилот до него ролбара не е допълнен за да пази и него. "Пейката" дето е сътворил и сложил да му крепи радиаторите е пълна простотия щот смъква всичко прекалено ниско а за окрепването на задния диф (халдекс) вобще няма да говорим...смях в залата.

В крайна сметка всеки решава как най-качествено да си счупи колата и главата :lol:

РАСО


Пацо, виж схемата на ролбара в сайта, кейджа е едно към едно от двете страни, отзад има един диагонал, никъде няма Х в тоя ролкейдж, така е и по хомологационен фиш на Голф 2 16клапана група А, от 86, когато са карали Баумгартнер и Кенет Ериксон и когато Кенет Ериксон става световен рали шампион с Голфа в група А, т.е. Голф 2 е първата кола световен шамион в група А! :lol:
Като го видях къде я е изкарал, човека явно няма намерение да я кара из чукарите, а на писта и тая пейка в случая за писта мисля, че не му е проблем! А и не е чак толкова ниска, на Митсубиши Лансер Ево 8 интеркулера му е толкова добре открит, че и при леко закачане заминава! А за задния диф, най-добре и за скара отпред и в случая отзад е най-дпбре да се използва алуминиева ламарина около 6-7мм, баш кат на ВРЦ! Ама с тая хидравлична ръчна за писта ...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта