Ще слагам ПБ мотор в 3ката

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
empaher
Мнения: 398
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Ще слагам ПБ мотор в 3ката

Мнениеот empaher » Съб 05 апр 2008 17:39


Колеги кажете горе долу какво трябва да знам...в момента двигателя си е качен в 3ка обаче искамд а си е на моита кола че другата има липси и т.н. интересува ме какво по този двигател мога да сменя и подобря ,нещо като основен.....масла филтри.ремъци,да се разглоби да се полора там каквоото трябва сегменти и какво още....трансплантацията сигурно ще започне след седмица две....всичко ще бъде описано в темата....засега ме интересува само това....ако може и ориентировъчни цени....




Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Съб 05 апр 2008 18:31


Колега моля те кажи кво искаш да постигнеш с тази смяна.


Потребителски аватар
empaher
Мнения: 398
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот empaher » Съб 05 апр 2008 18:54


еми ...хидравлика...климатик...повече мощност колкото и да е в сравнение с абд-то...колата се ползва всеки ден и не ми трябва да е бегачка,но тези първите 2 неща са си необходимост....


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Нед 06 апр 2008 6:46


Дано си го карал преди да се решиш на тая трансплантация. Аз не съм очарован от тоя мотор. Усеща, че си настъпил газта над 3к оборота, към 4к започва да върви и към 5.5к умира. Ако смачкаш до долу, единственият ефект е удвояване на бученето.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 06 апр 2008 7:52


Ти кво искаш от празен ход ли почва да дърпа :lol: е няма такъв мотор.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 06 апр 2008 8:41


myrshavija написа:Дано си го карал преди да се решиш на тая трансплантация. Аз не съм очарован от тоя мотор. Усеща, че си настъпил газта над 3к оборота, към 4к започва да върви и към 5.5к умира. Ако смачкаш до долу, единственият ефект е удвояване на бученето.

Аз пък имам чувството, че не си карал ПБ мотор в купе на Голф2, щото купето от Пасата си е тежичко ;)
Като за 8 клапанов двигател си върви доста прилично и си има достатъчно мощност от ниски обороти - иначе верно умира на 5500, но това си е в реда на нещата...
Така че, колегата в сравнение с АБД ще остане доволен от ПБ-то ;)


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Нед 06 апр 2008 9:36


Еми да ви кажа към 5500 умира що обеднява сместа, ако се пообогати сместа до 6000-6500, щото в завдоската карта сместа от ниски обороти е по-обогатена отколкото във високи, а т'ва не е механичния инжекшън да си врътнеш винта и да си нъмбър уан :lol: Онзи ден се возих в един такъв, да ти кажа честно върви доста добре, доста добре! Един друг мой приятел има такъв тренирочъчен, човека е пилот, неговия въурви още повече, срещу АБФ, ако е малко поиздухъл го бие, ако е читав, пада с една кола!


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 06 апр 2008 9:50


Попринцип ПБ мотор в купе на Голф 2 върви много прилично, дава си средни и високи 16ки без проблем стига да е читава колата.
Това, че след 5500почва да тъпче е нормално, АБФ почва да тъпче малко след 6300об/мин :D ако е сток, но поне лесно се излекува, ако човек е мераклия.


Това да не е Хонда Б16 или К20 да върти до 9000об/мин :lol: без да се задъхва.


Потребителски аватар
empaher
Мнения: 398
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот empaher » Нед 06 апр 2008 14:44


аз в пасат се возя почти всеки ден и лично съм доволен как дърпа без да е пипан...а този мотор е с чип,въздушен и изчистена генерация на 60 мисля че беше....намерих и хора ,който обещаха да го сменят на доста добра сума...


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 06 апр 2008 15:05


Kaк стои въпроса с инсталацията,провери си за да няма изненади :wink:


Потребителски аватар
empaher
Мнения: 398
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот empaher » Нед 06 апр 2008 15:15


Еми засега има инсталация на двете коли...а ако питаш за сервиза ...уш са от квартала ако трябва и още пари ще дам...все пак 100лв за сваляне на 2 двигателя и качване на този 1,8 ми се виждат малко пари....а момчетата като ги гледам как бачкат обещаха за 2-3 дена да е готова колата....


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Нед 06 апр 2008 15:18


Аз катио имах ПБ,беше накичено с всички екстри,пък си вървеше зверски за 8 клапанов мотор,сега е след ремонт и е на газ,собственикът пише тук,може да сподели дали не е доволен!
Аз бях очарован от 2-ката!


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Нед 06 апр 2008 18:02


ПБ с един MS + хубав разпр. вал - цифра но пък резултата ще го видиш.
Другия вариант механичен инжекцион. Сток мотор ЕВ-ГЗ 112кс е по респонсен от ПБ но ще се бъркаш малко повече в джоба за тунджа защото технологията е от втората световна война mhihi. Аз лично карам на втория вариант защото съм мазохист 8)


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

:)

Мнениеот Adrian-AAA » Нед 06 апр 2008 19:22


Да ви разкажа моята история.Купувам го аз моя ПБ само на газ върви,дебитомера счупен помпата не бачка и т.н. Решавам аз ще се слага механична (и един мои приятел е със същата трансплантация)и да сме честни предишния собственик беше очуден от вървенето никога не бил вурвял толкова, а за ревът които се получил просто нямам думи всички го бъркат с КР


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Нед 06 апр 2008 22:29


Рева идва от напорния диск на инжекциона когато се отвори.Дали 8 клапанов или 16 звука отпред е същият.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта