Въпрос за спортни валове!!
- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
Въпрос за спортни валове!!
Здрасти на всички ,искам да попитам по компетентните от мен на тема КР и разпределителни валове,дали си струва и какво да очаквам от тези валове----за 16в валовете в линка http://www.autotech.com/prod_engine_camshafts.htm
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Аз, до колкото съм се интересувал преди и съответно се отказах в последствие да слагам, за да има ефект от валовете си е нужно да се сгъсти мотора, да се нагласи налягането на горивото, да се сменят пружините на клапаните... това на първо време. Ако се прави както трябва, цялата операция излиза сравнително скъпа... а резултата няма да е огромен. Според мен, истинско засилване може да дойде само от турбиниране... тези 5-6 или 10 к.с. не бият мечки, друго си е да сложиш 100 кончета отгоре 

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Много се интересувам, честно мисля си постоянно, за Торсенче, кутия от Пасат 9А, алуминиев маховик и всичко от Аутотех и разни такива неща.
Чудя се дали без сгъстяване ако се плеснат на АБФ тия валове 252-26? градуса, ще се мине само с ремапче и после ще къртим всички атмосферки до 2литра
Сън не ма фаща направо.
Прав си ама мурбото излиза 8к-9к за да е прилично и може още, а аз си мисля, че за едни около 3к може да стане една много палава атмосферка, ако се напазаруват чарколя от Аутотех или Билдон и после някой направи цялата работа.
Пък и атмосферките си ме кефят поне мен.
Чудя се дали без сгъстяване ако се плеснат на АБФ тия валове 252-26? градуса, ще се мине само с ремапче и после ще къртим всички атмосферки до 2литра


Сън не ма фаща направо.
musura написа:Аз, до колкото съм се интересувал преди и съответно се отказах в последствие да слагам, за да има ефект от валовете си е нужно да се сгъсти мотора, да се нагласи налягането на горивото, да се сменят пружините на клапаните... това на първо време. Ако се прави както трябва, цялата операция излиза сравнително скъпа... а резултата няма да е огромен. Според мен, истинско засилване може да дойде само от турбиниране... тези 5-6 или 10 к.с. не бият мечки, друго си е да сложиш 100 кончета отгоре
Прав си ама мурбото излиза 8к-9к за да е прилично и може още, а аз си мисля, че за едни около 3к може да стане една много палава атмосферка, ако се напазаруват чарколя от Аутотех или Билдон и после някой направи цялата работа.
Пък и атмосферките си ме кефят поне мен.
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Лошото е, че няма да кърти всичко до 2 литра
За съжаление читавите C20XE и vtec рексове пак ще са по-бързи...
За размазване до 2 литра, добър вариант е да скриеш едно нитро примерно 50-60 кончета, ама да не се вижда нищо и само им гледай сеира
А и само 1000 лева ще ти е инвестицията
Аз честно съм се замислил точно в тази посока, понеже така и така колата си я карам всекидневно и то нормално без ръчкане и няма да е проблем в месеца да и бодна 3-4 дози азотец
А и двигателите за нашите коли са сравнително евтини (да е жив и здрав Letajanta)
Като се счупи - взимаш нов и продължаваш да раздаваш газ 

За размазване до 2 литра, добър вариант е да скриеш едно нитро примерно 50-60 кончета, ама да не се вижда нищо и само им гледай сеира





musura написа:Аз, до колкото съм се интересувал преди и съответно се отказах в последствие да слагам, за да има ефект от валовете си е нужно да се сгъсти мотора, да се нагласи налягането на горивото, да се сменят пружините на клапаните... това на първо време. Ако се прави както трябва, цялата операция излиза сравнително скъпа... а резултата няма да е огромен. Според мен, истинско засилване може да дойде само от турбиниране... тези 5-6 или 10 к.с. не бият мечки, друго си е да сложиш 100 кончета отгоре
Ето това е едно компетентно мнение!
(без това за турбото)
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Зависи какъв вал използваш! Пружини ще трябва да смениш за доста голям вал, който ще ти унищожи градските удобства на колата! Други пружини, механични повдигачи ти трябват за доста сериозен вал, а и не е нужно да даваш например около 300евро мисля, че беше комплекта на Кенткамс за пружини, един пич от вортекса ги беше тествал на някаква машина показваща твърдостта на пружините и такива от дизелов мотор са с 95% същата твърдост като тези от 600лв! Сгъстяването на мотора ти е челно блок, челно глава и по-тънка гарнитура!
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
АБФ не може да го сгъстиш така, той си е 10.5 и ако смъкнеш главата дори минимално става целувка.
КР може, както и да е.
Някои можер ли да даде аргументирано мнение стрували си тези валове с парт.номер: 10.109.418K
от http://autotech.com/prod_engine_camshafts.htm
това са им параметрите:
Intake 10.2mm x 252°
Exhaust 10.9mm x 264°
114° lobe center
Ще има ли ефект от тях ако сложат на сток мотора и само се напише нов софт + раздвижно колеко, пружини.
Ако има вариант да се получи нещо прилично
И защо са толкова евтини тези валове от Аутотех и Билдон винаги съм се чудел да не са голям шит.
КР може, както и да е.
Някои можер ли да даде аргументирано мнение стрували си тези валове с парт.номер: 10.109.418K
от http://autotech.com/prod_engine_camshafts.htm
това са им параметрите:
Intake 10.2mm x 252°
Exhaust 10.9mm x 264°
114° lobe center
Ще има ли ефект от тях ако сложат на сток мотора и само се напише нов софт + раздвижно колеко, пружини.

Ако има вариант да се получи нещо прилично

И защо са толкова евтини тези валове от Аутотех и Билдон винаги съм се чудел да не са голям шит.
niikoo_1 написа:АБФ не може да го сгъстиш така, той си е 10.5 и ако смъкнеш главата дори минимално става целувка.
КР може, както и да е.
Някои можер ли да даде аргументирано мнение стрували си тези валове с парт.номер: 10.109.418K
от http://autotech.com/prod_engine_camshafts.htm
това са им параметрите:
Intake 10.2mm x 252°
Exhaust 10.9mm x 264°
114° lobe center
Ще има ли ефект от тях ако сложат на сток мотора и само се напише нов софт + раздвижно колеко, пружини.![]()
Ако има вариант да се получи нещо прилично
И защо са толкова евтини тези валове от Аутотех и Билдон винаги съм се чудел да не са голям шит.
Айде сега ....не може да сгъстиш АБФ с глава....

ГЛУПОСТИ!!!
пак казвам : С тези валове само ше си дадете парите!!!!!!!!! едни 6кс.... Струват ли си занимавката?
Тези валове със сигурност са "плъг енд прей"
няма да ти трябва нищо за тях и ефекта им е смешен (даже не можеш да ги чуеш) Ако целта ти е да имаш валове и да казваш - "ИМАМ СПОРТНИ ВАЛОВЕ...." да ще се кефиш!
288 валове им дават от 9 до 14кс а с тези...направо не знам....
каква степен искат? никой не споменава....
колко километра ще издеянат ....пак никой не се запитва....
НИКОГА НЕ ТУНИНГОВАЙ ЕЖЕДНЕВКАТА СИ!!!!!!
За 1000лв не си струва занимавката с тези 5-6 кс!!!!!!!!!!!!!
от мен толкова че ..... не мога да ви убедя! с малки валове ефекта е почти "0"
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: __smirnoff__ и 27 госта