Кое е по-добре от гледна точка на перформенса?
Шлайф на маховик или стърvене на противотежестите на коляновия вал?
Или и двете, балансирано?
Спорим тук с един псевдо-тунер като мен, аз съм за шлайф и на двете, но балансирано... Той твърди, че би резнал само вала.
Не говорим за олекотяване на биели и бутала (custom made), щото тогава става лесно, а да се ползват стоковите.
Кажете и вие, които имате опит в тези неща.
Въпрос за механично олекотяване на ПЛ
Re: Въпрос за механично олекотяване на ПЛ
Познавам едни такива псевдо-тунери които стъргаха противотежестите на колянов вал (причениха го на един GOLF ) и следкато го запалих работи има няма 10мин, искъса валаcupofcoffee написа:Кое е по-добре от гледна точка на перформенса?
Шлайф на маховик или стърvене на противотежестите на коляновия вал?
Или и двете, балансирано?
Спорим тук с един псевдо-тунер като мен, аз съм за шлайф и на двете, но балансирано... Той твърди, че би резнал само вала.
Не говорим за олекотяване на биели и бутала (custom made), щото тогава става лесно, а да се ползват стоковите.
Кажете и вие, които имате опит в тези неща.
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за механично олекотяване на ПЛ
ivogti написа:Познавам едни такива псевдо-тунери които стъргаха противотежестите на колянов вал (причениха го на един GOLF ) и следкато го запалих работи има няма 10мин, искъса валаcupofcoffee написа:Кое е по-добре от гледна точка на перформенса?
Шлайф на маховик или стърvене на противотежестите на коляновия вал?
Или и двете, балансирано?
Спорим тук с един псевдо-тунер като мен, аз съм за шлайф и на двете, но балансирано... Той твърди, че би резнал само вала.
Не говорим за олекотяване на биели и бутала (custom made), щото тогава става лесно, а да се ползват стоковите.
Кажете и вие, които имате опит в тези неща.![]()
![]()
![]()
![]()
аз па познавам един такъв където коляновия му вал приличаше на разпределителен
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
доста работи е строшил ама вала е здрав
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колянов вал не е проблем да се изреже, но задължително трябва да бъде балансиран, маховика също трябва да бъде балансиран! Биели и бутала заводски поне на мен ми е много чудно как ще ги олекотиш, освен да свалиш има няма 5-10гр на бутало
Прави се чертеж и ти правят буталата по чертеж, биели се намират в чужбина по около 600-700лв, бутала готови, чисто нови с по 2 сегмента на цилиндър отиваш на много пари! Ама ако ше се реже вал, по-добре и маховик, ако само едно от двете, по-добре това да е маховика! Иначе някои ако очаква стабилна работа на такъв мотор, жестоко се лъже!
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта