Проект 1.8 Т Голф 2
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Проект 1.8 Т Голф 2
Докато се рових из нета поапднах на този проект, смятам че ще е доста интересен за всички - http://www.20vsyncro.co.uk/My%20Golf%20Syncro.htm
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Поредната трансплантация
Пича ползва някои много фешън части за кото евала, но да ме прощава има много пропуски. При положение, че кара с ко пилот до него ролбара не е допълнен за да пази и него. "Пейката" дето е сътворил и сложил да му крепи радиаторите е пълна простотия щот смъква всичко прекалено ниско а за окрепването на задния диф (халдекс) вобще няма да говорим...смях в залата.
В крайна сметка всеки решава как най-качествено да си счупи колата и главата
РАСО

Пича ползва някои много фешън части за кото евала, но да ме прощава има много пропуски. При положение, че кара с ко пилот до него ролбара не е допълнен за да пази и него. "Пейката" дето е сътворил и сложил да му крепи радиаторите е пълна простотия щот смъква всичко прекалено ниско а за окрепването на задния диф (халдекс) вобще няма да говорим...смях в залата.
В крайна сметка всеки решава как най-качествено да си счупи колата и главата

РАСО
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
© написа:Колеги въпрос ..... като гледам това си е 1.8Т (от Golf 4 например) .... та според вас какъв ще е по удачния вариянт да се сложи на GOLF 2 .... ABF+ Turbo или такъв 1.8Т ........![]()
Абф-а има 200кубика повече ,демек повече потенциал, ама 1.8 е с по добра глава......Мисля че в крайна сметка абф-а може да искара повече коне от 1.8 но може и да бъркам не съм 100% сигурен.......
© написа:Колеги въпрос ..... като гледам това си е 1.8Т (от Golf 4 например) .... та според вас какъв ще е по удачния вариянт да се сложи на GOLF 2 .... ABF+ Turbo или такъв 1.8Т ........![]()
Тва вярно ще е интересно. По-принцип съм виждал 1.8т(от новите след 2002-а които са по 180 коня) с чип дето не знам кой го е програмирал, но върви почти заедно със стоково р32 от летящ старт. Турбото е сила...
FreeSoul написа:nadasdi написа:...По-принцип съм виждал 1.8т(от новите след 2002-а които са по 180 коня) с чип дето не знам кой го е програмирал, но върви почти заедно със стоково р32 от летящ старт. Турбото е сила...
Юбилейните модели на Г4 са 180кс заводски
четворките от 2002-а натам с 1.8т които са за северна америка всичките са 180...за пасати и джети не съм гледал честно казано, някой са 170 пак същата кубатура...
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
paco написа:Поредната трансплантация![]()
Пича ползва някои много фешън части за кото евала, но да ме прощава има много пропуски. При положение, че кара с ко пилот до него ролбара не е допълнен за да пази и него. "Пейката" дето е сътворил и сложил да му крепи радиаторите е пълна простотия щот смъква всичко прекалено ниско а за окрепването на задния диф (халдекс) вобще няма да говорим...смях в залата.
В крайна сметка всеки решава как най-качествено да си счупи колата и главата![]()
РАСО
Пацо, виж схемата на ролбара в сайта, кейджа е едно към едно от двете страни, отзад има един диагонал, никъде няма Х в тоя ролкейдж, така е и по хомологационен фиш на Голф 2 16клапана група А, от 86, когато са карали Баумгартнер и Кенет Ериксон и когато Кенет Ериксон става световен рали шампион с Голфа в група А, т.е. Голф 2 е първата кола световен шамион в група А!

Като го видях къде я е изкарал, човека явно няма намерение да я кара из чукарите, а на писта и тая пейка в случая за писта мисля, че не му е проблем! А и не е чак толкова ниска, на Митсубиши Лансер Ево 8 интеркулера му е толкова добре открит, че и при леко закачане заминава! А за задния диф, най-добре и за скара отпред и в случая отзад е най-дпбре да се използва алуминиева ламарина около 6-7мм, баш кат на ВРЦ! Ама с тая хидравлична ръчна за писта ...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта