Каква роля играе boost-controler'a?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Каква роля играе boost-controler'a?

Мнениеот PIPI » Сря 12 мар 2008 0:13


Здравейте,

Интересуваме каква роля изграе boost controler'a???




Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Сря 12 мар 2008 9:07


управлява налягане на турбо и поддържа определени стойности за всеки 500 оборота


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Мнениеот fast_t » Чет 13 мар 2008 0:55


Прочети това и ако имаш някакви конкретни въпроси, питай. http://en.wikipedia.org/wiki/Boost_controller
Ако те интересува дали става за твоя Golf,...не се препоръчва Boost Controller на заводско настроени автомобили с турбо.


PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот PIPI » Чет 13 мар 2008 10:53


Boost level'a на турбината не може ли просто да се настрои при чипирането и толкова!?


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Мнениеот fast_t » Чет 13 мар 2008 17:08


PIPI написа:Boost level'a на турбината не може ли просто да се настрои при чипирането и толкова!?

Идеята на Boost Controller-а е човек да си вдига и сваля налягането на турбото по колкото пъти иска на ден! :D
Докато не пръсне главата или турбото. :lol:


PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот PIPI » Чет 13 мар 2008 21:16


Мисля,че схванах!:)Благодаря Ви!


Потребителски аватар
alister
Мнения: 45
Регистриран на: Чет 28 фев 2008 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот alister » Сря 19 мар 2008 21:40


Примерно има два режима
Първи по мек, надува до да речем 1,2бара
Втори, надува да речем до 1,6 бара.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта