1п 72кв нови снимки

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
veidar
Мнения: 274
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

1п 72кв нови снимки

Мнениеот veidar » Сря 02 апр 2008 21:28



Последна промяна от veidar на Чет 28 авг 2008 23:52, променено общо 3 пъти.




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 02 апр 2008 21:52


Имах честта да карам същата машинка
да същия като пб е но явно е орязан откъм електроника и вал... четох много за това синхро и казаха така
перфектната комбинация за синхро и този мотор !


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 02 апр 2008 23:10


Откъм вал, инжектори и картите в епрома ...


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 03 апр 2008 8:11


K_Power написа:Откъм вал, инжектори и картите в епрома ...


аз мога да допълня че карантиите също са му различни
буталата се водят РП-ови..


Потребителски аватар
veidar
Мнения: 274
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

k

Мнениеот veidar » Чет 03 апр 2008 8:46


Vizor написа:
K_Power написа:Откъм вал, инжектори и картите в епрома ...


аз мога да допълня че карантиите също са му различни
буталата се водят РП-ови..

Като гледам в аутодатата дам за рп мотора дават степен на згастяване
9към 1 а за 1п 10 към 1 имам един приятел на който саму свалени буталата на пб то и щеги погледна.
ако си зема вал от 1.8 механичната инжекция дали ще е по добар от моя
или от 2е.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 03 апр 2008 8:55


Личо продава вал за ПБ питай него
иначе не съм сигурен за вала дали има разлика :roll:


Потребителски аватар
veidar
Мнения: 274
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

1p

Мнениеот veidar » Чет 03 апр 2008 12:23


Като поразгледах и направих сравнения видях че в комповете няма разлика степента на згастяване сащо остава разпределителния вал
и дюзите и дросела да проверя.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 03 апр 2008 12:33


Как разбра че в компа няма разлика ?


Потребителски аватар
veidar
Мнения: 274
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

комп

Мнениеот veidar » Чет 03 апр 2008 12:44


dijifant 2 е моя и на един мой пб е сас сащия само неговия няма ламда сонда.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 03 апр 2008 12:46


на мене ми е напълно ясно че е с дигифант 2 :)
мисълта ми е какво има вътре в него
от там е орязан, генерация, колектор, вал.. много работи може да са


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 03 апр 2008 13:07


Golf GTi 1.8 litre 8 Valve (PB)
1990 on
Bosch Digifant II
0 261 200 298 OE Ref. No.

037 906 022 N

Golf Syncro 1.8 litre (1P)
88-91
Bosch Digifant II
0 261 200 295
037 906 022 FH

Golf Syncro 1.8 litre (1P)
88-91
Bosch Digifant II
0 261 200 294
037 906 022 M

Компютрите не са еднакви!

То и PF е с Дигифант 2, но в неговата карта има запис за катализатор и пак не е същия нито с 1Р, нито с РВ.


Потребителски аватар
veidar
Мнения: 274
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

1п

Мнениеот veidar » Чет 03 апр 2008 13:58


добре приемам за разликите в комповете ако си сложа един чип нямали да реша проблема с компа.И за шлаифането на главата какво ще кажете
в русе когото сам питал секи ми вика 0.5 десети но на мен ми се вижда малко.


Потребителски аватар
Golf_maniac
Мнения: 151
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 15:14
Автомобил: BMW 530i
Двигател: V8
Местоположение: Варна

Мнениеот Golf_maniac » Чет 03 апр 2008 15:01


Тук се вижда,че разликата между 1P u PF е само в компа.
http://www.vwsyncro.co.uk/data/forums/t ... IC_ID=1942
Нищо не се споменава за валове или други карантий.Мен ми е достатъчно да погледна под капака на двете коли,за да повярвам.
Те са си едно към едно.Нямат кирия от ФауВе да си играят да правят нещо специално за синхро.Просто са го скопили електронно с 9 коня.
Ако нямаше да махам моя щях да си направя Syncro GTI =)
Поздрави!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 03 апр 2008 15:37


Аз пък малко нереално ми се струва това ЕКУ от пб да се слапва толкова лесно ? дали верно няма да стане плъг анд плей ? хмм!!!


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Чет 03 апр 2008 17:33


Vizor написа:Аз пък малко нереално ми се струва това ЕКУ от пб да се слапва толкова лесно ? дали верно няма да стане плъг анд плей ? хмм!!!

По скоро ПЛЪГ анд ПРЕЙ mhihi



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта