От карбуратор към моно 1.6 EZ

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
V.Nanovski
Мнения: 294
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 15:34
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: abf
Местоположение: София
Контакти:

От карбуратор към моно 1.6 EZ

Мнениеот V.Nanovski » Нед 16 мар 2008 14:52


Здравейте колеги не съм сигурен, че е точно за тук темата но все пак се води подобрение.
Имам прекалено много проблеми с карбуратора и искам да го сменя с моно инжекцион. Така Въпроса е какво мога да използвам от моя мотор и какво трябва да взема. За сега ми е ясно че трябва да взема моноинжекцията с еку-то предполагам бензиновата помпа. Дали може да се използват моята глава и смукателни колектири или трябва да са от моно. Има и други неща който не се сещам в момента та ще се радвам на всички ваши мнения. Поздрави :)




Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Нед 16 мар 2008 16:05


Голям филм е с моното аз щях да го правя но се отказах.
Почваш от всмукателен и изпускателен колектори - всмукателния понеже захващането е друго а изпускателния понеже при моното имаш ламбда сонда всъщност зависи от моното мисля при моно от 1,8RP двигател от голф 2 или пасат 3 няма ламбда ама не съм сигурен. При всички останали има. Ако сменаш изпускателния колектор сигурно ще се наложи и да смениш всико след него до първото гърне.
Следват самото моно с въздушния му филтър. Делко от двигателя донор. Комутатор, компютър и инсталацията покрай него - бушончета, реленца и прочее. Бензинова помпа в резервоара и затапване на дупката на старата бензинова помпа на блока.
Общо взето ако купуваш на части всичко отива към 400лв. най-малко и отделно пари за майстори освен ако си направиш всичко сам.

Извод потърси си друг карбуратор. Аз сложих Кейхин 2 от ауди 80. Пак ми се наложи да сменя всмукателния колектор но всичко спря до там.
Карбуратор + колектор и едно жило за смукача защото тоя е с ръчен смукач. Разликата е че вече колата вместо 13 в града ми гори 10, извънградското е ~ 6,5 а вървежа е по-голям от колкото с пиербурга.


V.Nanovski
Мнения: 294
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 15:34
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: abf
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот V.Nanovski » Нед 16 мар 2008 19:35


при мен случая е че от карането на газ карбуратора е заминал и също така големия разход на газ и факта че на бензин изобщо не работи само прекъсва и тн. Варианта за друг карбуратор не е изключен щом филма с моното е толкова голям. От тук идва въпроса кой карб е най -добрия вариант и като се сложи карб с ръчен смукач трябва ли да се променя нещо по газовата.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 16 мар 2008 20:41


Vidkata написа:при мен случая е че от карането на газ карбуратора е заминал и също така големия разход на газ и факта че на бензин изобщо не работи само прекъсва и тн. Варианта за друг карбуратор не е изключен щом филма с моното е толкова голям. От тук идва въпроса кой карб е най -добрия вариант и като се сложи карб с ръчен смукач трябва ли да се променя нещо по газовата.


Разхода на газ остави на нас, ти само донеси колата :twisted: :)
Според мен за около 400-500 лв ще си намериш цял RP мотор със все моноинжекцията - насаждаш си го и се радваш на живота :)


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Нед 16 мар 2008 21:31


Flatmo написа: моно от 1,8RP двигател от голф 2 или пасат 3 няма ламбда ама не съм сигурен..
Прав си да не си сигурен. :D


Vesselin
Мнения: 34
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 14:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vesselin » Пон 17 мар 2008 17:39


Имам един човек, който ми сложи кейхин и съм много доволен. При мен карбуратора също беше от ауди, но не са ми сменяли колектора. Колата варви по съвсем различен начин, а и за газта е по-добре карбуратора.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта