Въпрос за спортни валове!!

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Въпрос за спортни валове!!

Мнениеот ANDREYO » Нед 06 апр 2008 18:52


Здрасти на всички ,искам да попитам по компетентните от мен на тема КР и разпределителни валове,дали си струва и какво да очаквам от тези валове----за 16в валовете в линка http://www.autotech.com/prod_engine_camshafts.htm




Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Нед 06 апр 2008 19:03


нищо особено! ще има ефект но ..... аз лично не бих взел такива..... само да си харча парите...


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Мнениеот ANDREYO » Нед 06 апр 2008 19:04


Bobby_ написа:нищо особено! ще има ефект но ..... аз лично не бих взел такива..... само да си харча парите...
Ами? даи идея как да го засиля тоя пущинак :twisted:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 06 апр 2008 19:22


Bobby_ написа:нищо особено! ще има ефект но ..... аз лично не бих взел такива..... само да си харча парите...


Кажи защо, мислиш така, че ми се въртят разни мисли. :lol:


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Мнениеот ANDREYO » Нед 06 апр 2008 19:30


niikoo_1 написа:
Bobby_ написа:нищо особено! ще има ефект но ..... аз лично не бих взел такива..... само да си харча парите...


Кажи защо, мислиш така, че ми се въртят разни мисли. :lol:
:roll:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 06 апр 2008 19:33


Аз, до колкото съм се интересувал преди и съответно се отказах в последствие да слагам, за да има ефект от валовете си е нужно да се сгъсти мотора, да се нагласи налягането на горивото, да се сменят пружините на клапаните... това на първо време. Ако се прави както трябва, цялата операция излиза сравнително скъпа... а резултата няма да е огромен. Според мен, истинско засилване може да дойде само от турбиниране... тези 5-6 или 10 к.с. не бият мечки, друго си е да сложиш 100 кончета отгоре :twisted:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 06 апр 2008 19:34


Много се интересувам, честно мисля си постоянно, за Торсенче, кутия от Пасат 9А, алуминиев маховик и всичко от Аутотех и разни такива неща.

Чудя се дали без сгъстяване ако се плеснат на АБФ тия валове 252-26? градуса, ще се мине само с ремапче и после ще къртим всички атмосферки до 2литра :Mr Green Fun
:lol:

Сън не ма фаща направо.

musura написа:Аз, до колкото съм се интересувал преди и съответно се отказах в последствие да слагам, за да има ефект от валовете си е нужно да се сгъсти мотора, да се нагласи налягането на горивото, да се сменят пружините на клапаните... това на първо време. Ако се прави както трябва, цялата операция излиза сравнително скъпа... а резултата няма да е огромен. Според мен, истинско засилване може да дойде само от турбиниране... тези 5-6 или 10 к.с. не бият мечки, друго си е да сложиш 100 кончета отгоре :twisted:


Прав си ама мурбото излиза 8к-9к за да е прилично и може още, а аз си мисля, че за едни около 3к може да стане една много палава атмосферка, ако се напазаруват чарколя от Аутотех или Билдон и после някой направи цялата работа.

Пък и атмосферките си ме кефят поне мен.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 06 апр 2008 19:39


Лошото е, че няма да кърти всичко до 2 литра :cry: За съжаление читавите C20XE и vtec рексове пак ще са по-бързи...

За размазване до 2 литра, добър вариант е да скриеш едно нитро примерно 50-60 кончета, ама да не се вижда нищо и само им гледай сеира :twisted: А и само 1000 лева ще ти е инвестицията 8) Аз честно съм се замислил точно в тази посока, понеже така и така колата си я карам всекидневно и то нормално без ръчкане и няма да е проблем в месеца да и бодна 3-4 дози азотец :twisted: А и двигателите за нашите коли са сравнително евтини (да е жив и здрав Letajanta) :twisted: Като се счупи - взимаш нов и продължаваш да раздаваш газ :wink:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Нед 06 апр 2008 19:42


musura написа: Като се счупи - взимаш нов и продължаваш да раздаваш газ :wink:



yoda yoda yoda Вселенска мъдрост :) ....


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 06 апр 2008 19:43


Чупи купи :lol:
Спамери, аре тръгвай към ОМВ-то ве :lol:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Нед 06 апр 2008 19:48


аз ще пропусна ...тоя дъжд ме дразни


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Нед 06 апр 2008 23:09


musura написа:Аз, до колкото съм се интересувал преди и съответно се отказах в последствие да слагам, за да има ефект от валовете си е нужно да се сгъсти мотора, да се нагласи налягането на горивото, да се сменят пружините на клапаните... това на първо време. Ако се прави както трябва, цялата операция излиза сравнително скъпа... а резултата няма да е огромен. Според мен, истинско засилване може да дойде само от турбиниране... тези 5-6 или 10 к.с. не бият мечки, друго си е да сложиш 100 кончета отгоре :twisted:


Ето това е едно компетентно мнение!
(без това за турбото)


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Нед 06 апр 2008 23:56


Зависи какъв вал използваш! Пружини ще трябва да смениш за доста голям вал, който ще ти унищожи градските удобства на колата! Други пружини, механични повдигачи ти трябват за доста сериозен вал, а и не е нужно да даваш например около 300евро мисля, че беше комплекта на Кенткамс за пружини, един пич от вортекса ги беше тествал на някаква машина показваща твърдостта на пружините и такива от дизелов мотор са с 95% същата твърдост като тези от 600лв! Сгъстяването на мотора ти е челно блок, челно глава и по-тънка гарнитура!


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 07 апр 2008 0:05


АБФ не може да го сгъстиш така, той си е 10.5 и ако смъкнеш главата дори минимално става целувка.
КР може, както и да е.


Някои можер ли да даде аргументирано мнение стрували си тези валове с парт.номер: 10.109.418K
от http://autotech.com/prod_engine_camshafts.htm

това са им параметрите:
Intake 10.2mm x 252°
Exhaust 10.9mm x 264°
114° lobe center

Ще има ли ефект от тях ако сложат на сток мотора и само се напише нов софт + раздвижно колеко, пружини. :?:


Ако има вариант да се получи нещо прилично :lol:

И защо са толкова евтини тези валове от Аутотех и Билдон винаги съм се чудел да не са голям шит.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 07 апр 2008 0:17


niikoo_1 написа:АБФ не може да го сгъстиш така, той си е 10.5 и ако смъкнеш главата дори минимално става целувка.
КР може, както и да е.


Някои можер ли да даде аргументирано мнение стрували си тези валове с парт.номер: 10.109.418K
от http://autotech.com/prod_engine_camshafts.htm

това са им параметрите:
Intake 10.2mm x 252°
Exhaust 10.9mm x 264°
114° lobe center

Ще има ли ефект от тях ако сложат на сток мотора и само се напише нов софт + раздвижно колеко, пружини. :?:


Ако има вариант да се получи нещо прилично :lol:

И защо са толкова евтини тези валове от Аутотех и Билдон винаги съм се чудел да не са голям шит.


Айде сега ....не може да сгъстиш АБФ с глава.... :) що говориш така?
ГЛУПОСТИ!!!

пак казвам : С тези валове само ше си дадете парите!!!!!!!!! едни 6кс.... Струват ли си занимавката?

Тези валове със сигурност са "плъг енд прей"
няма да ти трябва нищо за тях и ефекта им е смешен (даже не можеш да ги чуеш) Ако целта ти е да имаш валове и да казваш - "ИМАМ СПОРТНИ ВАЛОВЕ...." да ще се кефиш!

288 валове им дават от 9 до 14кс а с тези...направо не знам....
каква степен искат? никой не споменава....
колко километра ще издеянат ....пак никой не се запитва....
НИКОГА НЕ ТУНИНГОВАЙ ЕЖЕДНЕВКАТА СИ!!!!!!

За 1000лв не си струва занимавката с тези 5-6 кс!!!!!!!!!!!!!

от мен толкова че ..... не мога да ви убедя! с малки валове ефекта е почти "0"



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: __smirnoff__ и 27 госта